Mari Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Tusen takk for all støtte. Det er veldig koselig. Helt utrolig tomt her. Ekstra kjipt å splitte opp det tokløveret her... Hun er bare så nydelig! 6 Siter
Cloudberry Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Å Veldig leit, men når du først er kommet dit og tar den beslutninga er det jo riktig for både dere og Putle tenker jeg. Mine er også til utlåns anytime! 1 Siter
Poter Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Blir det ny hund på dere nå, eller? Siter
Mari Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Blir det ny hund på dere nå, eller? Nei, det tror jeg ikke. Siter
Guest Yellow Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Fryktelig trist, men høres ut som om dere i det minste var veldig heldige med det nye hjemmet, er helt sikker på at Putle vil trives der. <3 Siter
TonjeM Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Jeg forstår inderlig godt sorgen, men ta litt tid å nyte lettelsen også - at nå er det slutt på dårlig samvittighet for Putle, at du slipper det stresset i hverdagen, både emosjonelt og praktisk. Det er lov å kjenne det også! 3 Siter
Recommended Posts