kongenavtys Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Et par nye kontaktlinser må til i påsken! (Foto hentet fra Kontaktlinser1.com) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Vært på shopping med min datter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Nye tights Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Nye tights Den har jeg og nylig kjøpt i turkis og en i rosa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Den har jeg og nylig kjøpt i turkis og en i rosa Hvor har du kjøpt de ? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Hvor har du kjøpt de ? Sent from my iPhone using Tapatalk Www.sportamore.no var på tilbud til 579 eller hva det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Vannpipe, faktisk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Kjole til min niese´s konfirmasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Da er det vell bare å komme seg ut i naturen i sommer så man kan forsvare pengebruken.. Ble en liten glipp i impulskontrollen.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Jeg fikk gavekort på nelly til bursdagsgave, endelig trengte jeg ikke ha LITT dårlig samvittighet for å handle klær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 :-D :-D :-D 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Helly Hansen W Marstrand-jakke fra jobb Edit: Og sandalene fra Nelly har kommet, dritsøte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Favorittparet med joggesko jeg bruker på tur med hundene, har røket på toppen av tåa på ene foten. De jeg kjøpte som erstatning for de ødelagte, var ikke helt min farge likevel (knallrosa med oransje lisser). Så jeg kjøpte enda et par (på Zalando.no), denne gangen ikke Adidas men Nike: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Åh, er du fornøyd? Så på den i butikken her om dagen, skjermen er jo helt vill! Står mellom denne og Xperia Z2 for min del.. Litt skeptisk til Samsung siden det er det jeg har nå (S3), og det har vært endel irriterende feil. Men det kan jo hende de har rettet det opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Åh, er du fornøyd? Så på den i butikken her om dagen, skjermen er jo helt vill! Står mellom denne og Xperia Z2 for min del.. Litt skeptisk til Samsung siden det er det jeg har nå (S3), og det har vært endel irriterende feil. Men det kan jo hende de har rettet det opp Gikk fra s3 til denne og er veldig fornøyd. Hadde ikke noe særlig problemer med s3 før på slutten, men det går nok på X antall ganger ned trappa/i gulvet. Den er ikke SÅ mye større, altså s3 er jo ubrukelig stor den også, så litt større har egentlig ikke så mye å si mener jeg. Du har ikke plass til den i lomma uansett om det er s3 eller s5. Rørlegger'n har z2, og han er veldig fornøyd med den, bortsett fra at folk hører han veldig dårlig i telefonen. Men det kan gå på dekning på abonnementet også, han har ikke hatt den så lenge så han har ikke sjekka det opp enda. Tror de to er ganske så gode på hver sin måte, men jeg liker samsung så ville gått for den (såklart ) (De er forresten ca like store, z2 er tyngre. Vi har sammenligna. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Gikk fra s3 til denne og er veldig fornøyd. Hadde ikke noe særlig problemer med s3 før på slutten, men det går nok på X antall ganger ned trappa/i gulvet. Den er ikke SÅ mye større, altså s3 er jo ubrukelig stor den også, så litt større har egentlig ikke så mye å si mener jeg. Du har ikke plass til den i lomma uansett om det er s3 eller s5. Rørlegger'n har z2, og han er veldig fornøyd med den, bortsett fra at folk hører han veldig dårlig i telefonen. Men det kan gå på dekning på abonnementet også, han har ikke hatt den så lenge så han har ikke sjekka det opp enda. Tror de to er ganske så gode på hver sin måte, men jeg liker samsung så ville gått for den (såklart ) (De er forresten ca like store, z2 er tyngre. Vi har sammenligna. ) Haha, nei - jeg har gitt opp å få den ned i lomma selv Men takk for svar, jeg får gruble litt til før jeg bestemmer meg, ikke lett detta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Haha, nei - jeg har gitt opp å få den ned i lomma selv Men takk for svar, jeg får gruble litt til før jeg bestemmer meg, ikke lett detta! Hehe, nei det er ikke lett med mobiler alltid. Men begge to er jo toppmodeller så du blir nok fornøyd uansett hvilken du velger (Forresten, du må velge lillafargen til z2 eller blåfargen til s5 z2-en har en driitfin lillafarge, og blåfargen til s5 er kjempekul! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Batteri til bilen og brudekjole 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Rørlegger'n har z2, Har han brukt det armbåndet som følger med mye, forresten? Fungerer det bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Har han brukt det armbåndet som følger med mye, forresten? Fungerer det bra? Han har ikke prøvd det enda. Kan mase litt og spørre om han ikke kan bruke det etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Haha, nei - jeg har gitt opp å få den ned i lomma selv Men takk for svar, jeg får gruble litt til før jeg bestemmer meg, ikke lett detta! Er irriterende feil med både samsung og sony sine tlf Så velg utfra den du liker best og er mest interessert i Jeg har kjøpt MASSE i det siste, og kan ikke ramse opp alt her Men jeg har blant annet kjøpt hudpleiesett til ansiktet: Basert på aloe vera, uten parabener! Gleder meg til å bruke dette! I tillegg har jeg kjøpt proteinpulver/måltidserstatter basert på soyaprotein fra planter: Også har jeg kjøpt kosttilskudd: Blant annet Argi+ og Aloe vera Gel! Også selvfølgelig mineralpudder også basert på aloe vera: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Mitt neste kjøp blir en av disse, men jeg GREIER IKKE bestemme meg for farge! Hjelp? Oj, det ene bildet ble kjempestort :S Får jeg fiksa det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Mitt neste kjøp blir en av disse, men jeg GREIER IKKE bestemme meg for farge! Hjelp? Oj, det ene bildet ble kjempestort :S Får jeg fiksa det? Nederste! Sikler på de selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Enig, de nederste!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts