Yodel Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg har hatt en magefølelse hele veien. Hvorfor vet jeg ikke, for de er alle drop dead gorgeous, og egentlig kan det bli hvem som helst av de. Jeg vil ikke bestemme meg før de er tidligst 6 uker. Ellers har jeg bestemt meg for å bruke alle navnene jeg vurderer til tispe. Jeg skal kalle en for Hurra, en for Jubel og en for Lykke allerede nå. Den vi beholder får også beholde kallenavnet sitt. Så løser vi det på den måten! Øynene er ikke åpne enda, men will be veeery soon! 2-ukers bilder: Rød hannhund 1, "Radar" etter hunden til Brannmann Sam Rød hannhund 2. "Split" (Fordi han har et "split bliss" der bliss og krage henger sammen)Rød hannhund 3, "Timba" (Etter hunden i vennebyen) Kingwanas Limited Edition "Eddie" Rød tispe 1, "Jubel" Jubel gjesper Lillejinta, red girl 2 "Hurra" Red girl 3, "Lykke" 6 Siter
Chako Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Fine smårollinger. Falt litt ekstra for Eddie Siter
Maria Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Åh Hurra! Spennende å se de vokse og gro! Siter
Yodel Skrevet 14. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 3 uker har de blitt! Ny bilde og videospam: Jippi kysser Lykke BFFs Radar liker å sove på ryggen... Og spise på ryggen... 8 Siter
Yodel Skrevet 14. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 *dele opp* 3 ukers bilder: Radar: Split: Timba: Eddie: Jubel: Hurra (lillejenta eller La La Loooo ifølge gutta) Lykke: 3 Siter
MissHeike Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Skrevet 14. Desember 2013 Radar altså! Ser ut til å bli litt av en skøyer, men skal han beholde den stilen der i matfatet så vet jeg ikke helt hvor mye mat han får i seg? O_o Søte er de i allefall 1 Siter
Wachita Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Haha, digger det "wtf?" Blikket til Radar, som er etterfulgt av deeet cheesy smiler til Timba, som om han nettopp hadde klart å presse ut den stinkbomben av en fjert xD 1 Siter
Yodel Skrevet 16. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Åh, nå begeynner de virkerlig å bli søte! Jeg har en tispe og en hannhund jeg ikke har lovet bort enda, men har noen interesserte på. Problemet er at jeg er skeptisk til å eksportere (når jeg ikke kjenner de jeg skal eksportere til) vil helst ha de her, samtidig med at det jo kan være flotte hjem. I tillegg vil jeg ikke love bort den siste hanhunden helt enda. Vil jeg ha han selv? Deleie? Da sliter jeg litt med hva jeg skal svare når jeg får forespørsler fra utlandet, selvom det ikke er så veldig langt borte i utlandet Håper jeg klarer å bestemme meg/ vite mer snart. Valpekjøperne er jo naturligvis nysjerrige i hvem som skal bli deres også Men noe særlig før 6 uker vil jeg ikke bestemme noe. På den måten er det mye enklere å fordele rett valp til rett hjem. Da vet man jo mer både om eksteriør og væremåte, selvom dette selvsagt også endres vesentlig har man et bedre utganspunkt om et par uker. Nå vandrer de mer og mer rundt, og har begeynt med et par måltider fast føde. Mye søl! 5 Siter
Chako Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Skikkelige sjarmtroll Blir spennende å høre hvor de alle ender til syvende og sist. Siter
Yodel Skrevet 20. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg får altså nye favoritter hver dag! På både tispene og hannhundene. Alle er jo ultrasøte på hvert sitt vis! 4 uker: Radar: Split: Timba: Eddie: Jubel: Hurra: Lykke: Gutta: Jentene: Hele bunten: 7 Siter
AnnChristin Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Å herre så søt han sorte er <3 Siter
TullBull Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Falt veldig for uttrykket til Jubel! Herlige hele gjengen Siter
Yodel Skrevet 24. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Nå begeynner de VIRKERLIG å bli søte! Split: Timba: Radar Hurra-meg-rundt / La La Loooo Lykke Jubel Eddie: 7 Siter
Kaja Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Eddie ser så uskyldig ut. Men jeg tror ikke han er det! 2 Siter
Chako Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Åh, så søte. Bare helt til å spise opp Synes Jubel og Lykke var skjønne, og selvsagt Eddie Siter
Cavalierflat Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Fine de er! Likte Split veldig godt Siter
Guest Michellus Skrevet 24. Desember 2013 Rapporter Skrevet 24. Desember 2013 Kan være enig i det ja Siter
Yodel Skrevet 25. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Nå har jeg fått nok en forespørsel fra utlandet på den siste hannhunden. Er nok et flott hjem som også vil vise han fram, men vil jeg ikke ha mulighet til å vise en av hannhundene selv også da? *tenke* Jentene er jeg ultra-forvirret på. Startet med magefølelse for en, men i etterkant har de to andre overtatt litt, og bytter på, men så kommer den første inn igjen. Dette er jo helt umulig! De er jo herlige og vakre og søte alle sammen! Svigers var innom i går, og svigerfar er jo eksteriørdommer, og hadde en klar favoritt blant både tispene og hannhundene. De to som er mest typelike. Det var ikke de jeg i utganspunktet hadde som favoritter, men damn, de er jo flotte! Jeg må prøve å få satt de opp på bordet snart og se om det kan hjelpe meg med å bestemme noe etterhvert. Kaja- foreløpig er Eddie faktisk uskylden selv. Han henger for det meste på armen til- eller sover på fanget til Magnus, og virker veldig fornøyd med det. Krokodille tentensene er dog på ei til å våkne Tror Magnus vil ta det tungt når Eddie forsvinner Siter
Shlush Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Du får ta ståbilder å høre på sonenjuryen :-P hehe!! 1 Siter
Recommended Posts