MonicaT Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Tenkte vi kunne ha en felles tråd med julekort bilder Mitt bidrag Flere bilder av nisseluer på www.jakthund.net 15 Siter
Renate A Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Ojsann, det har jeg ikke begynt å tenke på engang, fikk snø idag, så kanskje prøve å ta noen bilder i morgen, hvis været tillater det. Veldig fint julekort Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Vårt bidrag i år 13 Siter
Artemis Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg tror jammen meg at jeg må forsøke meg på noen nye julebilder. Har bare disse fra fire år tilbake, så det er på høy til med noen nye. Siden disse ble tatt har jeg jo tross alt fått en hund til, så her er det bare å finne frem julenisseluene og kameraet tenker jeg. 9 Siter
Martina Hansen Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Åå så fine julekort!! Kordan lage dåkke de å print dere ut på vanlig printer eller ka!? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Åå så fine julekort! Kordan lage dåkke de å print dere ut på vanlig printer eller ka!? Kjempefint om du kan skrive bokmål eller nynorsk, det er veldig slitsomt å lese dialekt Jeg har bestilt mine hos Fotoknudsen 1 Siter
ToneS Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Dette likte jeg veldig godt, utrolig koselig! Julekort ja.. Kanskje på tide å begynne å fikse.. Siter
Krilo Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 i år har vi ikke fått tatt bilder til postkortjulekort, men lurer på å bruke den jeg hadde på fjaseboka i fjor på postkort i år 5 Siter
Ingidano Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Dårlig med snø her i år, men litt julestemning klarer vi å få til likevel 6 Siter
Stine Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Kun meg av de tobeinte, C nekter å vise seg sammen med meg når jeg bruker den genseren. Han kommer til å slite big time i jula!! Mohaha 6 Siter
Mardina Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Kun meg av de tobeinte, C nekter å vise seg sammen med meg når jeg bruker den genseren. Han kommer til å slite big time i jula! Mohaha Kan jeg overhodet ikke forstå..... Siter
Yodel Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Mange fine julekort her, som vanlig Mitt er klart, men "holder" liksom litt på det til litt nærmere jul. Tenkte å sende de på tirsdag (de som sendes i post). Også kan jeg kanskje sende på mail / fb neste helg? Ikke mye julekort å se på FB etc. enda iallefall Siter
Stine Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Kan jeg overhodet ikke forstå.. Han kommer til å dø når jeg bruker den i Leto i romjula 3 Siter
soelvd Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Åhr, får ikke kvaliteten til å bli bedre her inne.. 12 Siter
Mardina Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Han kommer til å dø når jeg bruker den i Leto i romjula ......og sikkert late som han ikke kjenner deg.... Siter
Aslan Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Vi har ikke helt kommi inn i dette med julekort enda, men om vi skulle bråbestemme oss i år er dette en het kandidat Vi har vel snakka om julekort i et par år nå, men ikke fått ut fingern. Mye fin inspirasjon her da 9 Siter
Stine Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 ...og sikkert late som han ikke kjenner deg.... Mest sannsynlig Siter
Gjest Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Julekortene på papir er sendt ut. Men det vil nok ikke de tobente avkom at jeg legger på nett Så nettversjonen forbeholdes de firbente Siter
Recommended Posts