Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Hot Fuzz sitt første kull


Monica123
 Share

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er fødselen begynt

All About Me er nå 8 dager gammel og veier 401 gr.Så noen bilder..

Vesle gutt er nå 11 dager og veier 511 gr..Her er litt dårlige mobil bilder..

Ace er nå litt over 6 uker gammel.Han veier 1669 gr og er 18,5 cm høy.I dag har han vært på gård og hilst på kattunger,hest + at vi gikk en liten tur i skogen og kikket på rundering.Takk til Caroline som tok oss i mot..Ace er en tøff valp som tar alt på strak arm alt og alle er kjempe kule noe han tydelig viser med sin lille radio antenne hale å logring med hele kroppen.Bilder håper jeg kommer i morgen det har regna veldig her de siste dagene og linsa mi er for stor til og få tatt noe særlig bilder inne :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk er han ihvertfall, men hvordan utvikler han seg størrelsesmessig? Har du noen formening overhodet hvorvidt han blir innenfor standarden?

Håper virkelig jeg får til et besøk i helgen, for den kjekkasen må jeg rett og slett nusse på! Skikkelig fin er han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk er han ihvertfall, men hvordan utvikler han seg størrelsesmessig? Har du noen formening overhodet hvorvidt han blir innenfor standarden?

Håper virkelig jeg får til et besøk i helgen, for den kjekkasen må jeg rett og slett nusse på! Skikkelig fin er han!

Foreløpig ligger han godt ann str messig :D Hvordan han blir når han er ferdig er ikke så lett og si foreløpig :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Ace blitt øyelyst (crd) og fått chip.Ikke en lyd fra han og like glad i dyrlege damen uansett hvor slem hun var :D

Etterpå reiste vi opp tl den nye hundeklubben for og hilse på folk som vi skal begynne å trene med..Ace var helt i 100 for alle der var selvsagt tilstedet for og leke/kose med han :P Han ble med ned på klubb lokalet etterpå og da snuste han etter godbiter i alle trenings vestene som hang på stolene.Der han luktet godbiter krabbet han likegodt opp i lommen for å stjele noen..Fikk masse skryt av vesle gutten og det er alltid artig. :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...