Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

Haha, venninne mine sier enstemmig orange, sonen sier lilla :lol: Det er de to det står mellom nå, så jeg får ta en tur i butikken og se på de ved siden av hverdre. :D

@Havanaislove , ja mye farger, men jeg blir så motivert av knæsje farger på treningstøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, venninne mine sier enstemmig orange, sonen sier lilla :lol: Det er de to det står mellom nå, så jeg får ta en tur i butikken og se på de ved siden av hverdre. :D

@Havanaislove , ja mye farger, men jeg blir så motivert av knæsje farger på treningstøy :D

:lol: og jeg likte de øverste

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår.

"Bed Head" heter den. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår.

"Bed Head" heter den. :D

Flink du er da! :)

Man merker faktisk forskjell på billig og dyr shampo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår.

"Bed Head" heter den. :D

Jeg har ikke prøvd akkurat den, men har prøvd en annen en i bed head serien, den var iallefall veldig bra. Jeg har vanskelig hår og har ikke funnet noe, hverken dyrt eller billig, som jeg har likt like godt som den. :) Tigi har gode shampoer, gjelder bare å finne den som passer til ditt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg for første gang en shampo som ikke var på Rema 1000 eller ICA. Har aldri vært noen stor fan av å betale hundrevis av kroner for shampo, men det var noe som trigget meg (okay, innrømmer det - det var denne linken jeg fant via en blogg) - så nå håper jeg på mer glansfullt hår.

"Bed Head" heter den. :D

Er ikke superfan av Bed Head jeg :P De lukter godt, men det er det. Ville ha testet ut TRESemmè om jeg var deg - jeg er hvert fall superfornøyd med det merket både i shampo og balsam :)

Mine siste kjøp:

Michael-Kors-wallets-29-Striped-I4s-and-

MK lommebok

samsung-galaxy-s4.jpgSamsung galaxy 4s+

61qUYkeM0WL._SY300_.jpg

Tilhørende etui :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Ønsket meg også Birkenstock, men tok meg rett og slett ikke råd til det. Så da ble det heller noen som liknet litt. Brune på bildet her, men det ble i sort.

imagejpg1_zpsb72578b7.jpg

+ en løper.

imagejpg2_zps2e201a10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...