Yodel Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Vi skal beholde ei jente selv fra årets kull, og siden vi har en JIPPI fra før av tenkte jeg at vi må ha et navn som står til det. Øverst på listen nå står: Hurra (Hurrah?) og Lykke. Yahoo hadde jo vært fint, men da må vi nesten beholde en hannhund, og det vil jeg helst ikke Andre alternative ord / gledesuttrykk som kan passe som navn for ei lita basselusk-tøtte? Siter
Ingvild Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jeg roper hurra eller yes! Eller værdde. (Verdt det.) Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jess, Jadda, yey, johoo Siter
Yodel Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 He he, kule uttrykk, men ingen som klinger godt som navn? Siter
puddellover Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jeg sier hurra. Fred Flintstone sier: Yabba-dabba-doo (Yabba) Siter
Fillerya Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Du har en Jippi, så mangler du en ki-yay! Da må man nesten ha en tredje også men det egner seg nok ikke, men tenk å rope på alle tre i skogen da! 4 Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Synes det tredje egnet seg utmerket, veldig unikt hundenavn 4 Siter
Garmen Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Hva med Yatta? Er japansk og betyr "hurra, jeg greide det!". Siter
Khela Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Veit ærlig talt ikke hva jeg roper Men..navn.. Baluba? Kanskje mer hannhund..? Eureka Banzai er synonym for hurra Glede Tjoho (ser for meg å rope "Tjohoo" og etterhvert "tuddeluuu" i parken ) Siter
Yodel Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Så flinke dere er! Jeg vil ha et ord / uttrykk som ikke kan missforstås som et gledesuttrykk, så betydninger i fra andre land faller dessverre bort om det ikke er "etablert" her. Hurra og Lykke står fortsatt øverst, men Glede var jo også noe å tenke på. Banzai / Bazinga og Eureka kan jo tenkes på. Tjoho, passer det til tispe da? Kankje bedre med Tuddeluuu? Edit: At the moment tror jeg at vektskålen er i Hurra sin favør. Jippi og Hurra! Det må vel bli bra? Men if so: Hurra eller Hurrah? 1 Siter
ida Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Hipp Hipp Hurra Bravo Prima Happy Siter
Garmen Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jadda? sier ihvertfall det når jeg ser fotballkamp Siter
soelvd Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Når jeg er glad og skryter av Monti sier vi ofte "Oioi!" Siter
KristinR Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Lykke er oppbrukt syns jeg. Har selv ei på fem år som heter det og syns navnet har eksplodert både som hunde og menneskenavn de siste to årene. Hva med Kiss? Har kanskje ikke så mye med Jippi å gjøre men. Hurra er bra da. Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Hva med kontrastnavn istedenfor? Jippi og (Captain) Shitstorm? Nei... ikke det nei 1 Siter
Ingvild Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Hva med kontrastnavn istedenfor? Jippi og (Captain) Shitstorm? Nei... ikke det nei Jippi og Uffameg. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free 1 Siter
Bananen Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Woho! Yay! Eller kanskje Bliss (lykksalighet) som navn? Sier ikke akkurat det når jeg blir glad, men ... det er jo relativt internasjonalt også. Bliss is a stage which is above any emotional state that is characterized as peace or happiness (feelings of enjoyment, pleasure, and satisfaction). Siter
Ozzy Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 YESS! Eller Hurraaaaa Eller "Ååå nå ble jeg glad!" Det hadde jo vært noe å kalle hunden "Ååå, nå ble jeg glad, PÅ PLASS!!" 2 Siter
Recommended Posts