Vimsy Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Takk for oppklaringen! Her er bilder tatt sånn ca NÅ. Og jeg ble dritflau når jeg tittet på dem etterpå... har vasket under kjøkkenbenken nå altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Elsker denne tråden! Marjan, hva er kulen han har bak på ryggen? Hoftekammen. Calle har tydelige hoftekammer, noe som også forsterkes av at han er tynn. Det er ikke uvanlig at man ser hoftekammen på salukier. Hellende kryss er riktig på saluki, ifølge standarden. Om salukiens anatomi her: http://saluki-norway.com/omsaluki/artikler/2011/salukiens_anatomi.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Hoftekammen. Calle har tydelige hoftekammer, noe som også forsterkes av at han er tynn. Det er ikke uvanlig at man ser hoftekammen på salukier. Hellende kryss er riktig på saluki, ifølge standarden. Om salukiens anatomi her: http://saluki-norway.com/omsaluki/artikler/2011/salukiens_anatomi.html Ah, trodde kanskje det var det, men så ser han liksom ikke sånn syltynn ut på de bildene, ikke utstikkende ribbein og sånn, så begynte å lure på om det var en fettkul eller noe, for den var så rundt (ikke så lett å se på bildene) er jo ikke vant til hoftekuler, Casper får ikke uansett hvor tynn han er. Han er veldig fin synes jeg, skulle gjerne hatt en kopi! (Og du får gjerne legge ut flere bilder!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Litt myndenerding fra meg. Går ut fra jeg kan få lov å nerde litt med egen hund? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fantastisk lue sitter den på, ikke bare i sekundet man tar bilder? Lurt, når det er kaldt og surt. Nydelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fantastisk lue sitter den på, ikke bare i sekundet man tar bilder? Lurt, når det er kaldt og surt. Nydelig hund Takk skal du ha Mamma har strikket begge luene du ser. Den ene er uten ører og strikket litt løsere. Men begge har strikk slik at de holder seg rimelig godt på plass. Den gule er i ekte ull og varmer de tynne øra hennes godt Men må innrømme at jeg er bittelitt flau over å bruke den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Den gule må jeg lure søsteren min til å strikke til Casper tror jeg... hadde digget å gå rundt med en hund med slik lue! (ot, men altså... når en slik lue blir lagt ut må den kommenteres ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om hun ser ut som sjiraffen i Portveien 2 eller et rådyr. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Dåner litt av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Må bare si... MYNDER <3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Hun ser helt klart ut som et rådyr! Så søt! Får bare lyst å kosemose det ansiktet! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Må bare si... MYNDER <3 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Tahawi-beduiner, 70-tallet. Denne klanen holdt til i Egypt, og var spesielt kjente for å være gode krigere/speidere i den egyptiske hæren. Kjent for hestene sine, Tahawi-hester, en egen linje blant araberhest. Et bilde fra Hutchinson's Dog Encyclopedia, med brindle saluki øverst (bilde av Florence Amherst): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Collies smaker godt. Omnomnom. Hound or a troll? Hjortehunder ser alltid så velstelte ut. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Og veldig spennende å se coursing bildene, har noen på face som er aktive med det som deler mye bilder. Tror nok de ler litt av vår LC med plast, men er det ikke lov med hare så er det ikke det.. Skal selv prøve LC for første gang til sommeren med Mynte. Hun har et veldig sterkt jaktinnstinkt, så tror hun vil like det. Her du skal? https://www.facebook.com/events/213361242203285/?ref_newsfeed_story_type=regular Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Hunder registrert siden 2008 er det 102 borzoi og 69 greyhounds. Siden år 2000 til nå er har det vært 318 borzoi og 231 greyhounds. Så det er flere som foretrekker de kan det se ut som (tall fra NKK) Det er faktisk endel rescue greyhounds rundt om. Her nede er det flere bare rundt Kr Sand. De får ikke med seg papirer og blir ikke registrert. Virker å være mere pop å hjelpe en sånn enn de langnesene som ligger på Finn. Bra det altså,men allikevel litt rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Herlighet altså 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Hjortisvenninne : 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Mer spam! For nå er det på tide å veie opp for Marjan sin elegante ørkenmynder spam. Hun ser ikke bare ut som et troll og en colliespisende varulv. Collien prøver å gjøre motstand, han har ikke lyst til å bli middag Det hele endte med at collien kom seg unna, og Minion gikk hjem på tom mage. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Mor og brødre til Dita (den brune er tilsalgs;)) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Hunder registrert siden 2008 er det 102 borzoi og 69 greyhounds. Siden år 2000 til nå er har det vært 318 borzoi og 231 greyhounds. Så det er flere som foretrekker de kan det se ut som (tall fra NKK) Jepp, men de siste årene har det vært veldig få registreringer. En del oppdrettere som har falt fra, så tror det har/vil jevne seg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Jeg mangler en ulvehund i livet mitt altså... sukk. Må vente i flere år!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Hjortehund, er det noen sider man kan snuse litt rundt? Blogger, Facebook, raseinfo? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Me likes Hakim: Sirdar of Gazni, uten tvil det individet som har påvirket vestlig afghansk mynde mest: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts