Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 26-27 oktober


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg skal dømme den helga (og det er en fantastisk kul setning, den må jeg si høyt), så da får jentene fri, og kan være så skitne og ulydige de bare vil.

Skulle bare se om dere fulgte med jeg Denne da

Min yngste håpefulle er påmeldt i juniorklassen

Noen som skal? Ordinær frist gikk ut IGÅR!! :frantics: teit å ha samme frist som 12-13 helga altså. Så har meldt på Alwin og Pi idag. Vi skal bare søndag da :)

PM: http://www.dalmatinerklubben.no/Arrangement%20og%20resultater/Annonser/Annonse%20Leto%202013.pdf

Whaaat?!? Og jeg som trodde jeg hadde så god tid...

Ingen av de voksne jeg stiller er påmeldt, så jeg kommer kun med Nora :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dømme den helga (og det er en fantastisk kul setning, den må jeg si høyt), så da får jentene fri, og kan være så skitne og ulydige de bare vil.

Veldig kul setning må jeg si!

Jeg lurer på og ta turen, men hva er regelen for alder på valp? Bare at den må ha 12 ukers vaksine og gått en uke? Eller må den være 4 mnd.

Kunne tenke meg en tur med lille gutt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hva slags tulleregel er egentlig det? Hvordan skal man liksom få trent på valpeshow setting da?

Jeg er da nesten helt sikker på at det ikke var fire mnd før.

Det har vært 4 mnd så lenge jeg har holdt på en hund iallefall, og det begeynner å bli en stund siden nå :)

Synes det er en fin regel jeg, de fleste er ikke klare før den tid heller.

At de ikke kan være med for sosialiseringens del når vaksinasjonen er i orden synes jeg er litt teitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært 4 mnd så lenge jeg har holdt på en hund iallefall, og det begeynner å bli en stund siden nå :)

Synes det er en fin regel jeg, de fleste er ikke klare før den tid heller.

At de ikke kan være med for sosialiseringens del når vaksinasjonen er i orden synes jeg er litt teitere.

Da har de sikkert bare vært litt slappe på de utstillingene jeg har vært på. Men det var ment bare for sosialiseringens del, både for hund og menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...