Heidihj Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Her er noen bilder som jeg tok av denne uka da jeg, samboer og jentene var i Hemsedal noen dager. Høstfargene er kommet for fult og gradestokken kryper under nullpunktet om natta. Deilig! Flere bilder i bloggen om noen er interessert 16 Siter
Meg Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 fine bilder av fine hunder 1 Siter
SiriEveline Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Utrolig vakre de er, og spesialt satt inn i høstfjellet 1 Siter
førstegangs Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Så fine hunder! Og veldig fine bilder med høstfarger Ser ut som hundene koste seg veldig 1 Siter
Tabris Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 For noen nydelige bilder - og nydelige hunder! 1 Siter
simira Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Fine bilder av fine hunder! Vet ikke om du er klar over det, men i Hemsedal er det utvidet båndtvang til enten 15. eller 31. oktober. Litt bitter over det, siden vi har hytte der oppe og snøen jo gjerne kommer før båndtvangen er over.... Siter
Heidihj Skrevet 21. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2013 Takk alle sammen! Fine bilder av fine hunder! Vet ikke om du er klar over det, men i Hemsedal er det utvidet båndtvang til enten 15. eller 31. oktober. Litt bitter over det, siden vi har hytte der oppe og snøen jo gjerne kommer før båndtvangen er over.... Jeg er klar over det. Hundene var løs i områder der dyrene var tatt inn på høyfjellet, og de bildene ved vannet og myra er privat, inngjernda område som familien min eier 1 Siter
Renate A Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Majestetiske, pene, flotte osv er hundene dine, også i en så flott natur *sukk* :wub: 1 Siter
Heidihj Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Sist helg ar vi 3 dager på Norefjell der jeg var turleder for en gruppe ungdom fra 18-27 år. Det ble ikke så mange bilder av hundene, men her er noen fra turen vår Hoppende glade jenter ved soloppgang på Høgevarde De er veldig gode på å overfalle stakars mennesker med malamutelove Pakkeselet mitt! Sovna i bilen til en av deltagerne etter turen 4 Siter
puddellover Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Herlig å se hvor mange fine turer jentene dine får være med på! Selv om Maya og Nuka er blitt ganske like med tanke på størrelse og farge, så er det morsomt å se hvor forskjellig uttrykkene deres er, Nuka er helt lik seg selv 1 Siter
Sombiejenta Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Utrolig fine bilder, så ut som at dere alle koste dere! 1 Siter
Monica123 Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Herlige bilder av flotte hunder i fine høst farger Men synes de ikke det var litt kaldt og bade nå? 1 Siter
Heidihj Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2013 Herlige bilder av flotte hunder i fine høst farger Men synes de ikke det var litt kaldt og bade nå? Takk! Nuka syns vist aldri det er kaldt.. Hun fikk tørke inne og slapp å sove ute den dagen Siter
Aya Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2013 Kjempefine bilder (nå fikk jeg lyst til å dra på fjellet!!), og nydelige hunder. Takk for at du delte! 1 Siter
Guest Limo Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2013 Så fine bilder av nydelige hunder Nuka har blitt så stor! Siter
pippin Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2013 Så heeeerlig! Og så fine farger Og fine jenter! 1 Siter
Arcticaa Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 herremin så flotte hundene dine er! Siter
Recommended Posts