Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2014!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 679
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

Kan jeg melde meg inn her i etterkant av valpekjøp? :) kanskje dere lar dere bestikke av noen bilder i kjip ipad-kvalitet, men med fint motiv? ;)

Her er lille leke-hoardern.

Han liker å ligge under stuebordet.

:wub: Så søt han er! Kommer ikke til å ta lang tid før han ikke får plass der lengre. :ahappy:

Hils på Hector, 8 uker kongepuddel :ahappy: Pappa sin, men vi får nok en del med hverandre å gjøre :ahappy:

:wub: :wub: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10428001_10154932343105204_5780149279803

Da var vi tilbake igjen etter en laaaaang tur (bilen ville nemlig stå en stund utenfor Stockholm og glo)! En helt fantastisk nydelig hund med et utrolig gemytt <3 Har fått navnet "Juba Baluba" inntil videre.

Stakkaren har dratt på seg nesemidd og en kraftig øyebetennelse, så 6 måneders dagen og første dag i Norge, ble feiret hos veterinæren :/ Han er på bedringens vei allerede, heldigvis :)

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils på Hector, 8 uker kongepuddel :ahappy: Pappa sin, men vi får nok en del med hverandre å gjøre :ahappy:

*klipp bilder*

Heisann! Hector har jeg sett før, på Facebook, haha :D Noe sier meg det da er din søster jeg gikk på samme videregående skole med for et par-tre (eller kanskje det var 4?) år tilbake. Han er ihvertfall en virkelig kjekkas må jeg si :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hector har jeg sett før, på Facebook, haha :D Noe sier meg det da er din søster jeg gikk på samme videregående skole med for et par-tre (eller kanskje det var 4?) år tilbake. Han er ihvertfall en virkelig kjekkas må jeg si :wub:

Hei hå :-) Det er nok søsteren min ja, det er jo faktisk flere gamle klassevenninner av henne her, hehe... :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...