Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Whippetkull blir til... :)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måtte bare dele dette bildet med dere, her er Amira på 16 mnd fra fjorårets kull, og lille Missy, Blonde Ambition (halvsøster) på 10 uker fra dette kullet

Tusen hjertelig takk Vi har nå 5 tisper og 2 hanner. Det er iallefall en igjen før vi kan si vi er ferdig. Men akkurat nå ligger Pearl å dier og vasker alle valpene å har all verdens med tid

Tusen takk alle sammen Jeg kan virkelig sitte å se på valpene hele dagen.. De er rett å slett nydelige

Posted Images

Dag 36.

Fyyyyy flate for en forskjell det er fra dag til dag nå! Nå har vi trappa opp betraktelig med maten med masse variasjon slik at Pearl har mest mulig å gå på når valpene kommer. Hun begynner å bli god og rund nå, og magen vises veldig godt. Pr nå er hun like stor som sist når hun var på dag 41 (da med 7 valper) så dette er spennende :)

Siden magen vises så godt allerede vil jeg begynne å ta oppstillingsbilder litt tidligere enn jeg hadde forventa :D

IMG_4531_zpsf31cd4af.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 36.

Fyyyyy flate for en forskjell det er fra dag til dag nå! Nå har vi trappa opp betraktelig med maten med masse variasjon slik at Pearl har mest mulig å gå på når valpene kommer. Hun begynner å bli god og rund nå, og magen vises veldig godt. Pr nå er hun like stor som sist når hun var på dag 46 (da med 7 valper) så dette er spennende :)

Siden magen vises så godt allerede vil jeg begynne å ta oppstillingsbilder litt tidligere enn jeg hadde forventa :D

IMG_4531_zpsf31cd4af.jpg

Heldig du! lille tutten min har nesten ikke mage ennå.. *sukk* :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Alzenas, NEI, vi ser IKKE på kullet ditt og og NEI, vi venter ikke i spenning! Neineineei.. :D

(Vi får ikke lov å skaffe oss flere hunder.. av husverten..) :(

Nydelige foreldre :wub: Whippet... sukk.. :heart:

Psh, husverten kommer ikke til å merke det engang, så det så!

Tusen takk :D

Pearl var ikke særlig humør til å ta noen oppstillingsbilder, så da ble det litt sorry utrykk og sikling etter godbit :) Tok henne i dag i å spise en lodott i hjørnet, etter hun hadde spist valpefor og V&H. Ny støvsuger?

IMG_4542_zps60914515.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo! Whippetvalpemage!

Jeg håper forresten du har kjøpere til alle valpene... eller at de blir skikkelig stygge, alle sammen. :sleep::rofl:(neida)

Hahaha, har ikke kjøpere til alle enda - Men de kommer til å bli kanonfine alikevel

- Så det er bare å hyle ut altså :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, har ikke kjøpere til alle enda - Men de kommer til å bli kanonfine alikevel

- Så det er bare å hyle ut altså :innocent:

Du må si fra når valpene får barnebarn, så skal jeg vurdere saken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen ide hvor dette ender, Pearl er "svær" allerede.

Sammenlignet med bildeserien fra i fjor ligger hun vel ei uke foran med tanke på hvor stor hun er blitt :ahappy:

Ellers er hun matvrak (Enda mer enn vanlig...) og finner stadig nye lodotter i et hjørnet med spennende innslag av potetgullflak og annet snacks. :D

Slenger med et bilde tatt på dag 36:

36dager_zps901b6362.jpg


Og et idag, på dag 40:

Dag40-2_zps10b2feb9.jpg

Og ja, jeg prøvde å få henne til å se bare litt happy ut, meeeeen når dyna frister mer for henne så nytter veldig lite :lol:

Nå reiser vi på utstilling, så neste bilde kommer vel på søndag eller mandag. Tvi tvi!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 dager...

Her kan man ikke snu seg vekk et sekund uten at hun vokser noen cm alle veier... :lol:

Nå har melkeproduksjonen startet, noe spesielt valpen vår syns er veldig fascinerende, og Pearl syns var litt vel tidlig (og for hans del; Litt for seint..)

Ellers er hun som vanlig, spiser, sover, spiser, går på do, spiser litt mer, sover...

FFBFBB_zps500820e5.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enorm blitt :D Hvor stor blir hun før de kommer? :P

Mest sannsynlig kommer hun til å rulle over gulvet :lol:

Så utrolig stor og fin ho har blitt! Blir spennende å se hvor mange som kommer :D

Hun er i veldig godt hold, og det er så godt å vite. Masse mer å gå på når de kommer. Blir veldig spennende! :D

Gratulerer med vellykket paring! For vellykket kan man vel trygt si?! Virkelig artig å se så stor forskjell på henne så og si fra dag til dag! Det er bare å utvide valpekassen ja :lol:

Jo, takk takk! Den var veldig vellykket, ser det ut til. Pappa Luca har jo gitt fra seg to store kull, så vi får bare se hvordan dette blir :D Tenkte sånn to etasjes suite jeg når jeg så forskjellen fra dag 44-47 :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mamma-mage! :)

Nå har vi funnet ut at vi flytter til en annen leilighet til høsten, som ikke har noen begrensninger på dyrehold.. Farlig å henge på denne tråden! ;)

Finnes ikke finere enn Whipsemager :ahappy:

Hehe, er skummelt å følge med på enkelte ja... Det kjenner jeg alt til :D

(De er leveringsklare litt ut i september... tralala :innocent: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...