Gå til innhold
Hundesonen.no

Falcon - Hvit Gjeterhund


Tommy
 Share

Recommended Posts

Hola!

4 måneder ble han før han kom til meg, men ventinga var definitivt verdt det! Han er en skjønn "liten" tass på 18,5 kg som er fantastisk hele dagen, helt til klokken blir rundt 19.00 og han brått blir omvandlet til Hulken. Han blir ikke særlig grønn riktig nok, men han gir møblementet en real omgang på samme måte som kun en tegneseriekarakter kan gjøre. Forresten er hele navnet hans: Da Vinci vom Weissen Birkenstolz. Så for å klargjøre det for spesielt interesserte.

Det har gått veldig fint hittil. Han er så ufattelig sterkt mentalt. Kanskje litt i overkant, for med styrken kommer en stahet hvilket som helst muldyr hadde blitt misunnelige av. Han elsker alle mennesker, kommer på innkalling og kan sitte. Om han får leverpostei kan det hende han ligger også, men det kommer litt an på dagsformen.

Ufattelig godt sosialisert, ufattelig smart (jaja, det sier vi alle tenker jeg) og ufattelig energisk! Tenk deg en duracellkanin på amfetamin, tre kanner kaffe og en duracellkaninjente med løpetid som står i vinduet og teaser. Heter det egentlig løpetid på kaniner? Har kaniner samme syklus som andre dyr, eller er de "good to go" når som helst?

Anyways. Jeg har blitt glad i min lille. Skal lære oss spor sammen, vokse sammen, spise sammen, holde hverandre i håret når en av oss kaster opp, og se på titanic sammen. Nei da. Jeg er skallet, og allergisk mot store båter som treffer isskjær. True story. Får utslett.

Sånn, nok "tull". Får vel nesten laste opp noen bilder jeg ikke har tatt selv, fordi jeg har mistet kabelen som kobler sammen PC'en og mobilen.

post-12096-0-15780800-1378466247.jpg

post-12096-0-46748300-1378466252.jpg

post-12096-0-32294700-1378466256_thumb.j

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jaja, kanskje på tide med en liten oppdatering. Falcon er, som jeg har uttrykt med dyp frustrasjon overalt, midt i puberteten. Men i løpet av de siste...tja...to ukene, så har noe forandret seg ve

Hola! 4 måneder ble han før han kom til meg, men ventinga var definitivt verdt det! Han er en skjønn "liten" tass på 18,5 kg som er fantastisk hele dagen, helt til klokken blir rundt 19.00 og han

Jeg har ikke flere bilder som jeg ikke har lagt ut før tror jeg Det er en fugl i vannet - Få meg vekk herfra. Det lever! Så dere vil ha ballen, eyh? Fatter'n er midlert

Posted Images

Lola: Han fikk sitte på med ei oppdretter fra Norge som hadde vært på det samme mesterskapet som oppdretteren hans. En kjempekurant løsning for min del iallefall :)

Grim: Han fôres for tiden utelukkende på Hills tørrfôr og biola siden han ikke akkurat skyter ut murblokker enda. Har kjøpt inn vom for å prøve det litt utover ;)

Så til en liten update. Dag tre i Kristiansand. Jeg ligger med luftveisinfeksjon som jeg pådro meg for to uker siden, mens omgangssyken også er en liten tur innom. Veldig gøy har det vært når Falcon fikk et innfall av ren hyperhet og gikk løs på skallen min med pirajatennene mens jeg lå over toalettskålen. Fader meg en karakter den bikkja. Bæsjet på gulvet rett etter vi kom inn døren, hvor han selvsagt måtte smake før jeg la merke til det. Spist i stykker de groteske vegg-til-vegg teppene mine har han gjort også. Godt han er søt, og ENDELIG kan ta seg en lur midt på dagen.

Kan slenge med noen bilder, som ikke er særlig fine, men som heldigvis inneholder noe fint.

post-12096-0-61515000-1378560303_thumb.j

post-12096-0-46205400-1378560335_thumb.j

post-12096-0-20601700-1378560384_thumb.j

post-12096-0-43028300-1378560358_thumb.j

post-12096-0-58964900-1378560387.jpg

post-12096-0-00341500-1378560410_thumb.j

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en herlig valp! :ahappy: flirer godt av måten du forteller om han på! :D

Ååå <3 kjekt med en til HG her inne! Nå er jeg jo supernyskjerrig. Hvor kommer den fra? Hvem er foreldrene osv. Vil vite aaalt :D

Ellers så høres han ut som en normal HG valp. jepp, de er en håndfull og det varer en stund. :P

Stamtavlenavnet står i første innlegg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...