Kaja Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Ho Ho Ho! Jeg og @Krilo drar i gang sonens 3 runde med hemmeligvenn, og sonens aller første hemmelig julenisse! Påmelding sendes på PM til @Kaja eller @Krilo innen 18 november! Husk navn og adresse! I denne tråden, skriver dere ned hva dere ønsker dere til jul av deres hemmelige venn. Nytt for runden er at gaven skal åpnes på julaften, og den må pakkes inn som en julegave:) Når påmeldingsfristen er gått ut vil alle få utdelt sin hemmelige venn, innen 20 november. Pga julerush får dere ekstra god tid til å finne gave. Pakken skal sendes SENEST 12 desember! I pakken legger du ved et hint om hvem du er, hvor lett eller vanskelig du vil det skal være er opp til deg. Send en PM til den du fikk utdelt hemmelig venn av, med bilde av pakken, bilde kvitteringen eller sporingsnummeret fra posten når pakken er sent. Når du så mottar din pakke skal du ta bilde av innholdet, og post det i egen gjette tråd sammen med hintet som lå i pakken, og hvem du tror pakken er fra (skriv kun en person av gangen når du gjetter, vent til det blir bekreftet eller avkreftet før du gjetter på ny, slik at det ikke blir noen misforståelser). Pakken kan være hjemmelaget eller kjøpt, men den skal koste maks 150,- Melder du deg på binder du deg til å fullføre, gjør du ikke det får du ikke bli med senere heller. Kort oppsumert: De som melder seg på er pliktet til å:- Legge ut ønskeliste her: http://hundesonen.no/forum/topic/71633-hemmelig-julenisse-oenskelister/- Kjøpe/lage en gave og sende den, samt sende @Kaja eller @Krilo enten sporingsnr eller et bilde av pakken. - Følge opp alle frister.- Legge ut bilde av gaven og hintet, samt gjette seg frem til sin hemmelige venn. GOD JUL! 7 Siter
Krilo Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Dette blir så gøy og koselig! Siter
maysofie Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Spørsmål: Får vi en oversikt over hjem som deltar, mtp gjetting? Siter
Guest Jonna Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Jeg også, må bare finne ut hva jeg skal ønske meg Siter
Kaja Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2013 Spørsmål: Får vi en oversikt over hjem som deltar, mtp gjetting? Alle som melder seg på, plikter å skrive ønskeliste i denne tråden Siter
maysofie Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Alle som melder seg på, plikter å skrive ønskeliste i denne tråden Korttenkt? Hvem, jeg? Nei, slett ikke! 1 Siter
Kaja Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2013 En liten notis! Det holder IKKE å bare skrive i denne tråden, dere MÅ sende pm til enten meg eller Krilo. Det er kun de som har sendt PM som er påmeldt og som blir med i utdelingen av venner Siter
Kaja Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2013 Det står i innlegget Margrete 150 kr! Og folkens, de siste fire påmeldte har glem navn og adresse i PM 1 Siter
Margrete Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Det står i innlegget Margrete 150 kr! Og folkens, de siste fire påmeldte har glem navn og adresse i PM Må jeg lese innlegg å nå! Jeeeez 8 Siter
Tabris Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 PM sendt! PM sendt på ny da jeg glemte navn og adresse! Siter
Khela Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 PM sendt! PM sendt på ny da jeg glemte navn og adresse! OMG, hahah, det glemte jeg og! *sende ny pm* Siter
LinL Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Jeg er med jeg er med jeg er med!!! Håper jeg får vite hvem som er min hemmelige venn tidlig Må kjøre litt for å få tak i noe kult, bor jo ikke videre sentralt til. hehe. Gleder meg Så må jeg pønske ut hva jeg ønsker meg, og hva som kan være mitt hint. hmm Siter
Khela Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Sonenfolk kan ikke lese Skylder på at jeg ikke har pusset brillene i dag 1 Siter
Artemis Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Jeg vurderer å bli med, men jeg pleier å reise vekk fra alt som heter internett og mobildekning i julen, så jeg kan få problemer med å legge ut bilde av pakken før det har gått noen dager hvis jeg må vente til julaften for å åpne den. Det er kanskje litt dumt? Siter
Tinkie Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Jeg er med, men må tenke meg om når det kommer til ønskeliste Siter
Guest Michellus Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Oh man, har hverken tid eller råd *******! Siter
Raksha Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 *ile til og sende pm* Jeg og vil! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.