Carina Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Lurer på å forsøke et forbytte, og tenker evt på å prøve Eukanuba, har aldri forsøkt dette foret før. Hva slags erfaringer har dere med dette foret? Og hvordan går en frem for å få en avtale med de, har forsøkt å titte på hjemmesiden men finner ikke frem. Siter
Ingidano Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Har prøvd foret på flere hunder, ender alltid med mye luft... Utenom det fungerer det helt greit. Siter
Khela Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Fungerer veldig bra på papillonen min. Får ikke opp den norske versjonen av eukanuba, men her er i alle fall Breeders Club: http://www.eukanuba.co.uk/breeders-club Siter
Carina Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Fungerer veldig bra på papillonen min. Får ikke opp den norske versjonen av eukanuba, men her er i alle fall Breeders Club: http://www.eukanuba.co.uk/breeders-club Så langt kom jeg og, men det der er et utenlandsk nummer, så blir ikke så aktuelt å ringe. Siter
Khela Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Så langt kom jeg og, men det der er et utenlandsk nummer, så blir ikke så aktuelt å ringe. https://www.facebook.com/EukanubaNorge/info Tjoho Siter
simira Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Odin fikk resten av noe Eukanuba light og gikk veldig bra på det, så vi har fortsatt. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det er sammen med Apetitt det eneste tørrfôret mine virkelig nekter å spise, jeg synes også det lukter mystisk, så jeg skjønner dem godt. Det var riktignok høyenergivarianten, meget mulig de andre er bedre. Mange flotte hunder bruker jo fôret. Siter
Malamuten Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Mine har fungert greit på det, dog er det tydelig at det er ganske dårlig smakelighet. Høyenergi fôret er greit nok, lam og ris vil de ikke spise. Prøvd på 3 forskjellige hunder som egentlig er glad i mat og spiser det de får servert. Jeg kjøper energi fôret nå og da om jeg får det billig (salg) fordi jeg kan siden hundene fungerer på det, men stort sett ikke veldig imponert over merket. Siter
tm100021 Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Har prøvd foret på flere hunder, ender alltid med mye luft... Utenom det fungerer det helt greit. Samme her. Siter
Whoopsis Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Her ble det konstant mye avføring på alle tre, gikk over når jeg byttet til et annet merke. Siter
soelvd Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Fanta nektet å spise det. Tipsy og Monti fikk helt sykt med luft i magen og fisene lukta grusomt. I tillegg dreit de masse og ble ikke spesielt fine i pelsen. Siter
Ia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Eukanuba har alltid fungert supert her Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Luft i magen, mye avføring og liten interesse for foret, så smakligheten falt ikke i smak her i huset. Men ellers tror jeg det er et greit for. De var i god form og hadde fin pels. Har bare prøvd adult stor og høyenergiforet. Høyenergiforet var jeg mest fornøyd med. Siter
Ozzy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 (endret) Eukanuba har smaksgaranti så går jo ann å kjøpe en sekk for å prøve og skylde på smaksgarantien om bikkjene ikke tåler/liker det. Av tørrfòr selger jeg RC og Eukanuba og min erfaring er at de som fungerer på Eukanuba fungerer veldig bra. Men de hundene som ikke fungerer på det syntes det GODT på avføringen. Daily Care-serien er veldig bra for hunder som sliter med ting. Her så nekter Ozzy å spise det, men familiehunden kan ikke gå på annet en Daily Care Senior 9+ (12år gammel Toller) (Red: Konklusjon: Prøv og se ) Endret 20. August 2013 av Ozzy Siter
Renate A Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det er sammen med Apetitt det eneste tørrfôret mine virkelig nekter å spise, jeg synes også det lukter mystisk, så jeg skjønner dem godt. Det var riktignok høyenergivarianten, meget mulig de andre er bedre. Mange flotte hunder bruker jo fôret. Matmonsteret mitt NEKTER også å spise Eukanuba og hun spiser gulrot, salat, eple osv liksom... (Retriever blanding). Siter
Guest 2ne Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Nora fikk Eukanuba og sopp omtrent samtidig. Vi har ikke prøvd det igjen Hun spiste det da.. Men hun spiser alt (bortsett fra salat), så jeg veit ikke om det teller Siter
Guest Belgerpia Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Eukanuba har aldri fungert på mine belgere, det har jo hendt seg at man grunnet økonomi har tenkt at det kan være lurt å prøve noen som har bedre avtaler, men min erfaring er at belgere - som jo har lite fett i huden i utgangspunktet - blir ekstremt tørre og flassete. Pelsen på mine har også blitt matt og litt trå av eukanuba. Jeg ender alltid tilbake til RC Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg brukte også Eukanuba en periode, tørr og matt pels var resultatet her også... Hills fungerte supert da jeg brukte det i begynnelse da Cirka var ung. Men de siste årene har det vært Rc her.. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Hmm jeg er faktisk litt overraska over at så mange har dårlig erfaring med eukanuba. Jeg trodde det var et bra for og det var jeg som var utskruddet som ikke har synes det har vært noe serlig på mine hunder (bare to av dem som har prøvd eukanuba). Siter
Guest Michellus Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Mye avføring, lite interesse for maten også feis han mye.. Yuck Siter
Guest Jonna Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Ikke fornøyd med föret på noen hunder jeg har gitt det. Både proplan og RC har oppdretter avtaler, hadde heller tittet på de. Mest fornøyd med proplan for min del. Siter
mokken Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Min svarte hund ble brun i pelsen av det, samt to venninner sine svarte hunder. Alle tre hundene var av forskjellige raser og hårlag. I tillegg mye mer avføring enn på specific og pro plan. Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Derimot fungerte Amiga veldig godt på Eukanuba, og Foxi også Siter
Siri Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Mine to forrige tisper spiste Eukanuba i mange mange år og det fungerte da veldig bra. De var friske og fine, fine og blanke i pelsen, aldri poteproblemer eller tannstein, ingen kløe eller problemer overhodet. De siste to-tre årene Babs gikk hun over på Proplan med laks (fordi den andre hunden fikk det bare fordi jeg tenkte å være vill og gæern og forsøke et annet fôr) - og det fungerte enda bedre på henne, DVs avføringen ble enda fastere (ellers ingen endring i verken pels eller tannhelse eller andre ting, bortsett fra at hunden da var 9 år og begynte å bli eldre, selvsagt - jeg brukte ikke seniorfôr på henne). Siter
Renate A Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg kjenner mange Amerikanske Akitaer som fungerer veldig bra på Eukanuba. Det et nok veldig individuelt fra hund til hund hva de tåler og ikke, må nesten prøve ut selv Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.