Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2014!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 679
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

Hvis du blir lei av to valper så er det bare å sende den med flekk over øyet hitover! Nydelige begge to! :)

(og absolutt på tide med ES-valpiser i denne tråden)

Hvis du skulle få veldig lyst på besøk av en liten valp en kveld/helg ser jeg ikke bort fra at det kan bli en mulighet til det. Er i trondheim rett som det er jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund. Ikke noen kjent oppdretter enda og kennelnavnet er vel helt færskt(dvs det venter på siste godkjenning og sto i siste hund sport) Gråskarven og Myrteigen er foreldrene fra

Ah forstår, gleder meg til å følge med! Håper vi får se mange bilder fremover :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah forstår, gleder meg til å følge med! Håper vi får se mange bilder fremover :)

Er vel ikke den som er flinkest til å ta bilder og iallefall ikke til å legge dem ut men det kan jo bli noen flere av små og store settere etterhvert. Her er ett par til av dem små samt på søsteren

post-1566-0-56075000-1390944066_thumb.jp

post-1566-0-13647100-1390944117_thumb.jp

post-1566-0-33758100-1390944146_thumb.jp

post-1566-0-05968000-1390944168_thumb.jp

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke ennå om jeg skal ha valp i 2014. Det kommer sånn an på hva som blir født. Men det krysses for at det blir litt søt romantikk mellom et par krøllerter den kommende helgen, så får jeg bare vente i 8-9 uker før jeg aner om det blir noe av. Jeg er SÅ kresen, så jeg kjøper ikke bare for å kjøpe. Spesielt pels er viktig denne gangen. Eller. Mer enn det og da. Men jeg vil ha en velkonstruert tispe med glatt/semiglatt pels, helst sort farge (brun duger om bikkja er bra), med et godt hode både utseendemessig og inni og ikke minst - kjemi! Jaja. Blir like gæærn i hodet hver gang det er snakk om valp. Kjenner jeg meg selv rett blir det ikke noe før på flere år! :P Dette blir i så fall min første "egne" hund - i den forstand at det skal bli min ift trening, stell, mat, vaksiner og alt. Chess deles med mamma og Leja med sambo. Men denne må jeg stå for selv. Så det blir uhyre spennende :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Sunspring

ENDELIG er Lexie her! :jump: Kjøreturen gikk supergreit; hun sov hele veien! Hun har sjarmert alle i senk allerede :wub: Bilder kommer i morgen, for det har vært for mørkt til å få noen gode noen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader heller, denne tråden er ikke bra for min valpesyke sjel :innocent:

Min "valp" er slettes ikke noe valp lenger, og valpeperioden var svosj- over. Hva skjedde?

Her er noen bilder rett etter Dani hadde reist 90 mil i bil, og akkurat hadde blitt nordlending:

1795008_10151844453886968_1886578390_o.j

1891849_10151844454116968_772414435_o.jp


Og nå.... 10 mnd gammel, på bordet:

1526686_10151818954471968_581910488_n.jp

Viiiiiil ha valpen min tilbake :frantics:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...