Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ønsker du deg til jul?


Zitka
 Share

Recommended Posts

- diverse ting til leiligheten

- dollar $$

- Rains regnjakke

- lave regnsko

- gavekort på ulike steder (nelly.com, ellos.no, dyrebutikker, flybilletter)

- treningssko til innebruk

- ordentlig ridesko

- pensumbøker hadde jo vært greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ønsker meg aller mest i år, er penger som skal gå til flyttebil for å få kjørt pianoet mitt fra barndomshjemmet til huset mitt. Jeg savner det pianoet så innmari mye.

Og om det mot formodning skulle være noe penger igjen, går det i så fall til pianostemmer, for det pleier pianoer å trenge etter en kjøretur, og det har ikke vært stemt siden jeg kjøpte det i 1996 eller 1997, så det er sikkert på tide uansett.

Ellers har jeg ønsket meg stor kjele til å dampe pinnekjøtt og koke digre porsjoner med fårikål, lapskaus og sånn, kjele som sikkert brukes to ganger i året, men er kjekk å ha.

Jeg ønsker meg diverse DVD'er og bøker jeg ikke har, samt at jeg har noen VHS'er (så gammel er jeg) som jeg nå ønsker meg som DVD for å kunne se de igjen.

Ikke livsnødvendige forbruksvarer som kubbelys, telys.

Heller livsnødvendig forbruksvare; sokker.

Chip-chap'er.

Gavekort i fotobutikk for å bestille forstørrelser av noen bilder jeg vil ha på veggen og for å kjøpe rammer til andre bilder jeg har klare for veggen.

Litt møbler fra IKEA, blant annet skoskap så de kan ryddes bort fra den lille gangen min.

Rosa verktøykasse, hvis det finnes, til å matche alt det rosa verktøyet mitt.

Og til slutt så ønsker jeg meg primstav. De er dritkule, jeg vet nøyaktig hvor på veggen min den skulle hengt, og jeg har hatt lyst på en i mange år, men aner ikke hvor en får kjøpt de (men jeg vet pappa har kontakter gjennom historielaget han er med i, så jeg håper han tar hintet etter at det har stått på ønskelista i tre-fire år nå :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gps til bilen

Gps til stier osv i skogen

Større minnekort til kamera og nytt kamera

Sengesett

Glee serien

sokker

trenings tights

gode gensere eller jakker

one tree hill fra sesong 5 og oppover

målestav til hunder

Sko med faste brodder

Endret av Monica123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ønsker jeg meg:

- DAB-radio

- Sengetøy

- Ullbuff

- Ullundertøy (som vanlig)

- Mummikopper

- Har dessuten listet opp noen bøker om byplanlegging etc.

Vurderer også å ønske meg:

- Nye ski (ettersom de jeg har nå er arvet etter søsteren min og kjøpt i år 2000 eller noe, og har helt feil spenn i tillegg til at de er temmelig ripete under)

- Lave gummistøvler (ettersom de jeg har nå har store sprekker i seg og jeg liker best å holde meg relativt tørr på beina når jeg først tar på støvler)

Jeg har bursdag i desember i tillegg til at det er julaften, og familien min er alt for gavmild, så jeg burde muligens bare føre opp de to siste punktene først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny madrass står øverst på ønskelisten! Har en litt for hard IKEA-madrass som jeg gjerne skulle byttet ut i noe skikkelig. Har bursdag rett før jul, så blir nok i så fall kombinert jul- og bursdagspresang fra mine foreldre. Ellers ønsker jeg meg et par ting til kjøkkenet, vinglass jeg samler på, nye brodder, treningsbukse og nyeste sesongene av et par TV-serier (kombinert jul- og bursdagsønskeliste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny turbukse! :D

Ellers føler jeg meg som en bortskjemt dritt noen ganger, da jeg faktisk sliter med å finne ting jeg virkelig ønsker meg. Alltids masse jeg blir glad for, men sliter med å finne skikkelig fornuftige ting jeg virkelig trenger. Jeg skulle gjerne fått årsabbonnement på Sats, men hallo - det er litt mye forlangt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg gavekort på klesbutikker, vintersko, fjellsko, langrennski, pin med kortis på, nye kari traa rose ullundertøy med begge type halser da det gamle er for stort :D ønsker meg ullsokker, bøker, sengetøy, ny vannkoker, ny mikro, nytt kjøkkenbord og kjøkkenstoler, dilldall til huset da vi har lite pynt. Ny hodelykt, pannebånd, votter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast på ønskelista mi til hver jul er bøker, kokebøker, kalender, DVDer, ullsokker og stilongs. Og gjerne noe kjøkkenutstyr. Men jeg blir glad for alt jeg får, så sant det er noe man har bruk for på en eller annen måte. For meg er omtanken bak det viktigste. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...