Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 *sukk* Ikke mine altså *snurt* Jeg har alltid hatt sansen for artist og albumkull, det er så mye kule låt-titler! Listen ser sånn ca slik ut nå, det er vanskelig å kombinere favoritter samtidig som teksten skal gi en viss mening og være grei å lese opp. *DeepEyes Pagan Poetry V -23 *DeepEyes Violently Happy V *DeepEyes I've Seen It All V *DeepEyes Heirloom V *DeepEyes Wanderlust V *DeepEyes Dull Flame Of Desire V -31 Siter
Enits Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Skulle vært en "it's oh so quiet" inni der Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Skulle vært en "it's oh so quiet" inni der Det er ikke en Björk-låt opprinnelig. Betty Hutton (trur jeg) som hadde den først på 50-60-tallet. Siter
Enits Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Det er ikke en Björk-låt opprinnelig. Betty Hutton (trur jeg) som hadde den først på 50-60-tallet. Åhh! Takk for oppklaring 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Violently Happy Den kommer til å leve opp til navnet sitt. Det tror jeg også Digger navnet! Gratulerer med drektig tispe Gruer meg til de får søte små mikkemus haler som virrer rundt Jeg tipper 6 valper jeg. 5 tisper og 1 hannhund! Haha Siter
Guest LXT Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 I know who's my favorite Violently Happy, kunne ikke ha passet bedre! Siter
TonjeM Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Oooo.. bare jeg kommer meg over at det ikke er fantasy-titler og ikke liker Bjørk var jo navnene råkule! Særlig likte jeg Pagan Poetry.. Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 ikke liker Bjørk Jeg er ikke sint altså, bare veldig-veldig skuffa... Pagan Poetry er mitt andre valg Siter
Arkan Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 I know who's my favorite Violently Happy, kunne ikke ha passet bedre! Jeg kjenner det kommer til å gjøre vondt alt 2 Siter
MegaMarie Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 I natt drømte jeg at @Nymeria fikk en svart tispe på for fra dette kullet. Det er vel ikke mulighet for svart en gang 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 I natt drømte jeg at @Nymeria fikk en svart tispe på for fra dette kullet. Det er vel ikke mulighet for svart en gang Nei kommer det så bør jeg sende inne en DNA analyse til NKK før registrering Det SKAL være umulig, men genetikken overrasker jo stadig Siter
Caroline Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Jeg ønsker meg valp, utelukkende pga. navnene Elsker temaet! 2 Siter
SFX Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Violently Happy er helt perfekt, har gledet meg lenge til dette! 1 Siter
Siri Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Nei kommer det så bør jeg sende inne en DNA analyse til NKK før registrering Det SKAL være umulig, men genetikken overrasker jo stadig Det er kanskje ikke genetikken som feiler, men testene? En tispe som Willy opprinnelig skulle parre, var gentestet for farge og funnet homozygot svart, mao kunne hun ikke få annet enn svarte valper. Hun ble inseminert med en fawn hannhund - og ut kom 4 sorte og 1 fawn valp... så mye for en gentest liksom . Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Det er kanskje ikke genetikken som feiler, men testene? En tispe som Willy opprinnelig skulle parre, var gentestet for farge og funnet homozygot svart, mao kunne hun ikke få annet enn svarte valper. Hun ble inseminert med en fawn hannhund - og ut kom 4 sorte og 1 fawn valp... så mye for en gentest liksom . Nei altså brun er vist dominant på AK, så til forsjell for andre raser så skal vist ikke to brune kunne gi svarte, selv med svarte besteforeldre. Det har vist skjedd, men det er bare noe folk har "hørt om" men ingen vet hvilket kull/linjer verken i europa eller Australia. Så om to brune AK får svart så ender det i DNA test. Siter
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Violently Happy passer så innmari bra! Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 5,5 uke har gått, og hun er tjukka alt Enten er jeg alt for vant med Talli som gjemmer de godt og så vidt syns uke 5, eller så bærer hun flere enn 5 stk Hun er vist konstant sulten, og jeg kan ikke si at hun er "glowing" akkurat *flirer* Mot Talli 5 uker Siter
Gjest Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 Kjempefine / kule navn! Jeg tipper en reprise av 5 + 1 jeg da! Siter
Toril Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 Hun er ikke så mye Stankel lengre 2 Siter
Arkan Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 :lol: det er jo stygt å le, men stankel er absolutt ikk Stankel lengre. Hun pleier å skvise seg inn alle steder hjemme og brette seg dobbelt for å komme ut igjen.... vel, det er ikke like lett lengre så hun har satt seg litt fast på uheldige steder. I går måtte vi søke tilflukt i kjelleren for knotten takler ikke varmen så godt. Halve kjelleren er full av pappesker. Stakkars Stankel kjørte seg fast blant eskene under sin oppdagelsesferd. Hun var riktignok ved godt mot for vi kunne høre halen slå taktfast mot eskene. En det var et styr å komme seg ut Stankel har magen full av mikro stankler og det må jo da si mygg Ellers er det helt riktig at hun dør av sult, så igår lå hun ved siden av fôrsekken og sutra.. 5 Siter
TonjeM Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 Stakkars lille Stankel - hvordan er det du behandler henne Arkan? Får hun ikke mat nok? Og ledd av blir hun også.. lille bolla, hun skal rekke å bli god og rund før hun nedkommer - så jeg gjentar - stakkars lille Stankel! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 :lol: det er jo stygt å le, men stankel er absolutt ikk Stankel lengre. Hun pleier å skvise seg inn alle steder hjemme og brette seg dobbelt for å komme ut igjen.... vel, det er ikke like lett lengre så hun har satt seg litt fast på uheldige steder. I går måtte vi søke tilflukt i kjelleren for knotten takler ikke varmen så godt. Halve kjelleren er full av pappesker. Stakkars Stankel kjørte seg fast blant eskene under sin oppdagelsesferd. Hun var riktignok ved godt mot for vi kunne høre halen slå taktfast mot eskene. En det var et styr å komme seg ut Stankel har magen full av mikro stankler og det må jo da si mygg Ellers er det helt riktig at hun dør av sult, så igår lå hun ved siden av fôrsekken og sutra... Og stakkars Stankel, vedder på hun er glad for at hun iallefall har fått en sekk å passe på istedet for en hel fryser bare Men hva skal vi kalle Stankel for nå da? Og siden Stankel er MiniMe hva blir valpene da? Tjukka blir litt lite fantasifullt. Valpeforbredelsene har begynt her i huset. Nye vetped er bestilt da de jeg hadde til forjekull er nå godt brukt og nesten utvasket. Og valpekassen er malt. I år ble det Cafe Latte, en kjønnsnøytral farge denne gangen Jeg bruker pallekarm denne gangen også da jeg syns det fungerte veldig bra på Talli sist, og lett å holde ordentlig rent. Så får vi håpe det passer Arya også. Siter
Arkan Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Skrevet 12. Juli 2014 Vi er opptatt av det kjønnsnøytrale for tiden så dette gleder Stankel Jeg tror hun kommer til å bli veldig fornøyd med kassa, Stankel synes det meste er fantastisk. Men ja, hva skal hun kalles? Det er heller ikke lett å jakte på fluer med ekstra vekt, bare så dere vet det! 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 5 mnd gammel halvsøster i Australia av kommende kull: Siter
Recommended Posts