Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

E spurte i våres om jeg kunne synge "huuujehade". Jeg var ekstremt dum som ikke skjønte hvilken det var. Foreslo mange, men hun ble sinna. Så spurte jeg om ikke hun kunne synge det hun kunne, og da jeg hørte "huuujehade over vannet" skjønte jeg at det var "ja vi elsker" :lol:

:lol: Såklart liksom!

HÆ?! :|

Sukk og stønn!! Mannen er borte i noen dager, da blir jeg selvsagt forkjølet og slapp, jobber 100% og T får feber til og fra men er i fin form bortsett fra enorme mengder snørr, nekter sove på kvelden og insisterer på å ammes i det uendelige (og jeg har ikke igjen melk, ikke at hun bryr seg…)… OG hund, midt i boligstrøk… Godt med flexitid, for å si det slik… /rant slutt.

Nå is rett fra boksen med enorme mengder sjokoladesaus.

Det er helt merkelig!

Og du har definitivt fortjent is! :hug:

(Man må IKKE fortjene is men jeg kom ikke på noen annen måte å formulere det på! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Oi tenk, februarbarna er 21 måneder! :) I morgen blir ungen min 1,5 år! Tiden går enda fortere enn det folk sier!

Når begynner de å snakke så man forstår? Synes alle 2åringene i barnehagen snakker rent, så da kan det vel ikke være så lenge til? *glede seg* Det er fascinerende og se på at hun skravler uforståelig til andre små barn og til dukkene sine. Hun peker bort på oss og nikker og smiler og skravler videre med dukken. Det ser ut som om hun forklarer de ting. Gjengangeren som vi forstår er at hun peker på pappan sin og sier "der, pappan min". Veldig søtt når hun møter barn på lekelplassen og hun kommer med den :wub: Mamma derimot, aner hun ikke hvem er. Når jeg spør hvor mamma er, så peker hun ut vinduet eller på lampa eller noe :aww: Takk skarru ha.. Fordelen er at det er pappa hun roper på når hun våkner om morgningen..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi tenk, februarbarna er 21 måneder! :) I morgen blir ungen min 1,5 år! Tiden går enda fortere enn det folk sier!

Når begynner de å snakke så man forstår? Synes alle 2åringene i barnehagen snakker rent, så da kan det vel ikke være så lenge til? *glede seg* Det er fascinerende og se på at hun skravler uforståelig til andre små barn og til dukkene sine. Hun peker bort på oss og nikker og smiler og skravler videre med dukken. Det ser ut som om hun forklarer de ting. Gjengangeren som vi forstår er at hun peker på pappan sin og sier "der, pappan min". Veldig søtt når hun møter barn på lekelplassen og hun kommer med den :wub: Mamma derimot, aner hun ikke hvem er. Når jeg spør hvor mamma er, så peker hun ut vinduet eller på lampa eller noe :aww: Takk skarru ha.. Fordelen er at det er pappa hun roper på når hun våkner om morgningen..

:lol: ! Herlig!

Endelig en relativt god natt igjen :ahappy: Nå har de dratt til barnehagen, strålende blid fra det øyeblikket jeg satte henne på badegulvet. Hentet en strømpebukse og strakk frem foten. Man skal nemlig kle på seg! :wub:

Mamman bærer litt preg av dårlige netter, så brukte 5 forsøk på å få riktig passord på pcen (eller i det minste noe som lignet riktig passord) så kravler under dyna igjen straks.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi tenk, februarbarna er 21 måneder! :) I morgen blir ungen min 1,5 år! Tiden går enda fortere enn det folk sier!

Når begynner de å snakke så man forstår? Synes alle 2åringene i barnehagen snakker rent, så da kan det vel ikke være så lenge til? *glede seg* Det er fascinerende og se på at hun skravler uforståelig til andre små barn og til dukkene sine. Hun peker bort på oss og nikker og smiler og skravler videre med dukken. Det ser ut som om hun forklarer de ting. Gjengangeren som vi forstår er at hun peker på pappan sin og sier "der, pappan min". Veldig søtt når hun møter barn på lekelplassen og hun kommer med den :wub: Mamma derimot, aner hun ikke hvem er. Når jeg spør hvor mamma er, så peker hun ut vinduet eller på lampa eller noe :aww: Takk skarru ha.. Fordelen er at det er pappa hun roper på når hun våkner om morgningen..

Det er veldig individuelt det med språk :)

Vi forstår mye av det vår på snart 2,5 år sier, og han lærer stadig flere ord, og setter sammen flere ord, men han snakker ikke rent enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :-) Sonen <3

HÆ?! :|

Du skal se du får han inn på eget rom med den hunden etterhvert ;-)

Sukk og stønn!! Mannen er borte i noen dager, da blir jeg selvsagt forkjølet og slapp, jobber 100% og T får feber til og fra men er i fin form bortsett fra enorme mengder snørr, nekter sove på kvelden og insisterer på å ammes i det uendelige (og jeg har ikke igjen melk, ikke at hun bryr seg) OG hund, midt i boligstrøk Godt med flexitid, for å si det slik /rant slutt.

Nå is rett fra boksen med enorme mengder sjokoladesaus.

Hvis hund og barn fortsetter å ha det like festlig sammen , så tror jeg det er en dårlig idé :lol:

Masse god bedring til dere begge :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh... Føler meg nesten fyllesjuk.. Det er hardt med fest i senga kl halv 2 om natta..

Jeg skjønner godt hvorfor de fleste foreldrene drikker kaffe.. Tror jeg må lære meg det jeg også..

Sent from my iPhone using Tapatalk

!!!!

Drikker du ikke kaffe??!

Jeg hadde rablet uten :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!

Drikker du ikke kaffe??!

Jeg hadde rablet uten :aww:

Jeg drikker ikke kaffe nei.. Andre koffeinkilder drikker jeg heller ikke utenom cola. Men ekke så glad i brus heller..

Jeg lever på sjokolade i de tyngste tidene, men da er det nød ettersom jeg vet hvor mange kcal og sukker det er i det :lol:

Så her går det på ren kjærlig.. Endte nesten med trussel om kastering på gubben i går, men ellers tror jeg at jeg er ganske grei :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på sykehuset og venter på at legen skal skjære i ungen min!

Han datt ned av sofaen i stad og slo øret i bordkanten, så det er hovnet opp. Må kuttes litt i for å klemme ut hevelsen sånn at brusken ikke dør. Eller noe..

Stakkar lille gutt! :shocked: Håper det blir bra veldig fort!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på sykehuset og venter på at legen skal skjære i ungen min!

Han datt ned av sofaen i stad og slo øret i bordkanten, så det er hovnet opp. Må kuttes litt i for å klemme ut hevelsen sånn at brusken ikke dør. Eller noe..

oi! Au! God bedring! :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på sykehuset og venter på at legen skal skjære i ungen min!

Han datt ned av sofaen i stad og slo øret i bordkanten, så det er hovnet opp. Må kuttes litt i for å klemme ut hevelsen sånn at brusken ikke dør. Eller noe..

Stakkars liten ! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på sykehuset og venter på at legen skal skjære i ungen min!

Han datt ned av sofaen i stad og slo øret i bordkanten, så det er hovnet opp. Må kuttes litt i for å klemme ut hevelsen sånn at brusken ikke dør. Eller noe..

Stakkar!! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på sykehuset og venter på at legen skal skjære i ungen min!

Han datt ned av sofaen i stad og slo øret i bordkanten, så det er hovnet opp. Må kuttes litt i for å klemme ut hevelsen sånn at brusken ikke dør. Eller noe..

Neimen, uff :( Har du noen til å se etter den andre, så lenge?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han andre har vært hos pappaen, og kost seg noe fryktelig regner jeg med :P

Endelig hjemme igjen nå... Har fått han i seng. Fikk beskjed om at han ikke skulle få prøve å gå selv i dag, og han skulle ikke sove alene. Så da sover han i stua med meg. Veldig sliten og sulten gutt, som har fastet i mange timer i dag. Legen har sydd fast et kompress i øret, som skal sitte der og klemme ut eventuell gugg fram til mandag. Jeg er veldig glad for at jeg ikke hørte på de som mente det var hysterisk å dra til legen!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han andre har vært hos pappaen, og kost seg noe fryktelig regner jeg med :P

Endelig hjemme igjen nå... Har fått han i seng. Fikk beskjed om at han ikke skulle få prøve å gå selv i dag, og han skulle ikke sove alene. Så da sover han i stua med meg. Veldig sliten og sulten gutt, som har fastet i mange timer i dag. Legen har sydd fast et kompress i øret, som skal sitte der og klemme ut eventuell gugg fram til mandag. Jeg er veldig glad for at jeg ikke hørte på de som mente det var hysterisk å dra til legen!

:| :|

Stakkars liten gutt,og stakkars mammaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han andre har vært hos pappaen, og kost seg noe fryktelig regner jeg med :P

Endelig hjemme igjen nå... Har fått han i seng. Fikk beskjed om at han ikke skulle få prøve å gå selv i dag, og han skulle ikke sove alene. Så da sover han i stua med meg. Veldig sliten og sulten gutt, som har fastet i mange timer i dag. Legen har sydd fast et kompress i øret, som skal sitte der og klemme ut eventuell gugg fram til mandag. Jeg er veldig glad for at jeg ikke hørte på de som mente det var hysterisk å dra til legen!

Huff stakkars liten :hug: :hug: Og mammas magefølelse tuller man ikke med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...