Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte det hadde vært morsomt å ha en tråd som ikke gjelder hundeutstyr osv. :)

Du kan forsåvitt legge ut det du vil,men kanskje ikke vits med bilder av maten du kjøpte på Rimi ol. :lol:

Så,hva har du handla? :D

• Svar 613
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Posted Images

Skrevet

I posten i dag:

4 par polvotter (Bergans og Didrikson)

2 par små ullvotter (Devold)

3 sett ullundertøy str 4 år (Iris Sport)

1 vinterlue str 56 (Didrikson)

6 par ullsokker str 27 (Helly Hansen)

2 ulltrøyer str medium (Iris Sport)

1 ulllongs str medium (Iris Sport)

Så kjedelige ting å bruke bli blakk på. FLM :(

• Like 1
Skrevet

0683306731.jpg

Surgeons color atlas of large animal anatomy. Vurderer også å kjøpe den til small animals. Hjelp? Skal/skal ikke? :P

d85c67b8ae73a0ba9187f8cfacbfac3f-image.j

Skrevet

Ooooooooh, jeg bestilte et fint lass med bøker fra adlibris igår, bla de første syv bøkene av Dark-serien til Christine Feehan og den siste i Black Dagger Brotherhood - serien.

• Like 2
Skrevet

Ditto. Dette er bøker du vil kunne lære av, ha som referanse og mimre til resten av ditt liv :)

Da bestiller jeg den også! :)

Skrevet

Mine siste kjøp: (ja, jeg ER shoppinggal og veldig interessert i klær... Kjøper MYE klær, for å si det sånn)

- Skinnskjørt i skinnimitasjon

- Hvit bluse med skinn på skuldrene (ja, også liker jeg skinn..!)

- Svarte skinn ankelstøvletter. Eeeeeeelsker dem :heart:

- IKEA hvit skjenk med vitrinedører, til vi skal flytte

• Like 1
Skrevet

Julegavehandelen er i gang så har da blitt litt shopping.

2 stk skjorter fra Håkki, julegave til broderen.

2 eksemplarer av barfotdronningen, kjøpt og betalt, men de er ikke utgitt helt enda så må vel vente et par uker til. En til meg og en blir julegave til mamma.

4 forskjellige smaker av Harney & sons te, noen av de blir antagelig julegave/tilleggsgave og noen må nok få bli igjen her :)

4 pack med neglelakk i spreke farger fra head2toe blir julegave til stesøster, også 2 til meg, en herlig mørk lilla og en oransje :)

Vinterparkas og jogge/skidress.

• Like 1
Skrevet

Bruker alle pengene mine på hus og hund, så all shoppingen jeg gjør for tiden er på ebay... :lol: Det siste jeg har fått hjem derfra er denne luen:

7673_W-G-VE4A.jpg?rt=nc

...dette hårstrikket med sølv-dings:

$T2eC16NHJH8E9qSEU5gGBRiyQC85Zg~~60_3.JP

...og bokstaver som disse (I, A og &):

$(KGrHqZHJFUFGh!!YLk!BRsJLWq4-g~~60_3.JP

Skrevet

På lørdag var vi en shoppingrunde i byen, men vi kjøpte ikke så mye spennende selv om pengene fikk bein å gå på. I tillegg til ukehandel på rema og en kjellerreol, kjøpte vi panelovn til H sitt rom;

sak-03.jpg

Veldig fin til panelovn å være da, med glassfront.

Votter (til over 450 spenn! 2 par av hver) til samme lille frøkna fra Polarn & Pyret:

7310012434339_1.jpg
60091711_1.jpg

• Like 1
Skrevet

Jeg er damper. Det vil si jeg bruker elektroniske sigaretter. Mitt siste kjøp er denne her:

pink+18350+sid+smok+battery.jpg

På tanken har jeg for øyeblikket mentolsmak.

Så har jeg bestilling inne på disse:

13620.jpg

• Like 1
Guest Gråtass
Skrevet

Var på Oslo Horseshow i helga, der kjøpte jeg (totalt unødvendig da jeg har flere fra før, men det var fiiiiiiiiint!!) brunt skinnhodelag med bling-pannereim. To par ullstrømper, absolutt nødvendig. I dag betalte jeg for en rundball med sauefor...

Skrevet

En veske fra H&M som jeg ikke får lov til å legge inn bilde fra, så da får dere link :P

92931m_l.jpg

Morsomt nok så kosta veska 20 kr mindre enn kremen, og jeg bruker vesker mye oftere enn krem :P

Skrevet

Poteter og Dent på butikken! Vet alle hvordan de tingene ser ut, eller burde jeg poste bilde?

Kjenner jeg ikke aner hva du har handlet ut i fra hva du har skrevet her. Hvilken type poteter var det? Og ikke minst,hvilken smak var det på Denten?! :icon_confused::gaah:

Jeg kjøpte meg en ny maskara i dag, gjelds det?

Det gjelder! :yes:

En veske fra H&M som jeg ikke får lov til å legge inn bilde fra, så da får dere link :P

92931m_l.jpg

Morsomt nok så kosta veska 20 kr mindre enn kremen, og jeg bruker vesker mye oftere enn krem :P

Pen veske! Liker veskene på H&M jeg,billige og gode! Selv om jeg det siste året har røket 3stk :fear: Men det er min feil som har alt for mye stæsj oppi :icon_redface:

Skrevet

Nå kom jeg akkurat inn fra Kiwi etter å ha handlet fiskekaker og kjøttboller som skal bli godbiter, men det er jo ikke noe stas.

Så det siste jeg kjøpte som ikke skal spises, er denne:

Glee_Season_4_DVD.jpg

Og fem minutter før kjøpte jeg en slik, for jeg er så innmari lei av å lete etter den jeg har et eller annet sted i huset, og jeg forventer at den dukker opp hvert øyeblikk nå som jeg har kjøpt ny:

945283-jpg.jpg

• Like 1