Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2013


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Som sandra sier, dobbel pris = det lønner seg å melde seg inn i NKK :P

Men det lønner seg jo ikke når man må betale 6 mnd kontingent for 1/2 - 1 mnd? Må jo betale nytt kontingent i Januar igjen.

Virker litt overkill og unøvendig å måtte betale så mye for 1 mnd medlemskap. :hmm:

Da ble det plutselig ikke utstilling allikevel da. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg reiser alene!" Tipper alle passasjerene hadde blitt glad for litt kelpieløøøv sånn i romjulstida. Hadde blitt en suksess, det!

Si ifra om det blir da, vurderer å melde på en av mine voksne! Tenkte egentlig å spare Kiyomi til Exporama, så da er det vel hu derre som jeg allerede har brukt en hel del penger på å stille ut som er

Ble nettopp leid inn som skriver!

Men det lønner seg jo ikke når man må betale 6 mnd kontingent for 1/2 - 1 mnd? Må jo betale nytt kontingent i Januar igjen. 

Virker litt overkill og unøvendig å måtte betale så mye for 1 mnd medlemskap.  :hmm: 

Da ble det plutselig ikke utstilling allikevel da.  :no:

Forøvrig så skal det gjøres om fikk jeg vite. At medlemskap gjelder 1 år av gsngen

Og ikke ut resterende år. Men er jo ikke endret enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne utstillingen stiller jeg på uansett.

Håper Talli er i pels og er hun ikke det så spiller det ingen rolle :D

I fjor hadde vi "julebord" når alle ringene var ferdig på søndagen og håper det kan bli en "sonen" tradisjon :ChristmasTree: :CandyCane: :Reindear::santa-smiley-ho-ho-ho: :juletre: :Snowman: :santadance: :SantaHappy:

Yeeey! Gleder meg til sonisjulebord!

Hvis jeg melder meg inn igjen i NKK, må jeg da betale halv medlemskontingent hos NKK for 1 mnd? :huh:

For man må vel være medlem for å kunne melde på utstiling? (eller blir det bare mye dyrere hvis man ikke er medlem?)

Jeg bare quoter deg for å si at du MÅ være med!

Hva er grunnen til at noen raser ikke kan stille på store utstillinger? Velger raseklubbene at de ikke vil? Hvorfor? Aldri vorstehhund, eller border collie jo..

Raseklubber som er medlem av FKF må følge deres regler. Klubber som ønsker å ha med gruppe 7 må dermed søke FKF først, og de ønsker kun rasespesialer, og de få villmarksutstillingene (eks. Fellesutstillingen) i tillegg til NKK. Med andre ord, lykke til med å få FKF til endre mening :P

Vi kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare quoter deg for å si at du MÅ være med!

Men det blir jo så dyyyyrt!

Enda flere spørsmål til dere i tråden. Hvis jeg skal melde på Koios som ureg valp, må jeg da være medlem i NKK (for å slippe dobbel pris) eller kan hvem som helst melde han på da? Hvordan melder man på ureg valp? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir jo så dyyyyrt!

Enda flere spørsmål til dere i tråden. Hvis jeg skal melde på Koios som ureg valp, må jeg da være medlem i NKK (for å slippe dobbel pris) eller kan hvem som helst melde han på da? Hvordan melder man på ureg valp? :P

tja,da kan vel jeg melde han på til valpepris :P for da trykker man bare ureg valp. jeg har betalt vanlig pris da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir jo så dyyyyrt!

Enda flere spørsmål til dere i tråden. Hvis jeg skal melde på Koios som ureg valp, må jeg da være medlem i NKK (for å slippe dobbel pris) eller kan hvem som helst melde han på da? Hvordan melder man på ureg valp? :P

Vil tro det bare er å melde han på da, evt. kan en av oss andre melde han på for deg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig meldt meg på reunion for ungdomsskolen i Tromsø den helga, men foreløbig ser det ut som det ikke blir nok påmeldte til at det blir å funke... det frister veldig å endre flybilletten og heller vise fram tigergutten i Letohallen. Spesielt hvis det er julebord etterpå!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig meldt meg på reunion for ungdomsskolen i Tromsø den helga, men foreløbig ser det ut som det ikke blir nok påmeldte til at det blir å funke... det frister veldig å endre flybilletten og heller vise fram tigergutten i Letohallen. Spesielt hvis det er julebord etterpå!

Si ifra om det blir da, vurderer å melde på en av mine voksne! Tenkte egentlig å spare Kiyomi til Exporama, så da er det vel hu derre som jeg allerede har brukt en hel del penger på å stille ut som er igjen... Tjaaaaa... Dette må jeg tenke og føle litt på kjenner jeg… :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir jo så dyyyyrt!

Enda flere spørsmål til dere i tråden. Hvis jeg skal melde på Koios som ureg valp, må jeg da være medlem i NKK (for å slippe dobbel pris) eller kan hvem som helst melde han på da? Hvordan melder man på ureg valp? :P

Jeg er ikke medlem av NKK, gidder ikke melde meg inn før i januar. Og jeg tror ikke valp har dobbel pris? Kosta 250 kr for meg å melde på uten NKK-medlemskap, hvert fall :) Tror uregistrert valp er et av alternativene på påmeldingsskjemaet. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke medlem av NKK, gidder ikke melde meg inn før i januar. Og jeg tror ikke valp har dobbel pris? Kosta 250 kr for meg å melde på uten NKK-medlemskap, hvert fall :) Tror uregistrert valp er et av alternativene på påmeldingsskjemaet. :)

Men meldte du deg på elektronisk da? :)

Greit at det ikke er dyrere med valp, selv om man ikke er medlem! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men meldte du deg på elektronisk da? :)

Greit at det ikke er dyrere med valp, selv om man ikke er medlem! :ahappy:

Jepp :) Har bruker på NKK selv om jeg ikke er medlem, men jeg vet ikke om man har det med uregistrert valp...? Jeg husker ikke helt hvordan jeg fikk bruker, men jeg vet at jeg ikke er medlem hvert fall :) Var nemlig samboeren som meldte seg inn i NKK, før vi fant ut at den som står som medeier ikke kan melde på hunden, bare den som står som hovedeier, og det er meg...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang medlemskap så står det på NKKs sider:

Medlemskapet i NKKs medlemsklubber følger kalenderåret uansett når på året du melder deg inn. Betalingen og innmeldingen gjelder derfor kun for inneværende kalenderår!

Halv grunnkontingent fra 1. september. Det er ikke mulig å melde seg inn mellom 31. desember kl. 21.00 – 3. januar 2013 18.00 på grunn av systemoppdateringer.

Min understrekning :aww: Da er det bare å finne en klubb der man ikke trenger å betale fullt år for de siste to mnd da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melde på ureg valp? Kan man stille med uregistrerte hunder, eller snakker dere om noe annet? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Kun ureg valper, feks valper som ikke er ferdig registrert eller importer der papirarbeidet er "underveis".

Valpeshow er jo uoffisielt, derfor er det mulig sånn som jeg har forstått det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om det blir da, vurderer å melde på en av mine voksne! Tenkte egentlig å spare Kiyomi til Exporama, så da er det vel hu derre som jeg allerede har brukt en hel del penger på å stille ut som er igjen... Tjaaaaa... Dette må jeg tenke og føle litt på kjenner jeg… :P

Kan du ikke melde på begge, og så drar vi sammen? :) (Om jeg er hjemme, riktignok). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du gi deg. Din er jo NUCH, mens gamla mi har ikke et eneste CERT! ;)

"Gamla" er da mye penere enn spirrevippen min, cert eller ikke :yes: Ser de at en slik som min kan bli NUCH, blir CK og Cert delt lett ut til frøkna di, så det så :ahappy:

Edit: og nå fikk jeg littegranne dårlig samvittighet, stakkars Lexi - min lille svarte er veldig søt da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med den svarte greia mi, og da ser jo deres ut som stjerner uansett :lol:

Edit: og nå fikk jeg littegranne dårlig samvittighet, stakkars Lexi - min lille svarte er veldig søt da :wub:

Ja, herregud, hun er da helt nydelig. :yes: Imouto har neppe begynt å røyte enda til da, så om vi er hjemme og jeg husker å melde på, så kommer vi. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
    • F1 og F2 minst vil jo være i ett x register ala lundehund prosjektet. Det var vel først i år de mønstra inn noen hunder som fikk fullverdig vanlig nkk stamtavle og en av dem er vel allerede blitt utst champion. Dog usikker på hvilken generasjon de er.  Vet ikke om offentligheten har innsyn i x registeret? Isåfall burde det jo være mulig å sjekke der om noen har fått noe der. 🤔 Ev er nok den sikreste løsningen å sende en mail til NKK direkte å høre med dem. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...