Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

  • 2 weeks later...

Favorittparet med joggesko jeg bruker på tur med hundene, har røket på toppen av tåa på ene foten. De jeg kjøpte som erstatning for de ødelagte, var ikke helt min farge likevel (knallrosa med oransje lisser). Så jeg kjøpte enda et par (på Zalando.no), denne gangen ikke Adidas men Nike:

N1241A06R-C12@7.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet bilde

Åh, er du fornøyd? Så på den i butikken her om dagen, skjermen er jo helt vill! Står mellom denne og Xperia Z2 for min del.. Litt skeptisk til Samsung siden det er det jeg har nå (S3), og det har vært endel irriterende feil. Men det kan jo hende de har rettet det opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er du fornøyd? Så på den i butikken her om dagen, skjermen er jo helt vill! Står mellom denne og Xperia Z2 for min del.. Litt skeptisk til Samsung siden det er det jeg har nå (S3), og det har vært endel irriterende feil. Men det kan jo hende de har rettet det opp :P

Gikk fra s3 til denne og er veldig fornøyd. :) Hadde ikke noe særlig problemer med s3 før på slutten, men det går nok på X antall ganger ned trappa/i gulvet. Den er ikke SÅ mye større, altså s3 er jo ubrukelig stor den også, så litt større har egentlig ikke så mye å si mener jeg. :lol: Du har ikke plass til den i lomma uansett om det er s3 eller s5.

Rørlegger'n har z2, og han er veldig fornøyd med den, bortsett fra at folk hører han veldig dårlig i telefonen. Men det kan gå på dekning på abonnementet også, han har ikke hatt den så lenge så han har ikke sjekka det opp enda.

Tror de to er ganske så gode på hver sin måte, men jeg liker samsung så ville gått for den (såklart :P )

(De er forresten ca like store, z2 er tyngre. Vi har sammenligna. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra s3 til denne og er veldig fornøyd. :) Hadde ikke noe særlig problemer med s3 før på slutten, men det går nok på X antall ganger ned trappa/i gulvet. Den er ikke SÅ mye større, altså s3 er jo ubrukelig stor den også, så litt større har egentlig ikke så mye å si mener jeg. :lol: Du har ikke plass til den i lomma uansett om det er s3 eller s5.

Rørlegger'n har z2, og han er veldig fornøyd med den, bortsett fra at folk hører han veldig dårlig i telefonen. Men det kan gå på dekning på abonnementet også, han har ikke hatt den så lenge så han har ikke sjekka det opp enda.

Tror de to er ganske så gode på hver sin måte, men jeg liker samsung så ville gått for den (såklart :P )

(De er forresten ca like store, z2 er tyngre. Vi har sammenligna. :P )

Haha, nei - jeg har gitt opp å få den ned i lomma selv :teehe:

Men takk for svar, jeg får gruble litt til før jeg bestemmer meg, ikke lett detta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei - jeg har gitt opp å få den ned i lomma selv :teehe:

Men takk for svar, jeg får gruble litt til før jeg bestemmer meg, ikke lett detta!

Hehe, nei det er ikke lett med mobiler alltid. :) Men begge to er jo toppmodeller så du blir nok fornøyd uansett hvilken du velger :)

(Forresten, du må velge lillafargen til z2 eller blåfargen til s5 :P z2-en har en driitfin lillafarge, og blåfargen til s5 er kjempekul! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei - jeg har gitt opp å få den ned i lomma selv :teehe:

Men takk for svar, jeg får gruble litt til før jeg bestemmer meg, ikke lett detta!

Er irriterende feil med både samsung og sony sine tlf :P Så velg utfra den du liker best og er mest interessert i ;)

Jeg har kjøpt MASSE i det siste, og kan ikke ramse opp alt her :P

Men jeg har blant annet kjøpt hudpleiesett til ansiktet:

10277660_1449696998607130_21686295391722

Basert på aloe vera, uten parabener! :) Gleder meg til å bruke dette!

I tillegg har jeg kjøpt proteinpulver/måltidserstatter basert på soyaprotein fra planter:

10014794_1447079498868880_37773571511527

Også har jeg kjøpt kosttilskudd:

Blant annet Argi+ og Aloe vera Gel!

10258319_1449746675268829_74687732759394

Også selvfølgelig mineralpudder også basert på aloe vera:

Mineral_Makeup_Light.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...