Zera Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Håper å få være med i gjengen ja 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Håper å få være med i gjengen ja Så gøy, hvilken rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Så gøy, hvilken rase? Blir nok en toller til det vettu 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Blir nok en toller til det vettu Oooooooog? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Oooooooog? Ooooooog hvis alt faller på plass, så blir det en fra Blazing Sun Samboern er hvertfall på gli. Nå mangler jeg hus med hage, nok tispevalper i kullet og å finne en valp jeg tror vi kan trives med Og huskjøp jobber jeg jo hardt med nå for tiden, mens resten er litt ute av mine hender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Ooooooog hvis alt faller på plass, så blir det en fra Blazing Sun Samboern er hvertfall på gli. Nå mangler jeg hus med hage, nok tispevalper i kullet og å finne en valp jeg tror vi kan trives med Og huskjøp jobber jeg jo hardt med nå for tiden, mens resten er litt ute av mine hender Ååå, spennende! Siklet fælt på hund fra Helene før det til slutt ble Montien Hvem skal parres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Ååå, spennende! Siklet fælt på hund fra Helene før det til slutt ble Montien Hvem skal parres? Både Tia og Vila såvidt jeg vet, men det er fortsatt litt usikkert hvem de skal parres med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Både Tia og Vila såvidt jeg vet, men det er fortsatt litt usikkert hvem de skal parres med. Spennende! Lykke til med planene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Vel, jeg kan ikke melde meg inn i denne tråden, men det nærmer seg i alle fall for det blir hund i 2015 eller 2016. I mellomtiden skal jeg bestemme meg for rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg må bytte gjeng jeg. Fra 2013 til denne Det virker som forever til starten av februar 2014, spesielt når meningen var at snuppa skulle hentes 5 desember. Men, jeg er heldig og får bilder av oppdretter, og jeg vet hun er i de beste hender frem til jeg henter henne. Har "snakket" med henne på Skype også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Har nå bestemt meg for en Wheaten Terrier etter jeg var på messa i Lillestrøm igår! Så da håper jeg på å få en liten bartetass i hus i løpet av neste år Håper på valp til sommeren/høsten siden jeg må få ordna meg ny leilighet med lov til å ha hund og ferie som passer til når jeg får valpen! Sitter her og er valpesyk som bare det etter messa igår, ikke bra for meg å være på sånne steder tror jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i? Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Har nå bestemt meg for en Wheaten Terrier etter jeg var på messa i Lillestrøm igår! Så da håper jeg på å få en liten bartetass i hus i løpet av neste år Håper på valp til sommeren/høsten siden jeg må få ordna meg ny leilighet med lov til å ha hund og ferie som passer til når jeg får valpen! Sitter her og er valpesyk som bare det etter messa igår, ikke bra for meg å være på sånne steder tror jeg! Så morro!!! Jeg driver også å vurderer wheaten i 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i? Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår Min er født i 2013, men jeg får ikke hentet den før 2014, så da hoppet jeg over hit. Så, tror du skal hit og, om jeg ikke har tatt helt feil og man skal tilhøre klubben for året valpen er født ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Så morro!! Jeg driver også å vurderer wheaten i 2014 Go for it! Wheatens er herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Jeg sliter myyyyye med rasevalget...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i? Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår Haloooo, Hveeem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 *trenger ikke flere kelpier, trenger ikke flere kelpier,trenger ikke flere kelpier* Rart med de kelpiekreka altså.. Og det kullet der blir helt fantastisk - de blir heftige små fnutter altså! Godt det er mange på den valpelista fra før av (hadde vært moro med en Strider til.. er en del ting jeg ville gjort annerledes, kjenner jeg.. men får heller vente, er mye med 2 kelpier om man ikke skulle hatt 3.. men det er lov å drømme takk og pris!) Hjertet: *vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til* Fornuften: *alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig* Jeg hater fornuften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 *Vifter litt med labben*. Om alt går etter planen kommer det en liten svart frøken i hus rundt sommeren - gleder meg 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i? Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår Gratulerer! Så utrolig spennende, og et flott navn! Hjertet: *vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til* Fornuften: *alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig* Jeg hater fornuften Det er heldigvis aldri for tidlig å planlegge! Da kan man la seg selv drømme litt, før fornuften kommer og henter seg inn igjen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Haloooo, Hveeem? Gratulerer! Så utrolig spennende, og et flott navn! Takktakk! Vi gleder oss veldig her, synd det føles så lenge til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Gratulerer! Så utrolig spennende, og et flott navn! Det er heldigvis aldri for tidlig å planlegge! Da kan man la seg selv drømme litt, før fornuften kommer og henter seg inn igjen. Ja det er heldigvis det Jeg jobber med plan A og plan B, og håper en av de vil bli virkelig når den tid kommer. Om dessverre lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Ja det er heldigvis det Jeg jobber med plan A og plan B, og håper en av de vil bli virkelig når den tid kommer. Om dessverre lenge Men så deilig når tiden endelig er der og du får akkurat den valpen du vil ha fra akkurat den kombinasjonen du vil ha fra! (Så glemmer man fort hannhundbytter, "blir det/blir det ikke", utålmodig venting..!) Jeg føler meg jo superimpulsiv denne gangen selv om det blir 1/2-3/4 år fra snakk med oppdretter til valp, Jolie booket jeg vel 2 1/2 år i forveien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i? Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår Åå, så utrolig spennende Og for et fint navn Angus og Alice blir en fin duo Jeg sliter myyyyye med rasevalget... Ååå, så spennende Hva står du mellom da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Jeg sliter myyyyye med rasevalget... Fortell mer da - hva står det mellom? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts