Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 26-27 oktober


Anette
 Share

Recommended Posts

Det er ikke så mange år siden 4 mnd regelen kom faktisk, synes det er en fin regel. Valpeshow er jo trening, ellers har man diverse ringtreninger rundt i landet man kan dra på.

Det er ikke så lenge siden regelen om at valper under 4 mnd ikke kunne være med inn på utstillingen. Men regelen om at man ikke kan STILLE valper under 4 mnd har da vært i mange mange år. Noen som har dato/ år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg skal dømme den helga (og det er en fantastisk kul setning, den må jeg si høyt), så da får jentene fri, og kan være så skitne og ulydige de bare vil.

Skulle bare se om dere fulgte med jeg Denne da

Min yngste håpefulle er påmeldt i juniorklassen

Det er ikke så lenge siden regelen om at valper under 4 mnd ikke kunne være med inn på utstillingen. Men regelen om at man ikke kan STILLE valper under 4 mnd har da vært i mange mange år. Noen som har dato/ år?

Det er regelen om alder for å komme inn på utstilling jeg tenker på. Den med deltakelse har jo vært der i årevis.

Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg trodde den regelen kun gjaldt for D4A, ikke vanlige mindre utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er regelen om alder for å komme inn på utstilling jeg tenker på. Den med deltakelse har jo vært der i årevis.

Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg trodde den regelen kun gjaldt for D4A, ikke vanlige mindre utstillinger.

Det er regelen om alder for å komme inn på utstilling jeg tenker på. Den med deltakelse har jo vært der i årevis.

Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg trodde den regelen kun gjaldt for D4A, ikke vanlige mindre utstillinger.

ok, nei den regelen kom med på den siste utstillingsrevideringen. Den er litt teit, det er jeg enig i. Om vaksinasjonen er i orden er det god sosialisering om det gjøres på rett måte :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder nok på alle utstillinger og valpeshow dessverre. Vi opplevde på vår rase at noen "meldte" en valp som var meldt på en uke for ung, med det resultat at den ble kastet ut av hallen. Da eier forsøkte å si hun ikke kunne sitte i bilen i begynnelsen av mars alene å fryse fikk hun til nød lov å være der, men fikk ikke gå på gulvet, eller være ute av buret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...