Siri Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Det er bildet av Lykke både på hjemmesiden og på siden før? Hun er fin, men jeg liker litt bedre typen til Hurra og Jubel pr. nå. Nei, ståbildet av Lykke fra 7 uker vises verken her eller på hjemmesiden . Siter
SFX Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Jeg ser jeg skrev Lykke over, men jeg mente faktisk Jubel - av en eller annen grunn er det for meg så like navn at jeg roter med de... Hodet sier same shit, different spelling... Lykke ser heller ikke jeg bilde av, og nå er det av Jubel borte også. 1 Siter
tm100021 Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Jubel. Jepp. Men nå synes jeg flate poter er forferdelige Siter
Yodel Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Vel, først ga jeg Jubel navnet Jitterbug når de ble chippet hos veterinæren, men ringte vet. og ba henne om å vente med å sende inn papirene. Jeg har omtrent ikke sovet i natt, bare grunnet på om det var rett valg, og om jeg bør endre det. Så tok jeg en beslutning, ringte vet, og ba henne om å BYTTE chipmerke, slik at det ble HURRA som får navnet LOVEBUG og skal bo her Da falt alt på plass, magen roet seg, jeg senket skuldrene og jeg er fornøyd. Hurra skal bo her, hun! Og Jubel vil bli vist masse hun også, så om hun skulle vise seg å bli bedre er ikke det så farlig. Man må bare følge hjertet, sånn egentlig. Hurra! 7 Siter
SFX Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Med ro i mage og hjerte, så har du gjort det rette 1 Siter
Chako Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Jippi, Hurra blir boende! Hun ser spesiell ut på bildene (på en god måte altså)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter
Enits Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 På fb står det at du byttet til jubel? Siter
mokken Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 Yodelmannen mener jeg skal trykke liker. Jeg nekter (Men jaa, det er søtt (ikke si at jeg sa det), Men Hurra da? Jippi og Hurra! Tenk å rope det i skogen da? Jippiiiiii! Hurraaaaa! Det slår uansett ikke damen som står i skogen å roper på Stilig og Deilig! Spennende med vanskelig valg Siter
Yodel Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 På fb står det at du byttet til jubel? Stemmer. Etter at jeg fikk studert 8-ukers bildene, som er tidspunktet man egentlig bør evaluere de var det ikke egentlig noe tvil, og hun som skal ha den jeg ikke tar har hele tiden hatt Hurra som sin favoritt. Jubel har mer av det jeg trenger i mitt avlsarbeid, og NÅ er jeg endelig fast bestemt og veldig tilfreds. Et bevis på at dette IKKE har vært en lett avgjørelse. Men da blir det slik. Jubel blir her! Vi har også beholdt Radar på del-eie: 7 Siter
Synnikken Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 Stemmer. Etter at jeg fikk studert 8-ukers bildene, som er tidspunktet man egentlig bør evaluere de var det ikke egentlig noe tvil, og hun som skal ha den jeg ikke tar har hele tiden hatt Hurra som sin favoritt. Jubel har mer av det jeg trenger i mitt avlsarbeid, og NÅ er jeg endelig fast bestemt og veldig tilfreds. Et bevis på at dette IKKE har vært en lett avgjørelse. Men da blir det slik. Jubel blir her! Vi har også beholdt Radar på del-eie: Hva kalte du radar før? Siter
Yodel Skrevet 18. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 Hva kalte du radar før? Radar Siter
Synnikken Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 Radar Ah, hadde glemt at du kalte en radar hele veien *panneklask* Siter
Shlush Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 men hva med split?? :-) grattis med valget, tydeligvis et hardt valg. Siter
turbobensen Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Skrevet 18. Januar 2014 Hurra! Jeg skal kose Hurra til uka♥Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 1 Siter
Yodel Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2014 men hva med split?? :-) grattis med valget, tydeligvis et hardt valg. Han skal nå hete Oscar og bo i Oslo. Han vil også bli stilt Siter
Yodel Skrevet 19. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Vi har nå Lexa og Jubel igjen her. Lexa drar om to uker (snufs) til England. Vi trner og trener, og Jubel vet hva som hun skal gjøre: Peen? Lexa <3 Masse bilder her:http://kingwanas.com/news.php?id=756 4 Siter
Maria Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Wow... Wow! basenjivalper vokser deg bare penere de jo. Jeg synes veldig mange valper er søtest ved 8-9 uker, men disse har jo bare økt graden av søthet med ukene som har gått! Hehe 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Guri malla, de er sykt søte med de bekymra øynene sine! Er det vanlig at de er så rynkete, eller har disse litt ekstra hud? 1 Siter
Yodel Skrevet 19. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Disse ligger nok litt på pluss-siden på rynke skalaen 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Disse ligger nok litt på pluss-siden på rynke skalaen Hehe, var det jeg tenkte etter å ha sett det bildet fra toppen av haugen. Siter
Rocket Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Kan ikke huske å ha lest noe om det i tråden, men er noen av disse ute på deleie eller ble alle solgt? Siter
Recommended Posts