Gå til innhold
Hundesonen.no

Jippi & Kamars kjærlighetskull - født 23.11


Yodel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Without further ado. De fleste vet vel at Jippi skal ha valper. Men med hvem? Se her, så får dere svar:

Vi ble ikke vekket til skrik og hyling (som jeg trodde), men følgende setning i dag: "Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kamar henger fast i tissen til Jippi!" Og det gjorde han jammen. I rundt 15 min. Hu

Da tror jeg vi er ferdige. Resultatet ble som Magnus spådde, 7 valper! 3 røde tisper, 3 røde hannhunder, 1 sort hannhund.

Jeg ser jeg skrev Lykke over, men jeg mente faktisk Jubel - av en eller annen grunn er det for meg så like navn at jeg roter med de... Hodet sier same shit, different spelling...

Lykke ser heller ikke jeg bilde av, og nå er det av Jubel borte også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, først ga jeg Jubel navnet Jitterbug når de ble chippet hos veterinæren, men ringte vet. og ba henne om å vente med å sende inn papirene. Jeg har omtrent ikke sovet i natt, bare grunnet på om det var rett valg, og om jeg bør endre det. Så tok jeg en beslutning, ringte vet, og ba henne om å BYTTE chipmerke, slik at det ble HURRA som får navnet LOVEBUG og skal bo her :wub:
Da falt alt på plass, magen roet seg, jeg senket skuldrene og jeg er fornøyd. Hurra skal bo her, hun!

Og Jubel vil bli vist masse hun også, så om hun skulle vise seg å bli bedre er ikke det så farlig.
Man må bare følge hjertet, sånn egentlig. :wub: Hurra!

1492562_10151800598077693_233633295_o.jp

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodelmannen mener jeg skal trykke liker. Jeg nekter :P (Men jaa, det er søtt (ikke si at jeg sa det), Men Hurra da? Jippi og Hurra! Tenk å rope det i skogen da? Jippiiiiii! Hurraaaaa!

Det slår uansett ikke damen som står i skogen å roper på Stilig og Deilig! :lol:

Spennende med vanskelig valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fb står det at du byttet til jubel? :)

Stemmer. Etter at jeg fikk studert 8-ukers bildene, som er tidspunktet man egentlig bør evaluere de var det ikke egentlig noe tvil, og hun som skal ha den jeg ikke tar har hele tiden hatt Hurra som sin favoritt.

Jubel har mer av det jeg trenger i mitt avlsarbeid, og NÅ er jeg endelig fast bestemt og veldig tilfreds. Et bevis på at dette IKKE har vært en lett avgjørelse.

Men da blir det slik. Jubel blir her!

1548026_10151801468372693_1490073592_o.j

Vi har også beholdt Radar på del-eie:

1525606_10151800567897693_861200705_n.jp

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Etter at jeg fikk studert 8-ukers bildene, som er tidspunktet man egentlig bør evaluere de var det ikke egentlig noe tvil, og hun som skal ha den jeg ikke tar har hele tiden hatt Hurra som sin favoritt.

Jubel har mer av det jeg trenger i mitt avlsarbeid, og NÅ er jeg endelig fast bestemt og veldig tilfreds. Et bevis på at dette IKKE har vært en lett avgjørelse.

Men da blir det slik. Jubel blir her!

1548026_10151801468372693_1490073592_o.j

Vi har også beholdt Radar på del-eie:

1525606_10151800567897693_861200705_n.jp

Hva kalte du radar før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...