Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Skrevet

Maria: Det er fra meg ja :) :)

Hurra! :D

Godisen er borte og magneten skal med til nytt hjem etterhvert. :) Denn lille pungen/veska er allerede fylt opp med stasj! Tusen takk igjen :)

• Like 1
Skrevet

1184928_10152384809911677_347197899_n.jp

Pakke!!! :D

den kule tskjorten og den tøffeste lillafargen på neglelakk jeg har sett :D

Ellers er jeg litt blank på hintet. Men jeg har kommet frem til at det kanskje er lapper/lappeteppe/eller noe sånt, og tenkte da må vedkommende ha lapphund. Så, kanskje Leo er min hemmelige venn? :D

• Like 4
Skrevet

1184928_10152384809911677_347197899_n.jp

Pakke!! :D

den kule tskjorten og den tøffeste lillafargen på neglelakk jeg har sett :D

Ellers er jeg litt blank på hintet. Men jeg har kommet frem til at det kanskje er lapper/lappeteppe/eller noe sånt, og tenkte da må vedkommende ha lapphund. Så, kanskje Leo er min hemmelige venn? :D

Tskjorta :lol:

• Like 1
Skrevet

Nå er min hemmelige venn treeeeg! (Evt. postkontoret. :lol: ) Jeg mener, sendefristen går jo ut i dag, så da burde pakka mi være her nå :lol:

Min også!

Skrevet

Nå er min hemmelige venn treeeeg! (Evt. postkontoret. :lol: ) Jeg mener, sendefristen går jo ut i dag, så da burde pakka mi være her nå :lol:

Min også!

Sånn sonent-skjorte vil jeg ha, også!

Jeg også!

Skrevet

Kul t-skjorte! Har andre lov til å gjette? For jeg er nesten heeelt sikker på hvem vennen til Enits er (I wub the hint!)! :lol:

Jeg og, men vi har ikke lov. Skal vi hviske det til hverandre? Det er så obvious, liksom :lol:

• Like 1
Skrevet

Kul t-skjorte! Har andre lov til å gjette? For jeg er nesten heeelt sikker på hvem vennen til Enits er (I wub the hint!)! :lol:

neeei :aww: er vel Enits som må gjette? jeg også tror jeg vet :D

jeg vil ha sånn t-skjorte med det på ryggen jeg :aww::P

Skrevet

men det eeeer jo ikke opplagt!! blæææ

jeg forstår ikke hva tøybiten skal forestille/være :P

Er det en tøybit??????

Skrevet

Prøver å se etter nick som har noe med stoff og sying å gjøre men finner ikke. Så nå prøver jeg å finne ut om det kanskje er noen med hund som har med det å gjøre :P men føler jeg er på villspor

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2

Skrevet

Prøver å se etter nick som har noe med stoff og sying å gjøre men finner ikke. Så nå prøver jeg å finne ut om det kanskje er noen med hund som har med det å gjøre :P men føler jeg er på villspor

det gjør helt vondt å ikke si noe man veeeet :P det er så obvious at det nesten ikke skulle vært lov , hahha .

Skjønte jo hvem det var før jeg så hintet :lol:

Skrevet

det gjør helt vondt å ikke si noe man veeeet :P det er så obvious at det nesten ikke skulle vært lov , hahha .

Skjønte jo hvem det var før jeg så hintet :lol:

jeg å :P

Også syns jeg det er rart min hemmelige venn ikke har mottatt pakke enda!

• Like 1
Skrevet

Hmmm.. jeg har lyst å si det er anetteH pga tskjorten. Men får ikke det til å stemme med en stoffbit :P

Da er det ikke leo da altså?

Skrevet

Bra! :P

Nei vent, nå tok jeg den. Måtte bare skru på hodet :lol: Ganske sikker på at jeg tenker rett nå :D