Gå til innhold
Hundesonen.no

Putle! <3 Urkaburka Od Rudej Wiedzmy - en liten minibull


Mari
 Share

Recommended Posts

Tusen, tusen takk alle sammen! Fra hjertet liksom! Det er så utrolig koselig med så fine kommentarer. :)

Jeg kunne ikke kalt henne Burka! :lol: Urkaburka, sure, men litt tungvint ja. Putle funker knallbra det og. Hun begynner også å skjønne navnet sitt. Vi stresser ikke noe med det da. Ikke med noe faktisk. Deilig. :)

Hun er så søøøøt! :heart:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så da har hun endelig flyttet hjem den lille Putle, og her har hun allerede falt til ro. Først litt om henne? Kjedelige ting, som at hun er to år og litt, hun kommer opprinnelig fra Polen, og har h

Hold dere fast, her kommer bildespam! Lille Putle begynner å trives i sitt nye liv, og vi digger henne storslått fortsatt. Her kommer det bilder fra dagen vår i dag. Vi har gått en tur i skogen,

Ja, fine tråden er helt riktig, Soppen. Nå er en veldig sliten liten gutt på vei ned for telling. Det var veldig vondt for ham at Putle ikke skulle sove inne hos ham. "Putleeee... Putleeee!" gråt h

Så moro at Bokka har blitt en sonenhund! Har sett at det lå en annonse ute på finn om omplassering av henne. Jeg har også snakket med oppdretteren der for en stund tilbake ang valper, hyggelig dame :)

Og så koselige bilder med sønnen din! Hun kommer nok til å få det veldig fint hos deg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at Bokka har blitt en sonenhund! Har sett at det lå en annonse ute på finn om omplassering av henne. Jeg har også snakket med oppdretteren der for en stund tilbake ang valper, hyggelig dame :)

Og så koselige bilder med sønnen din! Hun kommer nok til å få det veldig fint hos deg :)

Hun skulle egentlig settes ut på for ja, det var en stund etter jeg hadde snakket med oppdretter om en annen hund faktisk. Hun fortalte om Putle da, men siden vi bodde så langt unna så var det ikke aktuelt å sende henne hit på for. Men det var noe med akkurat henne, hverken jeg eller Marimannen klarte helt å slutte å tenke på henne, hun virket bare så riktig. Så jeg ringte igjen en stund etterpå og spurte om vi ikke kunne kjøpe henne etter kullet isteden. Hun fungerer ikke i flokk nemlig, blir hakkekylling, så ut skulle hun. Så da ble det slik.

Avtalt for en evighet siden, men så endelig kom løpetid, parring og til slutt valper. Og nå er hun her etter mye venting. Så vel verdt det! :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle egentlig settes ut på for ja, det var en stund etter jeg hadde snakket med oppdretter om en annen hund faktisk. Hun fortalte om Putle da, men siden vi bodde så langt unna så var det ikke aktuelt å sende henne hit på for. Men det var noe med akkurat henne, hverken jeg eller Marimannen klarte helt å slutte å tenke på henne, hun virket bare så riktig. Så jeg ringte igjen en stund etterpå og spurte om vi ikke kunne kjøpe henne etter kullet isteden. Hun fungerer ikke i flokk nemlig, blir hakkekylling, så ut skulle hun. Så da ble det slik.

Avtalt for en evighet siden, men så endelig kom løpetid, parring og til slutt valper. Og nå er hun her etter mye venting. Så vel verdt det! :)

Ja, hun sa til meg også at hun ikke var så velkommen i flokken når vi snakket om valper. Men hun virker ihvertfall som en flott hund etter det jeg har hørt, og ser ut som hun koser seg masse hos dere. Så da er det bra at det har ordnet seg fint både for henne og ikke minst for dere :) Og så deilig at hun har kommet i hus etter mye venting! Ser/høres ut som dere kommer til å kose dere masse sammen :):wub:

Edit: Blir spennende å følge med videre også forresten. Og så herlig navn hun har fått!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fine tråden er helt riktig, Soppen. :heart:

Nå er en veldig sliten liten gutt på vei ned for telling. Det var veldig vondt for ham at Putle ikke skulle sove inne hos ham. "Putleeee... Putleeee!" gråt han. Han er blitt så glad i henne allerede ser jeg. Den biten har også gått mye bedre enn forventet, ingen sjalusi så langt, men klart det er tidlig.

Her ser de monstertruck på YouTube sammen. På fanget mitt vel og merke. (igjen, ignorer det totale kaos som er oppussing :D)

sy8ere6u.jpg

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte, ååh!! :wub::cry::wub: Er SÅ glad for at det gikk som det skulle! Har jo ikke vært her så lenge, men jeg har fått med meg litt historikk. Blir så glad på deres vegne! :D Og jeg gleder meg enormt til masse flere bilder av nydelige Putletuppa :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har sonenlogohunden havnet hos Mari, det er da bare naturlig. Egentlig synes jeg vi bør få den tilbake nå, men på den annen side har vi jo Putle, så vi trenger den ikke!

Grattis, Mari og Marifamilien (og Putle)! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han? Han er så stolt! Han vil vise henne fram til alle, sier "Putle er her!" hele tiden og ler og vil kose hele tiden. Her er issuet heller at hun ikke får så mye fred som hun kanskje trenger, men vi jobber med det, så det faller på plass det og.
Han var så søt i moges da han fikk hilse på henne for første gang, han var så glad at han bare lo og lo. Og Putle logret og logret. Jeg tror de kommer til å bli veldig gode venner jeg. Hun blir litt leken innimellom, men med litt lydighet så blir det bra.

Jeg kjenner jeg blir litt våt i øynene av det her jeg! :ahappy: Gratulerer så mye, til deg og familien med verdens fineste Putle :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...