Guest Michellus Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Kurt Nilsen bedømmer belgere?! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Åh, skulle gjerne stilt for israelsk dommer (føler ikke det er så mange shibaer spaserende rundt i Jerusalem, liksom), men dette er bursdagshelga til fine mannen, så det utgår. Siter
Guest Jonna Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Akkurat denne utstillingen stiller jeg på uansett. Håper Talli er i pels og er hun ikke det så spiller det ingen rolle I fjor hadde vi "julebord" når alle ringene var ferdig på søndagen og håper det kan bli en "sonen" tradisjon :CandyCane: :juletre: :Snowman: :santadance: Siter
Maria Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Portugisisk dommer på portisene! Wee! Han er alltid spennende å stille for... Men jeg har bare en halvveis nedklippet veteran. Hallo - jeg trenger en hund å stille! Dommeren på pap er selv oppdretter, og jeg mistenker at Leja ikke er helt hennes type.. Kankje ikke en dommer for oss sånn sett, dessverre. Men hun er visst veldig snill og god og fin å stille for med urutinerte hunder.. så kanskje, kanskje?? Siter
Monica123 Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Mulig jeg stiller Arla har ikke bestemt meg enda. Siter
Stine Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Kommer med alle 3, det er her det blir avgjort hvem som blir beste tispe på Staffetoppen! 2 Siter
Guest LXT Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Vi stiller! Både på utstillingen, stand og Sonenjulebord Siter
Anette Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Stiller Pi og Alvin, har stand og er med på julebord! Siter
Siri Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Vi stiller selvsagt også - både på utstillingen og sosialt samvær . Jeg var så sikker på at jeg hadde meldt på for lenge siden (jeg tar gjerne en sånn bolk med flere påmeldinger på en gang), men skulle bare dobbeltsjekke i går - og fant ut at nei, hadde ikke meldt på der, vi, så da var det bare å kaste seg rundt å få meldt på slasken . Siter
Aslan Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Er på østlandet denne helga, 15 min unna leto, så mye mulig! Har de tepper i ringen på leto? Var publikum her for to år siden, og mener å huske det var spinnglatt Siter
AnnChristin Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Lupindyret stilles såklart :-D 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Er på østlandet denne helga, 15 min unna leto, så mye mulig! Har de tepper i ringen på leto? Var publikum her for to år siden, og mener å huske det var spinnglatt Ittno tepper her, nei. Kan du ikke klippe han under potene da? I fjor hadde vi "julebord" når alle ringene var ferdig på søndagen og håper det kan bli en "sonen" tradisjon :CandyCane: :juletre: Å, det var koselig, husker jeg! Kanskje jeg skal titte litt i boka likevel... Siter
Siri Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Har de tepper i ringen på leto? Var publikum her for to år siden, og mener å huske det var spinnglatt Nei, det er egentlig ikke glatt å løpe på de gulvene om man har en hund som foter seg normalt i ringen . Men engestelige hunder, hunder som spinner rundt og er i ubalanse vil nok antakelig mene det er glatt. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Nei, det er egentlig ikke glatt å løpe på de gulvene om man har en hund som foter seg normalt i ringen . Men engestelige hunder, hunder som spinner rundt og er i ubalanse vil nok antakelig mene det er glatt. Ja, jeg har aldri opplevd Leto som glatt, altså. Exporama, derimot! Siter
Aslan Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Nei, det er egentlig ikke glatt å løpe på de gulvene om man har en hund som foter seg normalt i ringen . Men engestelige hunder, hunder som spinner rundt og er i ubalanse vil nok antakelig mene det er glatt. Åja, da blander jeg sikkert. Var sikker på at jeg hadde hørt klaging på glatte gulv om leto, men mulig det var exporama det var snakk om da. Siter
Guest Jonna Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Jo det var griseglatt på en utstilling en helg. Det er vel 2-3 år siden. Da hadde de nylig behandlet gulvet ( og det må jo til iblant) Siter
Siri Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Ja, jeg har aldri opplevd Leto som glatt, altså. Exporama, derimot! Åja, da blander jeg sikkert. Var sikker på at jeg hadde hørt klaging på glatte gulv om leto, men mulig det var exporama det var snakk om da. Nei, jeg har heller aldri opplevd Leto som glatt, men Exporama ja.... Jeg husker en gang jeg stilte gamle Lotta der, og i en sving lå jeg plutselig som ei klyse på gulvet... Det var ikke glatt for bikkja, men for meg derimot *ler*. Exporama er vel heller egentlig ikke så glatt om bikkja løper normalt - mine har aldri hatt problemer der faktisk . 1 Siter
Gjest Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Ludvig er påmeldt, vi gläder oss väldig Siter
Irenen Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Nora er påmeldt, og vi stiller på søndagen Gleder meg Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Exporama er vel heller egentlig ikke så glatt om bikkja løper normalt - mine har aldri hatt problemer der faktisk . Jeg har sklidd der sjøl, men når sant skal sies, så er det vel bare handikap-Aiko som har slitt av de hundene jeg har stilt der. 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Må vel melde på krøllebølla Norris stakkar er dopa, så hun får bare være publikum Oppdretteren til Leah lurte på å melde på sin yngstefrøken, men om hun kommer er jeg litt usikker på. Hun pleier å ha lyst til å komme, hun Siter
Recommended Posts