Anette Skrevet 27. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Har dere flere rååååsa leker? Og har dere lilla? bungee tug med ball og bare tug med ball har jeg i lilla, Har denne i rosa Men Ganzie tok den siste pocket tug i rosa har diverse andre farger da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Men Ganzie tok den siste pocket tug i rosa har diverse andre farger da Mohahaha Og den var veldig godkjent: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Thorvald approves! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Idag kom lammeknokene! Og vi har fått kortleser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Tror jentene til Nirm blir fornøyd! Og pakke med lammeknoker er på vei til Trondheim!! Bilen er pakket full av varer og vi er klare for en helg på torpmoen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Det eneste de ikke var fornøyd med, var at jeg pakket det vekk! Noomi prøvde å dra ut griseører på egenhånd, men de har fått hvert sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Blir leto hallen den 12 :-) Samt sonen mesterskapet, så langesund den 26 og leto hallen 27 igjen :-) Wut? Langesund? What did i miss? O.o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Wut? Langesund? What did i miss? O.o Valpeshow i regi av Retrieverklubben Telemark, 26 oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Valpeshow i regi av Retrieverklubben Telemark, 26 oktober. Fant det nettop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Det ankom en mystisk pakke i går! ps: lammeknokene bør pakkes i plast, hele esken var gjennomtrukket av fett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Hvor store er squeaker tug' ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Det ankom en mystisk pakke i går! ps: lammeknokene bør pakkes i plast, hele esken var gjennomtrukket av fett åååh, beklager. De lå så immari pent når jeg pakket Også var de frosne Skal ta plast rundt neste gang! Håper leken overlevde det for det Hvor store er squeaker tug' ene? SÅÅÅ stor Bitedelen er 33 cm, hele er 70 cm lang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 åååh, beklager. De lå så immari pent når jeg pakket Også var de frosne Skal ta plast rundt neste gang! Håper leken overlevde det for det Hell i uhell der altså tror jeg, hun er egentlig ikke så interessert i drakamp, hadde tenkt å utvikle litt lek med denne hi-tech bungee-leken.. også var det jo attpåtil litt godlukt Vi har i hvertfall hatt noen veldig entusiastiske drakamper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Hell i uhell der altså tror jeg, hun er egentlig ikke så interessert i drakamp, hadde tenkt å utvikle litt lek med denne hi-tech bungee-leken.. også var det jo attpåtil litt godlukt Vi har i hvertfall hatt noen veldig entusiastiske drakamper! Da kom det noe godt ut av det ;-) Minner om at vi er på Letohallen nå til lørdag :-) og sonen mesterskapet neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Vi sees til helga har gutta og jeg bestemt :berner: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Noen er godt fornøyd med nye leka si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Vi har stand på valpeshowet i Langesund i helgen! Og vi kan levere på letohallen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Jeg har veldig lyst på en sånn lang leke, prøvde å bestille i nettbutikken men fikk error. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Jeg har veldig lyst på en sånn lang leke, prøvde å bestille i nettbutikken men fikk error. Det var da snodig! Skal se på det nå og sender deg en pm :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Noen er godt fornøyd med nye leka si. leke.jpg Ser ganske fornøyd ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Dere kommer på D4A? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Dere kommer på D4A? Vi kan levere der ja (tar med i bilen også), men vi har ingen stand da det er veldig veldig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Vi har mye nytt og kult som kommer fra Tug-E-Nuff i England, samt ny forsyning fra Canada og Crash Test Toys! Vi leverer på dogs4all, samt romjulutstillingen. Og Sandefjordutstillingen (som er flyttet til Langesund) holder vi stand begge dager. Skinny likte nammis! Og Jaeger var fornøyd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Dere har ikke tilfeldigvis fått inn disse typene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Dere har ikke tilfeldigvis fått inn disse typene? Nei,men vi tar inn noe ala de. Her er det vi tar inn nå, det er basert på ønsker fra folk. Så om det er noen du ønsker kan du bare shippe meg PM/mail så skriver jeg opp til neste runde. Leke med rom til å putte i mat - med ball for bedre kasting. Sau-dra leke Ku leke Ball med strikk Disse skal egne seg godt for jakt og til mindre hunder. Den du linket til var utsolgt når jeg bestilte nå, samt en leke jeg skal bestille når den er på lager er denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts