kongenavtys Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 (kilde for bilde - det rimer) Utrolig hvor mye penger som går på kontaktlinser...vurderer å gå over til briller for en liten stund da jeg ikke helt vet om jeg gidder å ta meg råd til dette mer. Har mer lyst å bruke penger på Laila (hunden) Siter
Malamuten Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Nye joggesko Orange sports bh fra Nike, to lette treningstrøyer fra puma (1 rosa og en lilla), 1 tank topp fra nike og 1 stk jogge/kosebukse 1 Siter
Khela Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Det var 20% på disse skoene hos Bianco i dag. De er tøffe på, og det pluss ei kjempekoselig ekspeditrise som jeg skravlet bort lunsjpausa mi med ( ) pluss det at føttene mine så veldig smale ut i dem gjorde at de ble med meg hjem Siter
Baskerville Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Det var 20% på disse skoene hos Bianco i dag. De er tøffe på, og det pluss ei kjempekoselig ekspeditrise som jeg skravlet bort lunsjpausa mi med ( ) pluss det at føttene mine så veldig smale ut i dem gjorde at de ble med meg hjem De var kjempefine! Skjønner godt at de måtte bli med deg hjem! 1 Siter
Lunatic Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Jeg har brukt sinnsykt mye penger i dag. Men det var verdt det Nikon d610 + forsikring Nikkor 50mm f/1.4G AF-S Hama linsedeksel til Sigmaobjektivet. Det forrige gikk seg bort i skogen 32GB minnekort til kameraet 2 Siter
Guest bikkje1 Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Jeg må slutte å ha så mange interesser, blir så fattig. Siter
Krilo Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Handlet litt, igjen.. Litt nytt til joggeturene fremover Fra XXL. Også fra jobben Lindex. Og smoothie maskin fra OBH nordica Flust. Også tok jeg litt av, kjøpte 4 par sko på H&M, kosta jo bare 99,- parret Denne også i kaki. 3 Siter
ToneS Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Og smoothie maskin fra OBH nordica Flust. Dyr? Og er du fornøyd? Siter
Krilo Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Dyr? Og er du fornøyd? 279,- på Flust, ble bestilt i går så har ikke fått den enda. Men har ei venninne som har den og har brukt sin mye og er fornøyd 1 Siter
Alzenas Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Ebay må være den ultimate klesbutikken 40 kr: Hele 65 kr. Vel verdt det En hundrelapp... 45kr: 19 kr: 60 kr: Glemte ikke av guttungen denne gangen, robot fish Litt over hundrelappen Siter
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 19 juni - Ålesund - New York 10 juli - Orlando - Ålesund Dvs roadtrip en uke fra New York til Orlando 13 stater skal vi innom Dette skal bli tidenes ferie 13 stater - ble nysgjerrig på kart/itinary, har dere en plan på f.eks google maps? Et par sorte joggesko som er lilla. But... how is that possibru? Et par blå joggesko som er røde? Et par grønne joggesko som er gule? Brukte alt for mye sparepenger på en slik en! Må nok leve på vann og brød de neste to mnd Har en sånn jeg har bodd i i hele vinter, det er verdt å levv på vann og brød altså! Jeg storhandlet på Ikea i dag Men.... hva er det fornoe? Dorullholder? ----- Jeg missa toget mitt som går 1 gang i timen med 5 minutter i går. I tillegg sa h*lvetestelefonen min takk for seg, så der stod jeg på togstasjonen uten telefon, og med 55 minutters ventetid på meg. Jeg kjente angsten (les: abstinensene) etter musikk, internett og en eller annen form for oppslukende greie så jeg slapp å forholde meg til støyen, alle folkene og kulda. Så jeg kjøpte meg dette på stasjonen 75 svenska kronor 500grams pakke til 19,90 svenska kronor... herreguuuuud nam nam nam Siter
Ozzy Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 But... how is that possibru? Et par blå joggesko som er røde? Et par grønne joggesko som er gule? Nei de var/så sorte ut på bildet der hvor jeg kjøpte de, så bestilte jo skoa i den tro om at de faktisk var sorte. Men når de dukka opp så var de lilla gitt. Men likte de, så gadd ikke sende de i retur. Siter
Ozzy Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Blitt noen kjøp i det siste. 6 hotpants i forskjellige farger, en neongrønn topp til sommerbruk, 5 neglelakker (rosa, gul, lilla, blå og knæsj rosa) pluss: Ekstremt fornøyd med det siste ;) Siter
Snoffe Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Min trofaste joggebukse revnet, så måtte ha meg ny. Endte opp med to joggebukser og to gensere (som ble med fordi det vr på tilbud) i friske farger Meget fornøyd. Den nederste buksen er helt lik den jeg kjøpte, eneste at min er hel lengde på busken. 1 Siter
Malinka Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Men.... hva er det fornoe? Dorullholder? ----- 3 pakning med knagger man limer fast - 39kr Og siden jeg bare skulle være med og ikke kjøpe noe så sprakk budsjettet med 39kr Siter
Gjest Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Fjellreven Keb turbukse. Elsket den fra det øyeblikket jeg tok den på i butikken! Også var den på 30% Siter
Guest bikkje1 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Rulleskistavpigger til skøytestavene mine. ogggg rosa CROCS! Siter
førstegangs Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Denne buksa på tilbud til 500 kr i går Og 4 stk boxere til meg og en ny joggebukse til sambis Siter
Malamuten Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Ny sykkel pluss sykkelstativ til bilen, lås og magebelte med drikkeflaske. 2 Siter
skilpadde Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 :D Ojoj, misunnelig! Fineste fargen også Siter
Guest Gråtass Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Flybillett fra Pisa til Gardermoen i august Siter
Recommended Posts