tm100021 Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2013 Herregud så fin han er Monica! Dere MÅ komme en tur etterhvert altså Siter
Monica123 Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2013 Herregud så fin han er Monica! Dere MÅ komme en tur etterhvert altså Jepp vi kommer en tur når han blir gammel nok Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2013 Jeg digger at han bare ligger rett ut på ryggen og chiller! Siter
Monica123 Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Vesle gutt er nå blitt 3 uker og har fått navnet Ace til daglig Han veier nå 823 gr.Han har fått klippet klørne 4 ganger og fikk ormkur når han var 2 uker.Han har litt meninger om slike ting gitt Merker nå at han savner det og ha søsken som man kan bølle med osv. Så litt bildespam 10 Siter
Raksha Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Nydelig liten gutt Og duverden for en jobb du har hatt med han Tipper du herved har fått en hanhund i flokken? Du klarer vel ikke selge den der? Siter
Monica123 Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Han har vært litt jobb ja Det blir nok en hannhund i flokken hvis han ikke blir for stor 6 Siter
Monica123 Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Ace har nå begynt og få tenner..Det er skikkelig fart i rompa på han om dagen.Saeta er litt sammen med han når Tindra vil ha pause og hun er bare så tålmodig og snill at jeg er helt stum av beundring Han veier nå 870 gr..Maten består nå av grøt med litt vom og hundemat i,men han synes ikke det er veldig godt enda..Skulle egentlig lagt over en video også,men jeg får det ikke til 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Han er fin altså! Håper han får rett størrelse da Siter
Monica123 Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Han er fin altså! Håper han får rett størrelse da Ja det håper jeg også så får bare krysse fingrene fremover 1 Siter
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hellandussan! Blir helt forelska jeg! Siter
Monica123 Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 (endret) Lill fiksa for meg se innlegget nedenfor Endret 17. Oktober 2013 av Monica123 Siter
Monica123 Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Takk jeg synes også det,men litt trist at han ikke har noen og leke med Men får rette opp i det når han blir 5 uker så kan han bryne seg litt på dine 1 Siter
Monica123 Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Ace er 4 uker i dag og veier 1055 gr.Vi har klippet klør i dag og forbena gikk bra,men når vi kom til bakbena kom han plutselig på hva han egentlig synes om det Vi har i dag prøvd oss på oppstillingsbilder og slike ting er veldig slitsomt synes Ace..Så når han hadde utforsket leiligheten og prøvd seg på oppstilling så sovnet han for det var slitsomt det.. 3 Siter
Monica123 Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ace er nå blitt litt over 4 uker gammel og har satt sine føtter i gresset for første gang.Vi var ikke lenge ute,men han var veldig nysgjerrig og halen rett til værs.Arla har funnet ut at nå kan man leke litt med den lille også..Ellers er han er liten "dritt unge" om dagen som hyler så stygt han kan om natten for og se om det er noen som kommer for å leke med han..Ikke alltid like lett og være enebarn som er vant til masse oppmerksomhet som liten..Han får mye oppmerksomhet altså,men om natta mener jeg at da sover man.. 5 Siter
Ganzie Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Å herregud. se på det lille valpetrynet da Siter
Monica123 Skrevet 25. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Ace har hatt sin første kjøretur i dag noe som gikk strålende.Kun et lite pip også var man ferdig med den greia Han var med inn til min mormor en liten tur og det var stor stas så mye spennende og utforske da gitt.I dag har jeg hørt han knurre når han leker med lekene sine for første gang.Han har enda ikke funnet ut at han kan bjeffe 1 Siter
Guest LXT Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Ace har hatt sin første kjøretur i dag noe som gikk strålende.Kun et lite pip også var man ferdig med den greia Han var med inn til min mormor en liten tur og det var stor stas så mye spennende og utforske da gitt.I dag har jeg hørt han knurre når han leker med lekene sine for første gang.Han har enda ikke funnet ut at han kan bjeffe Jeg skulle ønske jeg kunne treffe han før han drar altså. Var jo i Drammen, men da tenkte jeg ikke på det faktisk. Kunne jo bare ha svingt innom på vei fra SM Siter
Monica123 Skrevet 25. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Jeg skulle ønske jeg kunne treffe han før han drar altså. Var jo i Drammen, men da tenkte jeg ikke på det faktisk. Kunne jo bare ha svingt innom på vei fra SM Får se om vi ikke får stikki innom deg en dag når han blir litt større så kanskje han kan få hilse på Dany Siter
Recommended Posts