Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2013


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trave venstresvinger rett ved siden av agilityringen, det kan bli intressant kjenner jeg!

Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder

Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem

Mener forresten å huske at pappa sa at det stod verdi kr. 150 på de gratisbillettene jeg har. Isåfall koster egentlig inngangen til utstillingen i seg selv kr. 35 pr pers og det er jo absolutt ikke mye.

Jeg får billettene etterpå så kan sjekke da :) Om det stemmer går jo NKK i minus for hver ekstra person på stand også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener forresten å huske at pappa sa at det stod verdi kr. 150 på de gratisbillettene jeg har. Isåfall koster egentlig inngangen til utstillingen i seg selv kr. 35 pr pers og det er jo absolutt ikke mye.

Jeg får billettene etterpå så kan sjekke da :) Om det stemmer går jo NKK i minus for hver ekstra person på stand også?

Jeg har gratisbilletter og det står (verdi 185kr pr pers).. Jeg har heldigvis både gratisbilletter og VIP kort inn på messa.. Skal snart bort å rigge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som skal være der lørdag ettermiddag, som har kamera og kunne gjort meg en kjempe tjeneste?

Hvor sent på ettermiddagen tenker du?

Jeg tar med kamera og har ikke oppmøte før 11, så jeg blir nok en stund utover dagen :) Hva trenger du hjelp til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sent på ettermiddagen tenker du?

Jeg tar med kamera og har ikke oppmøte før 11, så jeg blir nok en stund utover dagen :) Hva trenger du hjelp til?

Jeg tar med kamera (men er ikke akkurat proff-fotograf!) og blir der til etter raseparaden, tenkte jeg. :)

En fra klubben min får gullmerke fra NKK og jeg skulle veldig gjerne hatt bilde. Tror det blir sånn i 15 tiden. Jeg må nok reise før da jeg er alene med alle hundene i helga. Send meg gjerne en pm så kan jeg gi mer detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal dit i morgen og som har anledning til å hjelpe meg litt? Må ha en billett som WheatenMali har inne på stedet hentet ut (jeg er sent ute osv). Hun har mye å gjøre, så synes ikke hun skal måtte bruke tid på å fly ut til meg også. Noen som har anledning? Tenkte å komme sånn i ti-tiden i så fall. Hadde satt veeeeldig stor pris på om noen kan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ødelagt i bena etter to-tre timer i hallen idag, lover ikke bra for resten av helgen.. Standen er satt opp, hundene er klare , lørdagen stiller jeg tre og søndagen skal jeg stå på stand og utnytte moren til Kathrine med eksamensforberedelser.. I morgen er det årsmøte og julebord også..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ødelagt i bena etter to-tre timer i hallen idag, lover ikke bra for resten av helgen.. Standen er satt opp, hundene er klare , lørdagen stiller jeg tre og søndagen skal jeg stå på stand og utnytte moren til Kathrine med eksamensforberedelser.. I morgen er det årsmøte og julebord også..

Du får si fra om du behøver noe hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lyst til å ta deg en tur søndag så skal vi, har plass i bilen så du kan sitte på fra Veggli om du vil. Men vi reiser IKKE klokka 5 :P

Tusen takk for tilbudet :flowers: Men skulle vel egentlig ha vært der i dag.

Droppet turen pga uvær og blåis på veien. Lykke til alle som skal stille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom der idag, mange flotte hunder. Dessverre var ikke min tass med, hadde ikke fått kennelhostevaksinen si i tide :( men gikk med søsteren min som har finsk lapphund. Har vært der 1 gang tidligere. Men er nå litt lei meg for at jeg går glipp av Boston terrier utstillingen i morra da!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom der idag, mange flotte hunder. Dessverre var ikke min tass med, hadde ikke fått kennelhostevaksinen si i tide :( men gikk med søsteren min som har finsk lapphund. Har vært der 1 gang tidligere. Men er nå litt lei meg for at jeg går glipp av Boston terrier utstillingen i morra da! :(

Trenger ikke kennelhostevaksine for å bli med på utstilling? Eller har reglene blitt endret?

Jeg har aldri hatt kennelhostevaksine på mine. Med unntak av når sinsen dyrelkinikk gav DPen min feil vaksine, og gav kennelhoste istedetfor rabies... :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke kennelhostevaksine for å bli med på utstilling? Eller har reglene blitt endret?

Jeg har aldri hatt kennelhostevaksine på mine. Med unntak av når sinsen dyrelkinikk gav DPen min feil vaksine, og gav kennelhoste istedetfor rabies... :sleep:

Nei, man trenger ikke det, men tenkte for hundens beste, vil ikke at han skal bli syk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...