Aussieglis Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg finner ikke der man legger til folk Mobilen min er så sinnsykt treg når det gjelder snaps, så sender nesten aldri lenger. Når du er i kamera-view'en er det en gul snapchat knapp øverst på midten. Trykker man på den kommer det opp om det er noen som har lagt deg til 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Når du er i kamera-view'en er det en gul snapchat knapp øverst på midten. Trykker man på den kommer det opp om det er noen som har lagt deg til Fant det ut, men takk ^^ 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 missguardian her. Sender du mye bilder av barn eller jakt så trenger du ikke legge meg til.. Spam av dyr o.l er bare kos Siter
Cattn Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Jeg sender så utrolig mye fjas hehe... Mye hund og mye tull.. Hehe Siter
Aya Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Snap i vei:D ingvildhajum her. Jeg står forøvrig både i ledtog med anonymous og den sicilianske mafiaen, så er ikke noe poeng å sende grisebilder til meg dersom du ikke vil ha de publisert videre. 3 Siter
Malinka Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Jeg sender så utrolig mye fjas hehe... Mye hund og mye tull.. Hehe Jeg liker å se snappene dine, lykkelig valp og litt mindre lykkelig, men nydusjet valp 1 Siter
Cattn Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Jeg liker å se snappene dine, lykkelig valp og litt mindre lykkelig, men nydusjet valp Hehe så koselig! Siter
Annik Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Jeg ble litt lettet da jeg så innom denne tråden og fant ut at det var fler som hadde blitt lagt til av en tvilsom. Det var iallfall ikke bare meg Annikengrande på snap enda, om noen skulle føle for å legge til Siter
Ozzy Skrevet 26. April 2015 Rapporter Skrevet 26. April 2015 Har nettopp fått masse puppebilder av jenifa4 med teksten "ops my boob fall Out" Så hvis noen andre blir lagt til av hu er det bare å slette, såfremt dere ikke vil ha en pupp i trynet. 1 Siter
Hundebasillen Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Åå koselig hundesnapps!!! Legg meg til ? Camilove Siter
Siljus Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 siljusen88 her, om noen føler for å legge til en hundeløs og hundesyk person som sender mest jobbsnaps og "tulle"snaps ^^ Siter
TrasselTrollet Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Vill gärna vara med: trasseltrollet Är inte så hej på tekniska prylar men försöker. Edit: Försöker lägga till folk men den söker inte upp när jag skriver namnet... Tror jag, jag får i vart fall ingen lägga till knapp el liknande? 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 30. April 2015 Rapporter Skrevet 30. April 2015 Det här vart ju jättekul, fått massa söta snapps från olika sonisar! *ser ner på djuren som ligger strödda på golvet och inte alls vill göra något snappbart för tillfället* 1 Siter
Sirius Skrevet 30. April 2015 Rapporter Skrevet 30. April 2015 Eg tek gjerne fleire hundefolk på snap. Koser meg masse med dei eg allereie har. Eg spammer mykje hund, og litt anna tull,blir glad for alt bortsett fra runkebilder! ittadakimasu er meg! Siter
Cattn Skrevet 30. April 2015 Rapporter Skrevet 30. April 2015 Her er det mye hund og mye fjas Fortsatt cattncat som navn Siter
Gjest Skrevet 30. April 2015 Rapporter Skrevet 30. April 2015 Legger for det meste ut tullebilder av min utrolig rare hund. Theindre heter jeg på snapchat. Siter
Huldra Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Skrevet 3. Mai 2015 HulderSkulder - sender veldig lite snaps, og sjekker de en gang i uka ca. Men koselig å få random hundesnaps. Barn og drikke-snaps er kjedelig. Og lange snaps. Og fire snaps av samme motiv. Hehe... Siter
Lulla Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Hildursvims , For det meste hundesnaps :-) Mye valp om dagen :-) Siter
Synnikken Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Advare dere som adder meg på snap.. Jeg lager laaaaange mystorys når jeg drikker 2 Siter
Malinka Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Advare dere som adder meg på snap.. Jeg lager laaaaange mystorys når jeg drikker Jeg pleier å smile godt av de So keep 'em coming 1 Siter
Synnikken Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Jeg pleier å smile godt av de So keep 'em coming Hahaha, godt noen ser underholdningen :D fortsetter nok imorgen og lørdag, satser på å bikke 600 sekunder 1 Siter
Guest Christine Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Hahaha, godt noen ser underholdningen :D fortsetter nok imorgen og lørdag, satser på å bikke 600 sekunder En bekjent bikket 2015 en kveld Siter
Synnikken Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 En bekjent bikket 2015 en kveld Jeg tar utfordringen Siter
Recommended Posts