Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

*ler og ler og ler* Fantastisk film!! Og fremmede mennesker er visst veldig populært "Attack of the overfriendly Ninja Puppies"!

Var vel egentlig bare Logi og Bailey som ikke ble hilst på av noen. Ingen som stoppet opp for de stakkars :P

(så vel ut som desperate pittbuller :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi beveget oss opp i str og utseende ett ganske stort hakk :lol:

Fortsatt syns jeg de reagerer veldig bra. Ingen på flukt uten å vende tilbake (flukt er normalt for små valper med fremmede hunder).

Noen litt dummere enn andre og kommer til å leve farlig *host*

men veldig fornøyd altså. Og tusen takk til @Toril som stilte opp med Jäger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwwww! Herregud så bedårende de er :wub: Skal jeg noen gang ha en annen rase en aussie så må det bli en kelpie altså. De halene deres altså, de er jo enda mer propell enn aussie-stumper! :lol:

Herlig i slutten når den ene hilser på Jäger borte ved tunnellen og bare: "helt alene, what do do! Best å bare være supersøt og legge seg på rygg!" :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige onkel Jäger :). Ikke alle hannhunder som hadde gidda den gjengen der *ler*.

Men sååå søte de er der de logrer seg rundt :).

*ler* Nei. Han fikk gå ut når de begynnte bli litt vel varme i trøyen og skulle "jage" han. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jeg kunne hatt valp nå *drømme* men må nok vente 1-2 år.

Håper hun får et fint hjem :)

Ja, det dukker nok opp.

Arya er litt for flink mamma *ler*

For 1,5 uke siden så bestemte hun seg for å begynne avvenne valpene. Var veldig bestemt, fikk bare mat 4 ganger daglig.

Så begynner nå denne piraya flokken på 7 å bli ganske standhaftige og "sperrer" alle fluktveier og suger seg fast. Ja det ser faktisk ut som planlagte angrep :lol:

Så nå har Arya gitt opp og begynte före de igjen i går. Iløpet av morgenen i dag har hun alt föret de 4 ganger + hun begynnte kaste opp maten sin til de i går.

Blir tøft for Arya framover :lol:

10616549_10154594045000072_9182334056787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya :wub:

Igår var vi og hilste på valpene. Ringte på døra og da den gikk opp så var det bare Skundi som stod der helt alene :lol:
Flink døråpner han :wub:

Kom inn og ble angrepet av pirayaene med en gang. Alt du ser er tenner :lol:

Så var vi på en liten tur med dem. For en herlig gjeng! Vanskelig å gjete de - for de tenkte hele tiden at de kunne gå sine egne veier! :ahappy:
"Jeg skal bare" sa de alle sammen!

Det var en liten en vi holdt ekstra øye med da, og hun passet på å sjarmere seg helt inn :heart: Kom bort til meg hele tiden (føltes sånn og jeg var helt objektiv!) og bet som de andre, men da jeg løftet henne opp så bare susset hun så forsiktig *smelt*
Fikk også se hvor tøff og selvstendig hun er, og at hun kunne finne på hyss!

Da vi fikk høre at det var en mulighet for at vi kunne overta fôrtispen så fikk vi hjertebank med en gang, samtidig som vi ikke ville rushe inn i noe heller. Så vi har lest oss opp så mye vi har kunnet, og møtte opp så alvorlige og fornuftige som bare det! Stakkars Jeanette fikk jo bare kritiske spørsmål!

Men noenganger er bare ting helt riktig. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har denne valpegjengen vært på besøk og utforsket her en tur. De er fantastisk søte, har fantastiske valpetenner og er tøffere enn toget. Jeg hadde jo planlagt å ta litt bilder, men det var det bare å glemme i dette valpemylderet! Tipper det dukker opp et par filmer fra @JeanetteH etter hvert. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har denne valpegjengen vært på besøk og utforsket her en tur. De er fantastisk søte, har fantastiske valpetenner og er tøffere enn toget. Jeg hadde jo planlagt å ta litt bilder, men det var det bare å glemme i dette valpemylderet! Tipper det dukker opp et par filmer fra @JeanetteH etter hvert. :)

Tusen takk for at vi fikk komme :D Det er gull å kunne komme rennende inn døren med valper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...