Unor Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Hun er vakker, synes jeg . Kjøpte henne annonsert som Shar-pei/Labrador mix, men etter som tiden gikk var det lite labradorisk ved henne. Søskenene hennes derimot var det(sorte), men det var også en Jamthund "løs" på kennelen hun kom fra, så det oppklarte resten.. Sta, sær, stoisk og typisk Shar-pei psyke. Ypperlig følgesvenn og vennlig sjel Siter
Irén_taf Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Vår vakre Islandshund, Balder, i skjønn harmoni med minst like skjønne Sofia-pus. De er et umake og herlig radarpar som gir oss glede i bøtter og spann 2 Siter
ipadda Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Hver gang fotografen poster bilder av han her, så sikkler jeg etter golden. HVER GANG. Golden appelerer ikke til meg egentlig, men han her er slående vakker 6 Siter
Ganzie Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Pappa Oliver (Rannedale Oliver Twist, Inyas pappa) 4 Siter
Guest Yellow Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 @RTL Fint man har forskjellig smak, synes virkelig det der så mye mer ut som enn Berner enn Retriever i kroppen... Siter
MegaMarie Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 En av de fineste finske lapphundtispene jeg vet av, Orso-Farm Biegga Utrolig pen og feminin lapphund Jeg likte henne skikkelig godt! Hver gang fotografen poster bilder av han her, så sikkler jeg etter golden. HVER GANG. Golden appelerer ikke til meg egentlig, men han her er slående vakker Hahah Det bildet så skikkelig feil ut mtp fokusen Hunden så bitteliten ut! Som en leke hund. Men lekker var han! Siter
Meg Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Hver gang fotografen poster bilder av han her, så sikkler jeg etter golden. HVER GANG. Golden appelerer ikke til meg egentlig, men han her er slående vakker vakker hund, men ingen vakker golden retriever i mine øyne.. 2 Siter
Snøfrost Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Dette synes jeg er en vakker hund. Dessverre ikke et vakkert bilde etter dagens standard. 2 Siter
Arcticaa Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Hver gang fotografen poster bilder av han her, så sikkler jeg etter golden. HVER GANG. Golden appelerer ikke til meg egentlig, men han her er slående vakker wow! er denne klippet eller noe slikt? pelsen ser jo ut som sukkespinn. utrolig søt Siter
Arcticaa Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 en hund som nylig "crossed my path" som jeg syntes var slående vakker er denne sliken windhounden: alle bildene fra tumblr, foto:markiisi på flickr kanskje det er den uvanlige fargen og de nokså oppreise ørene som gjør meg ekstra forelsket 7 Siter
Orca Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 en hund som nylig "crossed my path" som jeg syntes var slående vakker er denne sliken windhounden: alle bildene fra tumblr, foto:markiisi på flickr kanskje det er den uvanlige fargen og de nokså oppreise ørene som gjør meg ekstra forelsket Wow den var nydelig! Har sett mange bilder av silken windhound før, men aldri i denne fargen, kjempestilig!! Hver gang fotografen poster bilder av han her, så sikkler jeg etter golden. HVER GANG. Golden appelerer ikke til meg egentlig, men han her er slående vakker Dette er den amerikanske typen golden er det ikke? Jeg syns den er finere enn europeiske hvite utstillingsgoldener, men liker best jaktgolden av alle 3... Siter
Tinkie Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 en hund som nylig "crossed my path" som jeg syntes var slående vakker er denne sliken windhounden: alle bildene fra tumblr, foto:markiisi på flickr kanskje det er den uvanlige fargen og de nokså oppreise ørene som gjør meg ekstra forelsket Næmmen, så rar og kjempeskjønn! Jeg synes @Kiyomi sin Yari er usedvanlig flott. 2 Siter
Gjest Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 En av de fineste finske lapphundtispene jeg vet av, Orso-Farm Biegga Oh my Denne var utrolig pen! Og feminin ja, som nevnt tidligere her. Kunne jeg fått en lapphund som så slik ut ville jeg hatt en bare pga utseendet Neida (joda). Siter
Sirius Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 http://www.catoma.net/demiliggermalinbilde.jpg Hunden som fekk meg til å velge sheltie! Siter
Sirius Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Fekk ikkje til å redigere forrige post via mobil, men her er i alle fall bilete: 1 Siter
Arcticaa Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 rødfarget bordercollie nommin 4 Siter
Arcticaa Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 (endret) dobbelpost ops Endret 28. November 2014 av Arcticaa Siter
SofieAurora Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Helt siden min bestevenn introduserte meg for silkemyndene eller silken windhound har jeg vært helt OBSESSED med de! Dette er min drømmehund og jeg skal skaffe meg en silkemynde selv når jeg flytter hjemmefra og har en god økonomi for meg selv! Se så vakker!!! 4 Siter
Arcticaa Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 en av mine favoritter! en middels stor asiatisk spisshundrase som ikke er spesielt vanlig i Europa: 2 Siter
soelvd Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Dette er den amerikanske typen golden er det ikke? Jeg syns den er finere enn europeiske hvite utstillingsgoldener, men liker best jaktgolden av alle 3... Amerikanske ja. Ikke spesielt fine synes jeg, men hver sin smak. Kan til nød gå med på at de er finere enn europeiske utstillingslinjer rødfarget bordercollie nommin Enig, de er utrolig flotte. En her fra området: 1 Siter
Gjest Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Wow den var nydelig! Har sett mange bilder av silken windhound før, men aldri i denne fargen, kjempestilig! Dette er den amerikanske typen golden er det ikke? Jeg syns den er finere enn europeiske hvite utstillingsgoldener, men liker best jaktgolden av alle 3... Njaaa. Jeg vil nå heller si at dette er ganske ekstreme amerikanske utstillingslinjer. Jeg har en ganske normal amerikansk (strengt talt canadisk) golden, og hun ligner ikke akkurat mye på det der. Forøvrig synes jeg hunden på bildet er veldig lite pen å se på. Stygt hode til å være golden, og alt for tung i kroppen. Siter
SilkenMaria Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 Jeg elsker Silken Windhound! Det er drømmerasen og skal forhåpentligvis få min egen om et år. Moren min har allerede en nydelig tispe, og det er virkelig herlige hunder. Spesiellt kennel Clayborn i Colorado har utrolig vakre hunder <3 Bare synd det er så langt unna.. Clayborn's Spotted Towhee Clayborn's Prairie Warbler 2 Siter
Aussieglis Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Hver gang fotografen poster bilder av han her, så sikkler jeg etter golden. HVER GANG. Golden appelerer ikke til meg egentlig, men han her er slående vakker Det ligner jo på en kraftig show aussie 4 Siter
Arcticaa Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 nå er jeg veldig veldig glad i anatomisk balanserte schæfere generelt, men om man skal snakke om farge så synes jeg solid blå og lever er usedvanlig vakre ingen av bildene er mine, stjålet fra det store interweb 1 Siter
Recommended Posts