Djervekvinnen Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Maria: Det er fra meg ja :) Siter
Maria Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Maria: Det er fra meg ja :) Hurra! Godisen er borte og magneten skal med til nytt hjem etterhvert. Denn lille pungen/veska er allerede fylt opp med stasj! Tusen takk igjen 1 Siter
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Pakke!!! den kule tskjorten og den tøffeste lillafargen på neglelakk jeg har sett Ellers er jeg litt blank på hintet. Men jeg har kommet frem til at det kanskje er lapper/lappeteppe/eller noe sånt, og tenkte da må vedkommende ha lapphund. Så, kanskje Leo er min hemmelige venn? 4 Siter
Aslan Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Pakke!! den kule tskjorten og den tøffeste lillafargen på neglelakk jeg har sett Ellers er jeg litt blank på hintet. Men jeg har kommet frem til at det kanskje er lapper/lappeteppe/eller noe sånt, og tenkte da må vedkommende ha lapphund. Så, kanskje Leo er min hemmelige venn? Tskjorta 1 Siter
Tinkie Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Nå er min hemmelige venn treeeeg! (Evt. postkontoret. ) Jeg mener, sendefristen går jo ut i dag, så da burde pakka mi være her nå Siter
ida Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Sånn sonent-skjorte vil jeg ha, også! 1 Siter
ida Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Nå er min hemmelige venn treeeeg! (Evt. postkontoret. ) Jeg mener, sendefristen går jo ut i dag, så da burde pakka mi være her nå Min også! Siter
Symra&Pippin Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Nå er min hemmelige venn treeeeg! (Evt. postkontoret. ) Jeg mener, sendefristen går jo ut i dag, så da burde pakka mi være her nå Min også! Sånn sonent-skjorte vil jeg ha, også! Jeg også! Siter
Justisia Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Nå er min hemmelige venn treeeeg! (Evt. postkontoret. ) Jeg mener, sendefristen går jo ut i dag, så da burde pakka mi være her nå Mine too Siter
Bananen Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Kul t-skjorte! Har andre lov til å gjette? For jeg er nesten heeelt sikker på hvem vennen til Enits er (I wub the hint!)! Siter
ida Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Kul t-skjorte! Har andre lov til å gjette? For jeg er nesten heeelt sikker på hvem vennen til Enits er (I wub the hint!)! Jeg og, men vi har ikke lov. Skal vi hviske det til hverandre? Det er så obvious, liksom 1 Siter
Anette Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Kul t-skjorte! Har andre lov til å gjette? For jeg er nesten heeelt sikker på hvem vennen til Enits er (I wub the hint!)! neeei er vel Enits som må gjette? jeg også tror jeg vet jeg vil ha sånn t-skjorte med det på ryggen jeg Siter
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 men det eeeer jo ikke opplagt!!!! blæææ jeg forstår ikke hva tøybiten skal forestille/være Siter
ida Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 men det eeeer jo ikke opplagt!! blæææ jeg forstår ikke hva tøybiten skal forestille/være Er det en tøybit?????? Siter
Guest Michellus Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Hah! Nå vet jeg også hvem Enits hemmelige venn er Siter
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Er det en tøybit?????? Stoffbit med strikk inni Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Siter
Orca Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Jeg blir utålmodig, venter enda på pakke Siter
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Prøver å se etter nick som har noe med stoff og sying å gjøre men finner ikke. Så nå prøver jeg å finne ut om det kanskje er noen med hund som har med det å gjøre men føler jeg er på villsporSent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Siter
Strøssel Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Prøver å se etter nick som har noe med stoff og sying å gjøre men finner ikke. Så nå prøver jeg å finne ut om det kanskje er noen med hund som har med det å gjøre men føler jeg er på villspor Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 det gjør helt vondt å ikke si noe man veeeet det er så obvious at det nesten ikke skulle vært lov , hahha . Skjønte jo hvem det var før jeg så hintet Siter
Kaja Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 det gjør helt vondt å ikke si noe man veeeet det er så obvious at det nesten ikke skulle vært lov , hahha . Skjønte jo hvem det var før jeg så hintet jeg å Også syns jeg det er rart min hemmelige venn ikke har mottatt pakke enda! 1 Siter
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Hmmm.. jeg har lyst å si det er anetteH pga tskjorten. Men får ikke det til å stemme med en stoffbit Da er det ikke leo da altså?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Siter
Aslan Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Jeg skjønner den heller ikke enits, så du er ikke aleine 2 Siter
Enits Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Jeg skjønner den heller ikke enits, så du er ikke aleine Bra! Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Siter
Aslan Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Bra! Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Nei vent, nå tok jeg den. Måtte bare skru på hodet Ganske sikker på at jeg tenker rett nå Siter
Recommended Posts