Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2014!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 679
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

9 sider med valper og planer...ingen som skal ha en liten dobbis.... :icon_cry:

Jaja. Får trøste meg med at valper er søte uansett da...så jeg kan kikke på bilder... :wub:

Den dagen samboern får drømmen sin oppfylt skal jeg spamme med valpedobbisbilder ;) Men det blir nok ikke i 2014!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre, har hørt at Whippetene er veldig aktive som unge, er det riktig? Og i såfall hvor aktive? :)

Kanskje litt og, men håper det er Ok??

nå har ikke jeg lange erfaringen og yngstemann er første whippetvalpen våres, men jeg må innrømme at han til tider vært en håndfull, spesielt den første tiden. vi hentet han jo relativt "sent", han var 14 uker, så han hadde vel lekt en hel del med halvsøster og var spinnvill de første dagene. :P tok egentlig ikke lange tiden før han falt inn i eldstemanns rytme innendørs, men ute er han fremdeles veeeldig hit og dit! han blir helt fra seg når vi møter andre ute, hund eller ei, alle mennesker er til for å hilses på. :D skiller seg litt fra han eldste der, de er egentlig ganske ulike. sikkert både pga alder og linjer.

men vi skal absolutt ha whippet igjen. selv om jeg hadde inntrykk av at valpene kom til å være en smule "enklere" så har ikke lille svensken vært umulig på noen måte. var nok bare uvant å ha valp igjen etter så lang tid for min del, samboer syntes det tidvis var littebitt verre :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Sunspring

Åh, så spennende! Cocker? Hvilken oppdretter? :)

Jepp, Cocker :wub: Nuffiland, Toril Hasselgren... Hun kjenner flere som snart skal ha valper som hun setter meg i kontakt med hvis det ikke er mange nok tisper i dette kullet. Det er jo venteliste, og er ikke helt sikker på om jeg er langt nok opp på den til å få kjøpe en av hennes :icon_confused:

Veldig spent! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

3 uker og 4 dager igjen!?! Tiden går sabla fort :o Snart kommer hun, snart kommer hun, SNART KOMMER HUN!!!

URL=http://s677.photobucket.com/user/pedobear09/media/Mobile%20Uploads/image_zpsfa4a2378.jpg.html]image_zpsfa4a2378.jpg

Hun er jækla søt på alle områder altså :wub: Tror Angus og hun kommer til å digge hverandre :)

Får håpe dette ikke blir 1000 ganger mer jinxing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg valpesjuk og har lyst på valp 2014!? Det er jo galskap :lol:

Fordi vi bare er gærne. Jeg er valpesyk før, under og etter vi har hatt kull eller henter inn nytt blod. Ekran-valpis er jo bare 5 mnd, men siden han ikke er minsin er jeg helt døøødsjuk etter valp. Men jeg er glad for å ha bestemt med for at to er nok i et par år i det minste :lol: Men skaffer jeg meg en papillon til går jo ikke utgiftene såå mye mer opp, ooog Khela er så lettvint å ha med å gjøre, ooog og og..hahahhah..herregud..

Lyst på en Tequilabebis også, men så egoistisk kan jeg ikke være når det er så sykt stappa med alaska huskyer på finn fra før. Er jo ikke alle som annonseres engang.. Men en vims fra foreldrelinjene blir det nok en dag :innocent:

Glad jeg ikke kan avle på Khela for å si det sånn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...