SiriEveline Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Stemmer @SiriEveline Tuuusen takk! Håndkremen er nå plassert på kontoret! Jeg er veldig glad for hintet Tusen takk for gavene, de kommer godt med Godt å høre 1 Siter
Ozzy Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Har virkelig ikke en anelse om hvem det kan være. Sikkert kjempeenkelt for andre, men jeg aner virkelig ikke. Takker uansett for gaven, kjempemye fint! Jeg veit! Er ikke så vanskelig. (Se bilde-forum) Siter
marjea Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Endelig julaften Jeg fikk pakka for en stund siden, og måtte gjemme den godt, siden bikkja her var veeeeldig interessert i den pakka.. Lukta den jo mens den fremdeles var i postkassa (glemte å ta bilde av selve julegava, så da ble det bilde av emballasjen istedet) Ikke rart hun var interessert, for her var det mye godt! Godis til henne, og deilig skjerf og pulsvanter til meg! Kortet regner jeg med var hjemmelaget.. For sammen med hintet så var det forholdsvis lett å skjønne hvem min snille hemmelige nisse er.. ..hun avslørte seg nemlig i sin egen blogg Så her blir det ingen gjetting, men heller en riktig stor takk til @Ingidano Siter
Margrete Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Margrete som avslører meg så altså! Ja Hva??? Hva i all verden har jeg gjort galt nå da? Siter
Aslan Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Jeg forståååår ikkeeeee Har hele tre hint, men hittil ingen som passer alle hintene Skal få lagt ut bilder veldig snart, må bare jobbe først! Siter
Cattn Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Pakke åpnings tid! Mange fine lilla ting her! Gleder meg til å smake teen! Også var det hintet da, merket fort at det var litt tidlig for dette nå ja.. Men etter at jeg klarte å ikke fokusere på smufen, men heller fokusere på at smurften hadde bart så tenkte jeg over alle som hadde snusere... Og siden @Line er både trønder og har snuser kan det da være deg? Siter
Paranomia Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Kan det være Tabris? Har virkelig ikke anelse, jeg. Siter
Krilo Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Den første julegaven er nå åpnet Og inni var det fantastisk kule sokker! fine vanter og en elkker neglakk, som jeg manglet i samlinga mi Og hintet, jeg tok på hundne og den ps. Setningen, tror jeg da jeg vet bare om ei som har pappa er i kommunen jeg bor og som har pelshunder, så @ ? TUSEN TAKK for kjempe fin og koselig gave! 1 Siter
laikamor Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Pakken min! Inni var det snacks til Kuro og en pakke med åtte neglelakker til meg. Woooooo! (eleeeendig bilde da, jeg ler ) Men det er vel hintet som er det viktigste! På lappen står det at løsningen på rebusen er min hemmelige venn sitt nick. Og det må jo være @laikamor som er min hemmelige venn! Du traff MIDT i blinken, tuuuuusen takk! :D Riktig 1 Siter
Ingidano Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Endelig julaften Jeg fikk pakka for en stund siden, og måtte gjemme den godt, siden bikkja her var veeeeldig interessert i den pakka.. Lukta den jo mens den fremdeles var i postkassa (glemte å ta bilde av selve julegava, så da ble det bilde av emballasjen istedet) Ikke rart hun var interessert, for her var det mye godt! Godis til henne, og deilig skjerf og pulsvanter til meg! Kortet regner jeg med var hjemmelaget.. For sammen med hintet så var det forholdsvis lett å skjønne hvem min snille hemmelige nisse er.. ..hun avslørte seg nemlig i sin egen blogg Så her blir det ingen gjetting, men heller en riktig stor takk til @Ingidano Riktig De greiene som ligger inni med griseørene er tørkede kyllingnakker. Skulle skrive det, men glemte det i farten. Siter
marjea Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Riktig De greiene som ligger inni med griseørene er tørkede kyllingnakker. Skulle skrive det, men glemte det i farten. Ah, var det det det var ja. De falt i smak for å si det sånn! Så tusen takk fra oss begge to! PS, det er det mest forseggjordte kortet jeg har fått noen gang! PS2, de vantene var utrolig fine - så til deg for strevet med å lage dem! 1 Siter
AnnChristin Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Åpnet pakke jeg På hintet står det to lapper, så jeg gjetter på @AnnChristin? Tusen takk for gave! Stemmer! Jeg er dårlig på hint haha! Siter
Ingidano Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Får legge inn bilde av min pakke også Glemte å ta bilde av innpakkingen i iveren Godisen har allerede forsvunnet i hundene, den falt i smak Og tusen takk for innholdsrik pakke til tross for en heller tynn ønskeliste Hint: cetter. Hmm.. Prøver meg på Ozzy? Stikker snart på juleferie, så dersom dette ikke er riktig gjettet blir det ny gjetting om noen dager. Siter
Fillerya Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Jeg tror min hemmelige venn er @Paranomia Skjønner godt at Sansa var veldig intreressert i denne pakken! Tusen takk Siter
Tabris Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Kan det være Tabris? Har virkelig ikke anelse, jeg. Ja, det var det. Jeg har en stygg mistanke om at refleksvesten har en størrelse som ikke passer noen av hundene dine, men håper resten av gavene var greie. Jeg skal åpne min og legge ut bilder når jeg ser Askepott. Siter
Paranomia Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Jeg tror min hemmelige venn er @Paranomia Skjønner godt at Sansa var veldig intreressert i denne pakken! Tusen takk Jepp, det var riktig. Innså at hintet var alt for lett da jeg satt i Steinkjer og ikke kunne gjøre noe med det Siter
Enits Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Her er min pakke! Elsker den og amalie ble også veldig fornøyd jeg har ikke funnet ut hvem min hemmelige julenisse er enda men skjønner det må være en trønder hvertfall. Lurte på line men hun har ikke brun hund? Siter
Guest Christine Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Jeg har åpnet en utrolig fin pakke Tusen hjertelig takk til min hemmelige venn som traff blink med gaven Inntil videre vet jeg ikke hvem du er. Jeg er ikke sterk i matte, men kalkulatoren sa 67, noe som får meg til å gruble Tenke litt til! Edit: @Enits ?? Siter
LinL Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Henta min på posten nå nettopp Jeg skjønner ikke min enda, nå er det julefrokost, legger ut etterpå Siter
Djervekvinnen Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Yeee, fikk tid til å legge ut nå! Fikk en kjempeflott pakke! Nitro luktet med en gang at det var noe inni der til han. Så 2 grisehaler, fin duk, neglelakk i kul farge og kindersjokolade! NAMMM! De er allerede oppspist! Hintet: Hvem er Glee lover og bor i Gardemommeby? (antar det er det det skal være) Jo SFX! Litt flaut hvis jeg tar helt feil, men jeg tror virkelig at det er fra henne TUSEN TAKK! Siter
Aslan Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Skjønner fortsatt ingenting, selv om jeg har saumfart en haug gamle og nye tråder etter røping av hint Kort og hint Hint nr 1: Hint nr 2: Hint nr 3: (dette hintet "ødelegger" ) Men tuuusen takk for gaven, den var midt i blinken :D I hodet mitt tilsier dette noen som jobber i helsevesenet, som har hund med hvit haletipp og som bor i by. Men mulig jeg tenker for bokstavelig Og har avslørt seg som jente da Jeg tror jeg prøver @ ? Selv om jeg ikke klarer å se at Sansa har hvit haletipp på noen bilder. Jeg har et par mulige til på lista, men kan bare gjette en av gangen vet jeg 1 Siter
LinL Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Okei, så var julefrokosten forsinka, her kommer gaven først ble jeg veeeldig spent når jeg så : Så åpnet jeg til en pent innpakket gave, og trodde et øyeblikk at dette var hintet, syntes det var liiiittt vagt Her er gaven. Tuuuuusen takk Kjempe fin gave, ble skikkelig glad! Hintet må jeg gruble på ei stund, det faller ingen ting inn enda Er ikke så kjent med prometheus, annet enn at jeg vet det er en film, og en gresk Gud eller noe sånt. Blir en god google og sonen runde når ting roer seg her, så skal jeg prøve å finne ut av det Siter
Ingvild Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Har åpnet en kjempekoselig pakke! Grønt fleeceteppe og grønne lys (jeg elsker grønt!), to bartesmykker, en liten tyggeting til Geo, Smarties, et kort med kelpiemotiv og tre Flaxlodd - på det ene vant jeg faktisk hundre kroner! Hintet mitt var en ferdigskrapet Flaxkalender, og da kan det vel ikke være andre enn Ozzy som er min hemmelige venn, basert på EFIT-tråden hennes hvor jeg sa det var strengt forbudt å skrape hele kalenderen før julaften. Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Siter
Fillerya Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Jeg tror jeg prøver @ ? Selv om jeg ikke klarer å se at Sansa har hvit haletipp på noen bilder. Jeg har et par mulige til på lista, men kan bare gjette en av gangen vet jeg Nei, det er ikke meg! Siter
Aslan Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Nei, det er ikke meg! Damnit! Jeg finner endel som passer nesten, men alle til nå detter ut på et av hintene Hva ER det jeg ikke forstår Må fundere mer før jeg gjetter igjen, må undersøke de neste på lista Siter
Recommended Posts