Symra&Pippin Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Hvor mange bilder må du telle før du kommer til din egen hund? Artigartig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Nr 11 og nr 85 hvis jeg googler på norsk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Uendelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 58 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 welsh corgi cardigan amiga gir basicly bare Amiga bilder uten amiga fant jeg ikke mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 (endret) Papillon: Så gjennom hele, men fant henne ikke Jämthund: Fant valpen vi hadde som ble overkjørt - ca halvveis nedover etter å ha trykket "vis flere resultater" (og rett etterpå kom avateren min opp! Og like etter dukket bildet av faren til Khela opp! Så jeg fant papillonen min og faren hennes på jämthundsøket Fant ikke jämten vi har nå, da. Alaska husky: Fant farken meg faren til Khela her og! Hahahah... Men fant ingen av våre AH. Edit: Når jeg søkte på "papillon + khela" kom det masse bilder av henne med en gang + jämthunden vi har nå og flere av huskyene våre. Endret 14. Juni 2013 av Khela Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Fant han ikke :-P Men fant han på navn, Terho. Tydeligvis ett mannsnavn til tross for at det betyr eikenøtt, lå langt ned tilogmed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 985 før jeg fant noen av Tuva og Trym Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 985 før jeg fant noen av Tuva og Trym Oi, denne tråden fikk visst aktivisert deg! Da er det Bones som leder så langt! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Grand Danois = 46 Dvergpinscher = orka ikke bla lenger så fant henne ikke Basenji= fant heller ikke. Beagle= fant heller ikke. Da har jeg søkt i verden ikke bare norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Kommer ikke opp hvis jeg bare søker på Shiba, men hvis jeg søker på Shiba Kuro er han nummer 5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Oi, denne tråden fikk visst aktivisert deg! Da er det Bones som leder så langt! Jeg sa til meg selv at jeg skulle gi meg når jeg kom til 1000, så flaks for meg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Oi, denne tråden fikk visst aktivisert deg! Da er det Bones som leder så langt! Gjelder mitt søk med "papillon + khela"? For i såfall er hun på nr 4, 6, 11, 12, 16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 42 bilder før jeg fant første bildet av Ganzie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Mitt søk med Staffordshire Bull Terrier og Tuva var bilde nr 1 (og en heeeel haug videre nedover ) Trym nr 1, Bodil nr 1 og Vigdis nr 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Mitt søk med Staffordshire Bull Terrier og Tuva var bilde nr 1 (og en heeeel haug videre nedover ) Trym nr 1, Bodil nr 1 og Vigdis nr 1. Æsj altså, det kan jeg jo ikke slå. Dumme foreldrene til Khela som dukket opp først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Mezzi er nr 1-2-3-4-5 osv om jeg søker på Finsk Lapphund og Mezzi, om jeg kun søker på Finsk Lapphund finner jeg han ikke ved å skumme gjennom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Rase + navn er juks! (Men gøy å få vite det også da). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 På kelpie finner jeg masse sonen hunder, andre kelpier jeg kjenner osv. Mine bilder av andre kelpier kommer ganske tidlig opp da men laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt til issi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Altså, bildegoogler jeg shetland sheepdog ganzie eller bare ganzie så er det nesten bare ganzie eller bilder fra bloggen min som dukker opp, så det teller ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Gjelder mitt søk med "papillon + khela"? For i såfall er hun på nr 4, 6, 11, 12, 16. Om jeg søker beagle+ Raptus så har jeg 1. og videre maaaaaange rader Om jeg søker Basenji+ Rio så har jeg nr 8 Om jeg søker Tesh + Grand Danois så har jeg nr 1 pluss maange videre Om jeg søker Kua + dvergpinscher har jeg også nr 1 pluss 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Altså, bildegoogler jeg shetland sheepdog ganzie eller bare ganzie så er det nesten bare ganzie eller bilder fra bloggen min som dukker opp, så det teller ikke Enig. Da kommer det til og med masse bilder av min feifargete og uoppdragne wheatenterrier! Nå er han jo verdens beste, men kanskje ikke så eksklusiv, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Orka ikke lete lenger, men altså fant dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Uendelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 ca 400 på google. Og da fant jeg et av mine bilder- brukt av en side som omtalte "de ti minst inteligente raser" og har kreditert en annen fotograf for det. *GRUMF* Basenji + Norge er hele siden full av mine bilder. 2,3,5, 7, osv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts