Gå til innhold
Hundesonen.no

Den ultimate godbiten for din hund?


Artemis
 Share

Recommended Posts

Agurk!! Det går foran det meste altså:) hun kommer løpende når hører jeg skjærer opp det. Same med hvitost men,på 7 års bursdags kaka forrige lørdag var det nå hvitost,agurk og fiskekaker. Som forventet var det agurken som forsvant først:).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser bruker jeg mest når jeg trener.

Brukte noen sånne Markies i sted når vi trente litt triks og han ble helt i 100 :D Så det var nok litt stas det også.

Også elsker han rå gulrot :) Kokt er ikke så spennende, men rå knasende gulrot er tydligvis snadder. Han er heldigvis forholdsvis lett å belønne med godbiter, nesten uansett hva det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg pleier egentlig ikke å jakte på den ultimate godbit til hundene mine, men det kan jo ha noe med at de er såpass lettmotiverte at jeg ikke trenger det da. :)

Heldig :aww: Er det ikke "ordentlig" kjøtt her i gården kan jeg bare glemme det :aww::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes noe ultimat gobit til lupin, han må ha smakt på ting før for å ta det ute, og selv da så er det ikke alltid så viktig at det gjør noe.

Det meste går i kasko, men tror det jeg har sett han respondere best på var kjøttdeig med hvitløkskrydder. DA var han gira.

Hottie er pølsespiser, kokt skinke gikk også godt ned. Frolic er litt "sånnder" og leversnipper er bare kjedelig. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Aro er det V&h.. Selv i perioder hvor det er det eneste han får som mat blir han helgal om jeg forventer at han skal jobbe for det. Da kommer lyden frem i den ellers ganske stille rotta. Hos Linus vet jeg ikke enda :P Det meste er nok til å gå halvveis bananas, så her går det stort sett i tørrfor til vi får litt kontroll på galskapen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaily: samme så lenge det kan inhaleres... :P Hun eeeelsker rått kjøtt, men jobber like gjerne for en tørr knekkebrødsmule... ;) Ost er også snadder.

Peace: egentlig ganske altetende, men veldig, veldig glad i kjøttboller.

Kean: potetgull med ost og løk. (Noe han ikke får av meg, men av sambo'n.) Går helt fra konseptene om en sånn potetgullpose åpnes. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget levergodis (storfelever tørket i ovn) slo VELDIG godt an.

Kylling og leverpostei

AV gjengangere på godis fronten er :

Tubeost (reke eller bacon eller skinke)

Falunkorv kalkun

Gulost

Gulerot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...