Krilo Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Manduca http://www.lotusbarn.no/categories/manduca Kan den brukes fra sånn litt etter nyfødt? vi prøver å peil oss inn på hvilken sele vi vil ha, forløbig holder vi en knapp på Ergobaby. Men den fra Meduca så ikke noe dum ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Ja, vi brukte vår fra nyfødt. "I Manduca kan et nyfødt bæres trygt takket være et integrert spebarnsinnlegg. Fra 1,5-3 måneder (avhengig av barnets størrelse) kan babyen bæres uten spebarnsinnlegget. Panelet (bærestykket) kan justeres i høyden så den kan gi mer støtte bak barnets nakke og hode." Ellers har jeg hørt at Manduca og Ergobaby skal være ganske like, men har selv kun erfaring med Manduca. Men googlet manduca og ergobaby, og det var mange treff på ulike forum hvis du vil lese erfaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Jeg har Ergo og elsker den, men får vi en til vil jeg ha Manduca. Den virker litt mindre klumpete enn Ergoen og den har justerbar rygg. Når de begynner å bikke 7-8-9 kg begynner det uansett bli tungt å bære på magen, vi gikk over til ryggbæring da og duverden for en forskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Okei. Bruker vår innimellom enda jeg, og han er 2,5 år Samme her, vi bruker vår masse enda. Ergobaby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Okei. Bruker vår innimellom enda jeg, og han er 2,5 år Tuller du? Kan man bruke de så lenge? Hmm.. Tydeligvis gått glipp av noe igjen jeg no Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Åh.. De sitter med ansiktet imot meg, det ekke sikkert det blir poppis.. Hmm., sjekke om finn har noen billige..Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Tuller du? Kan man bruke de så lenge? Hmm.. Tydeligvis gått glipp av noe igjen jeg no Sent from my iPhone using Tapatalk Ja kan brukes lenge, vi tenker å bruke den lenge for å få med oss frøkna på øverste fjellhytta vi må gå til når hun blir eldre, ha tursekkene på ryggen og hun på magen om hun ikke orker å gå. Planen i hverfall, hvordan det blir vet vi jo ikke enda Ja, Du snur de etterhvert sånn jeg har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Puh! Tok stinga på øret til M i går, og det blir helt bra igjen Brusken har ikke dødd og øret kommer ikke til å krølle seg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkafu Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Hender jeg bruker ergoen til 4åringen enda Så de kan brukes lenge. Eneste er at han begynner å bli hakket lang, men sitter fortsatt greit, og siden han bare veier 12kg,så er det mye enklere å ta han i bæresele, enn å holde han fast på ryggen når vi går lange turer i fjellet. Lurer på om det er opp til 20kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 20 kg på ergo ja. Men jeg lurer litt på om de gamle typene er bedre enn den nye 360'en når barna blir så store. Står atvdet skal gå, men noe med passformen som får meg til å lure. Hmm... Noen som har en formening om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Hmm.. Skal prøve litt mer med bæremeisen når gubben kjem hjem, så får vi se hva vi gjør Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Lurer på hvilken bæresele jeg skal kjøpe neste gang vi har behov for det, jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Lurer på hvilken bæresele jeg skal kjøpe neste gang vi har behov for det, jeg Gratulerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Gratulerer? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Takk detaljer, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 detaljer, takk! Termin rundt 23. juni, så er bare 10 uker på vei enda. Har allerede vært på to ultralyder da, så da går det forhåpentligvis bra 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Termin rundt 23. juni, så er bare 10 uker på vei enda. Har allerede vært på to ultralyder da, så da går det forhåpentligvis bra så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 så gøy Veldig E spør stadig vekk om den ikke kan komme ut og leke snart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Termin rundt 23. juni, så er bare 10 uker på vei enda. Har allerede vært på to ultralyder da, så da går det forhåpentligvis bra Så morro! Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Termin rundt 23. juni, så er bare 10 uker på vei enda. Har allerede vært på to ultralyder da, så da går det forhåpentligvis bra Jeg har kjøpt tantegave når jeg var i Sverige sist Det er sååå mye søtt til babyer og siden jeg ikke skal ha egen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Takk, @SiriEveline! @, du altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Gratulerer @Martine og @MorBilly med graviditeten! (holdt på å si drektigheten ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 @Martine gratulerer! Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Takk, @Tekopp og @Arkan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts