Gjest Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Ny sykkel pluss sykkelstativ til bilen, lås og magebelte med drikkeflaske. Dritlekker! Flybillett fra Pisa til Gardermoen i august Kjøre ned I presume? ---- Jeg kjøte en pose poteter i dag. Men jeg bestilte også sånn som denne damen har på hodet: da får jeg med en gratis Det ble nesten gratis takket være @SoppenCamilla ! Siter
Tommy Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Jeg kjøte en pose poteter i dag. Men jeg bestilte også sånn som denne damen har på hodet: Er det mulig å få bestille damen på bildet? 2 Siter
Enits Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Vært på løplabbet å fått riktig sko, gjør ingenting at den er rosa Nike lunareclipse 4 Også gikk jeg berserk på iherb igår 3 Siter
Enits Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Skrevet 28. Mars 2014 Fikk pakker i posten idag Oooooog 4 Siter
Enits Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Kjøpt meg jakke idag: 399,- på xxl! Også måtte jeg kjøpe denne etter pratet i AN: Må bare få den til å virke på et vis 2 Siter
SFX Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 Jeg fikk penger til jul, med streng beskjed om at det skulle gå til ting jeg ØNSKET meg, og ikke mat, regninger, forbruk og hund. Det skulle gå til noe jeg ellers ikke ville tatt meg råd til. Så da har jeg brukt de siste tre månedene på å få mest mulig ut av pengene. Førsteprioritet var å få fraktet pianoet mitt, som har stått i barndomshjemmet siden jeg flyttet ut i 2000. Hittil har jeg ikke bodd lenge nok på ett sted til at det var verdt pengene, men her jeg bor nå tenker jeg å bo lenge - jeg har allerede bodd her tre år (på dagen i går), så jeg vil investere i enda mer livslykke her. Så da ble det noen runder med Mitt Anbud for å finne et godt og billig flyttefirma som kunne ta på seg jobben. 14 år uten å bli brukt er lenge for et piano, så da investerte jeg også i en pianostemmer. Jeg kjøpte det for... 20 år siden? Og har enda ikke hatt pianostemmer på det, noe som vel er anbefalt helst årlig, så da var det på tide. Og til slutt kjøpte jeg noe veggpynt som hadde mitt navn og som jeg ikke kunne la gå fra meg - fine, fine bokstavene! Pianokrakken er arv fra oldemor, rammen var innflyttingsgave for tre år siden fra meg til meg (med ni bilder fra ulike feriereiser, jeg har som mål å få flere bilder på veggen, og ikke bare på harddisken), det er bilde av oldemor og meg, det er arv fra oldefar oppå pianoet, lampa var innflyttingsgave fra mamma for tre år siden, og diverse pynteting jeg ikke har funnet plass til før nå. Jeg skal henge opp ei hvit hylle mellom piano og gitar for alle notene mine. Og når jeg får penger til overs, skal den delen av stua pusses opp, for røde vegger er alt annet enn det jeg synes er pent. Resten av pengene gikk til å få framkalt to bilder på lerret - jeg har satt av et stort felt på stueveggen til hundebilder, ved siden av de beste rosettene, så den veggen skal også bli finere og mer personlig etter hvert: Jeg ser for meg tre høydebilder under, og deretter to breddebilder under der igjen - så har jeg bilder i tilsvarende høyde som rosettavla ved siden av. Men det er et prosjekt for neste julegave eller så. Bildene er forresten tatt av @Siri - og er X'en på et av sine første spor, og F'ene åtte uker gamle, barn av førstnevnte - og bildene er tatt cirka 200 meter fra hverandre, cirka to år fra hverandre. Eller tre? Hmm... Beklager dårlig bildekvalitet, mobilen suger på å ta bilder innendørs. Men det er veldig koselig å få mer og mer ting på plass i heimen, det blir mer kos og hygge. Ting faller på plass. Og jeg kan være mer forberedt på korøvelsene 4 Siter
Benedicte Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 18 kg ting fra London i form av alt mulig dill og dall og klær, så er disse to det mest nevneverdige : 2 Siter
tm100020 Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 Mor syntes jeg hadde for få(stygg) jakke, noe som forsåvidt er sant (har få jakker, den er ikke stygg ) Så hun spanderte denne: (oi den ble stor? ) Og dette kjøpte jeg selv: Og : Og en hverdagsjakke: (Usikker på om det er denne, men den var mest lik. Mye finere i virkeligheten i hvertfall) 3 Siter
Malamuten Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 @ den øverste der fikk jeg i bursdagsgave i år, den er rå fin 1 Siter
tm100020 Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 @ den øverste der fikk jeg i bursdagsgave i år, den er rå fin Så bra Liker den veldig godt selv. Satt som et skudd, så er skikkelig happy Siter
skilpadde Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 (klarer ikke bestemme meg for om fin eller ikke, får se når den kommer ) Siter
Guest Jonna Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 I hate Stormberg og deres tilbud mail... Siter
tm100020 Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 I hate Stormberg og deres tilbud mail... ooouh den var fin Siter
Benedicte Skrevet 8. April 2014 Rapporter Skrevet 8. April 2014 Den beige genseren med zip i ryggen har jeg. Den er veldig fin og jeg er veldig glad i den! Men har også Ciate sin perle-neglelakk. Liker IKKE. Perlene faller av med en eneste gang. Jeg skal prøve den med en skikkelig god topcoat, men funker ikke det så går perlene i søpla... Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2014 Rapporter Skrevet 8. April 2014 Den beige genseren med zip i ryggen har jeg. Den er veldig fin og jeg er veldig glad i den! Men har også Ciate sin perle-neglelakk. Liker IKKE. Perlene faller av med en eneste gang. Jeg skal prøve den med en skikkelig god topcoat, men funker ikke det så går perlene i søpla... Kjøpte fire fra Ciate så håper noen holder ihvertfall. Kjipt da, for den ser veldig fin ut. Siter
SiriEveline Skrevet 8. April 2014 Rapporter Skrevet 8. April 2014 Jeg kan også skylde på Stormberg, men nå holder jeg meg ihvertfall tørr og varm på hundetreninger framover: Vann- og vindtett turjakke Fleecegenser Men lurer på om jeg allerede nå angrer litt på jakken, den er nok tykkere i stoffet enn jeg ville ha. Og at jeg kanskje bytter med denne: 1 Siter
mokken Skrevet 11. April 2014 Rapporter Skrevet 11. April 2014 Løpesko! Nå har det klikket for kjærringa.... 3 Siter
Enits Skrevet 11. April 2014 Rapporter Skrevet 11. April 2014 Antrekk til dåp. Dårlig lys men sort blazer, sort skjørt med skinnfelt, skinn pumps og en lyyys ferskenfarget topp. 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 11. April 2014 Rapporter Skrevet 11. April 2014 Driver å bestiller dette (tydeligvis ikke så enkelt på pad, så må flytte meg på laptop senere, sånn obs til andre): Plastbrikkene er ment til hunden, da, teksten passet godt. Siter
Krilo Skrevet 11. April 2014 Rapporter Skrevet 11. April 2014 Rasket med fra jobb nå og da i det siste... Super deilig bukse, kjennes ikke at man har den på en gang Skjørtet Og var innom FK og skulle kjøpe tørrfisk og litt til Leo.. Også måtte jeg ha litt vårstæsj til håret Siter
SiriEveline Skrevet 16. April 2014 Rapporter Skrevet 16. April 2014 Sykkelen streika for siste gang idag, så da ble det ny 3 Siter
Enits Skrevet 16. April 2014 Rapporter Skrevet 16. April 2014 Sykkelen streika for siste gang idag, så da ble det ny Kjempetøff! Siter
SiriEveline Skrevet 16. April 2014 Rapporter Skrevet 16. April 2014 Kjempetøff! Digger fargen Ikke var den ille på pris heller, med kampanje kom den på 3999,- og den har gode komponenter til sykling i skauen med Tetris. Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. April 2014 Rapporter Skrevet 16. April 2014 Hvor er denne fra? Fin EDIT: Lindex om jeg leser lappen rett Tror jeg må ta meg en tur dit 1 Siter
Recommended Posts