Linda=D Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Nå har vi 9 hunder til omplassering på Tunge hundepensjonat. Ta en titt! Kanskje din drømmehund dukker opp? Del gjerne linken videre http://firbente.wordpress.com/omplassering/ 2
Tabris Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Jeg falt for Obelix. For en nydelig hund! Hadde ting vært annerledes, hadde jeg gjerne vurdert ham. Håper han (og alle de andre, selvsagt) kommer til gode hjem.
Lola Pagola Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Så mange fine hunder! Dalmatineren kan dere sende inn info om til dalmatinerklubben, så kommer han gratis opp på omplasseringssiden der. Han var litt av en rugg ja Hva heter han på stamtavlen? Hvis du har hund som skal omplasseres, vær snill å sende inn flg.: Hundens registrerte navn (far og mor), kallenavn, kjønn, fødselsdato, farge, kontaktperson m/telefonnummer og/eller e-postadresse, evt. hjemmesideadresse. Bilder vedlegges i jpg-format. [email protected]
Vimsy Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Synes det er morsomt at dere har BC/whippetmix inne. Før jeg skaffet Winnie for 4 1/2 år siden så fantes det et kull med nettopp samme mix og jeg vurderte å kjøpe en slik... Men ble altså renraset, voksen hund først. 1
plutte Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Åh Peppes! Og så såg eg bloggen, Noah! Så fantastisk at du viser fram omplasseringshundane på den måten! Og så vondt for hjertet mitt, eg vil jo ha alle saman.
Malamuten Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Topsy var kjempesøt Håper de finner nye fine hjem alle sammen
Symra&Pippin Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Topsy er min favoritt også.
Renate A Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Har sett på Topsy lenge nå på sidene deres, hun virker så søt, skulle jeg hatt hund NÅ så skulle hun få bodd her hos meg
Tabris Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Hva er Topsy blanding av? Ser ut som labrador/BC-mix.
lucy Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Så mange fine hunder, håper dere finner fine hjem til de alle Obelix hadde passet fint hos meg tror jeg, om det hadde passet med en til akkurat nå.. og Lucy var jo bare kjempesøt!
Linda=D Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Åååh de er bare så nydelige alle sammen. Ikke lett å la være å beholde noen selv. Spesiellt Obelix og Noah har sjarmert meg og Topsy og Peppes og og ja alle sammen Takk for tips Lola Pagola skal sjekke det ut Synes det er morsomt at dere har BC/whippetmix inne. Før jeg skaffet Winnie for 4 1/2 år siden så fantes det et kull med nettopp samme mix og jeg vurderte å kjøpe en slik... Men ble altså renraset, voksen hund først. Peppes er knallkul. Han er som de fleste whippeter. Rolig inne og full fart ute. Veldig trygg og stabil hund Åh Peppes! Og så såg eg bloggen, Noah! Så fantastisk at du viser fram omplasseringshundane på den måten! Og så vondt for hjertet mitt, eg vil jo ha alle saman. Noah er såå nydelig og kjempe herlig personlighet. Han var litt forsiktig i begynnelsen og så meg ann på avstand, men etter litt så kom han bort å gnei seg inntil meg for å få kos, satt bamse og løp som en tulling etter ball. Så i pappirene hans den kvelden og han kan masse triks. Hjertet mitt får veldig vondt, men er så fantastisk å være med på å gi de gode hjem. Her om dagen omplasserte jeg en hund som har vært her i 7 mnd. ENDELIG fikk han sitt eget hjem <3 Hva er Topsy blanding av? Ser ut som labrador/BC-mix. Usikker på hva Topsy er blanding av, men jeg også har tippet Bc/labrador 1
mærra Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 mener jeg husker topsy fra da jeg jobbet litt på tunge, veldig søt hund! 1
Linda=D Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Lucy er kjempe skjønn! skal ta henne med ut å ta bilder når det blir bedre vær:D
LinL Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Peppes er bror til hunden til foreldrene mine regner jeg med. Hvis han er like herlig og god, så er han en fin fin hund altså!
Linda=D Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Å så gøy:D Har du noen bilder?
LinL Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Å så gøy:D Har du noen bilder? Det ligger noen i disse trådene http://hundesonen.no/forum/topic/60354-felix-en-blanding/page-2http://hundesonen.no/forum/topic/68181-pskebilder-fra-trndelag/ Ellers har jeg vel noen på mobilen osv blir vel tatt noen julebilder når jeg reiser hjem Har sagt til mamma og pappa hele tiden at jeg angra på at jeg ikke tok med meg to valper hjem den gangen jeg fløy ned til Haugesund for å hente han. Felix er blitt skikkelig fin kar altså
marjea Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Fine hunder, men Topsy Kan jeg få spørre hvorfor gebyret er ulikt på de forskjellige hundene?
Linda=D Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Såå gøy å se bilder av Felix:) Da er de fra samme kull ja. Er rottweiler og schæfer i han her også. Jeg synes de/du burde ta Peppes også Jeg ble så sjarmert så hadde Peppes i hytta mi i en uke
Linda=D Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 Fine hunder, men Topsy Kan jeg få spørre hvorfor gebyret er ulikt på de forskjellige hundene? Kommer ann på om det er rasehund med/uten pappirer, om det er blandingshund og alder
LinL Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Såå gøy å se bilder av Felix:) Da er de fra samme kull ja. Er rottweiler og schæfer i han her også. Jeg synes de/du burde ta Peppes også Jeg ble så sjarmert så hadde Peppes i hytta mi i en uke Hehe, jeg hadde definitivt vurdert det selv hvis jeg ikke bodde her ! De ble litt syke da jeg viste de annonsen på finn. Men så skal de være fornuftige Hadde han vært nærmere tror jeg faktisk de ville vurdert det, de er seriøst fortapt i Felix. Han er visst verdens beste
Linda=D Skrevet 15. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2013 "Når det blir lyst og fint vær ta med Peppes ut å ta masse sjarmerende bilder" 1
Ingidano Skrevet 15. November 2013 Rapporter Skrevet 15. November 2013 Hadde eg hatt plass og tid til en til skulle Obelix fått flyttet hit
Recommended Posts