Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn *ønskeliste*


Kaja
 Share

Recommended Posts

Blir nå glad for alt jeg :-)

Men, litt ønskeliste har jeg jo lell, og akkurat i dag savner jeg følgende:

Grei thermokopp som ikke lekker, en sånn jeg kan ha i bilen, for den jeg hadde er borte vekk og den jeg kjøpte på TGR lekker. Men dem er kanksje dyre dem?

En god stekespade trengs her i heimen.
Engleting - jeg er glad i engler.
Siden kjøleskapet i huset fungerer som oppslagstavle og diverse annet, så trenger jeg alltid kjøleskapmagneter som fungerer skikkelig.

Denne kunne jeg også tenkt meg.
Sånn kjølemaske man putter i fryseren og kan legge på øya.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kresen!

Glad i hjemmelagde ting, eller ting som er kjekke på ha i villmarka.
Ellers har jeg fire hunder og de er glad i ting de også :P

Driver å tar jegerprøven og "alt" ved jakt er en stor interesse omdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

Har ikke noen spesiell ønskeliste, egentlig.

Men ELSKER lilla! (Men liker IKKE lavendel-lukt! Syns alt som er lilla og som lukter noe, lukter lavendel, har lyst til å spy på lavendel. :P ) Liker også ting med MANGE knæsje farger på.

Liker kaffe, men ikke rein, svart kaffe. Sånn fancykaffe, latte og sånn. :P

Har en hund som liker å bade, og som elsker å leke (også med vann), men hun er flink til å tygge i stykker ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å komme med en spesifikk ønskeliste, jeg blir glad bare jeg får pakke i posten, jeg :D

Kan jo heller komme med litt størrelser og yndlingsfarger, da :)

Har en whippet som bruker 30-35cm i halsbånd, 50cm i dekken og er en jentete jente.

Jeg er en xs i det meste og liker knallfarger (turkis, limegrønn, råååsa)

Er veldig glad i spennende te, og storforbruker av hvite fotorammer.

Huslig nips har vi alt for mye av her, men praktiske "bruksting" er alltid flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad for det meste! Men helst ikke pynte-ting til huset, heller ting som blir brukt. :)

Har ingen spesielle interesser eller hobbyer. Jeg liker neglelakk, fargen lilla, jeg fryser halve året, elsker lakris, har alt for få korte sokker, liker morsomme spenner/hårbøyler, og er alltid glad for noe hjemmelaget , :)

Ozzy eller Fredrik er alltid glade for å få noe kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen hund for øyeblikket, så kanskje greit å styre unna hundeting.

Ellers liker jeg friluftsliv, bøker, ehh... Alt som har med hund og dyr osv. Trenger kjøleskapsmagneter. Og så ELSKER jeg penner og tusjer og skoleting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hund som nok blir glad for å få tyggeting, leker og godbiter av ulike slag. Han liker ball, ull og drakamp. Ull er favoritten! Han ville nok også blitt glad for å få en leke som flyter som han kan svømme og hente. Vi trener lp og bruks, så slike ting trengs jo.

Jeg liker te, kaffe (type litt sånn fancy kaffe som kaffe mocca), sjokolade, notatbøker, friluftsliv, trening, bøker, fargeblyanter, penner ooog... ja :) Jeg tåler ikke gluten og laktose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene mine liker godiser som kan fryses (allergihund), typ muskler, struper, hudbein etc. Og kan ikke inneholde korn (igjen, allergihund).

Jeg er glutenallergiker, vegetarianer og av hannkjønn. :P Men jeg regner ikke med at noen sender avgårde en kotelett i posten. :lol: Ellers er jeg glad i bøker, te med litt spesielle smaker, rare kryddersorter, trenger en drikkeflaske til til trening, liker lakris.

Er ikke noe sånn "pyntegjenstand" person (mer å tørke støv av... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kravstor, og blir glad for alt! :-) Elsker sjokolade, kaffe latte, cappuccino, røkelsespinner, sølv/sorte fotorammer, scrappeting... :-) Har jo også 5 hunder som også liker å få ting. Grisehaler og griseører er en stor hit. Mangler noen korte leiebånd, ball og frisbee er også noe de storkoser seg med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvisomatte en veldig handy sonis får meg så blir jeg SUPERglad for noe i denne retningen! Jeg savner mitt, men mista det på bussen :( Ellers blir jeg glad for mye rart, hehe. Jeg bruker ittno sminke og er lite dollete av meg, men praktiske ting for hund er gull! Hunden min er glad i dentastix, men ikke så veldig glad i andre tyggeting.

Mulig jeg oppdaterer seinere, når jeg har tenkt meg mer om :)

Lagt til senere:

Nå har jeg tenkt meg om... Hum, mobilredder kan strykes, måtte tilslutt kjøpe.

Jeg er lite dollete og er ikke noe glad i pynteting. Men fine bilder/postkort jeg kan ha på kontoret f.eks, det hadde jeg blitt glad for :) Eller ting til hunden, enten praktiske ting eller tyggeting (helst dentastix) ellernoe som jeg skrev tidligere. Hvis en som er glad i håndarbeid får meg liker jeg skjerf og sånn. Godteri er safe :P Spennende te og kaffe og sånn er også kjekt :)

Endret av Kaja
La til siste posten til Aslan, det er lettere å holde styr på om alle har en post hver :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det meste.. Men ønsker meg helst ting jeg kan få bruk for..

Noen ting jeg tenker i dette øyeblikk:

Gøye Kjøleskap magneter.

Bøker (fifty shades retning,eller historier fra virkeligheten)

En ordentlig drikkeflaske

7sans

Mobildeksel til Samsung s4 (billig på ebay)

Ellers så liker jeg å bli overrasket med ting jeg har bruk for men gjerne ikke tenkte på at jeg trenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig glad i å få dill og dall tl huset, er ganske kresen påhva som fårkommeinn her av slikt :P

Men helt enkle singletter (typen du får på Cubus) er forbruksvare her, særlig i basic fargene, men også andre farger (ikke gul og oransj)

Er hekta på neglakk, elsker lakker i friske og freshe farger :D (ikke gul og oransj :P )

Veldig glad i potetgull og andre godsaker :aww:

Har badekar, så deilige oljer, salt eller kuler til å ha oppi det er alltid kos :)

Og fotkrem/masker nå som vi går mot sommer og åpne sko.

Ansikstmasker/kremer er alltid deilig.

Av hundeting, tja, om noen vet om geniale leker som alle hunder digger ønsker vi oss det, trenger å få lært opp Leo til å ta leke som belønning :P

Av godbiter er han sær, liker dentastix, tørket kyllingfilet fra dogman, tyggerullene med kylling rundt fra dogman, twisters fra fit ami, og trixie tuben med laks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på. :)

Jeg blir glad for alt, men aller mest av vofseting, godbiter, baller, leker, nyttige ting, vi trener forøvrig agility og lydighet.

Jeg har en Border Collie og en Yorkie et eller annet (shelterdog).

Ellers er jeg en kaffeholiker, og eeeelsker å prøve allslags kaffe.

Har også to katter og en hest.

Ikke fullt så glad i nipseting, men alt praktisk er genialt.

Hjemmelagte ting er også veldig kjekt å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ehm har et problem med at jeg ønsker meg veldig lite her i verden. Men jeg kan ta det slik: er gluten allergiker, drikker ikke kaffe eller te.

Jeg er glad i telys ol. Favoritt fargen min er blå.

Issi er også glad for ting, hun er en kelpie. F. Ex sånne små vann leker som flyter. Ellers tåler hun okse og kylling. Magrest mulig.

Jo! En ting vet jeg. Jeg ønsker meg en duk til mitt firkanta 1x1 meter spisebord. For jeg vet ikke hvor man får tak i sånt så har gitt opp :lol:

Også liker jeg pynte ting til å ha på bord, skjenker, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dette er jo lett x)

Alt av praktisk ting er alltid gøy å få! (Favorittfargen er "babyblå") Elsker penner og tusjer med farger, "vintage" ting, og ting med duse farger, sjokolade, eller annet godteri (godtemoms til tusen), hårpynt som bøyler, spenner og bånd, Jeg er ikke veldig kresen :P

Jeg er også veldig glad i overraskelser!

Også selvfølgelig ting til hunden^^ (border collie/labrador mix)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt ut min pulje, Enits sender resten i løpet av dagen (Vi delte opp slik at begge får være med :D)

Skriv ønsker, husk at dette er et kriterie, har man ikke skrevet ønsker får man ikke være med neste gang. (man må stå over en runde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg er med (selv om jeg fremstod som like blånd som jeg egentlig er i forrige runde :lol: )

Har ingen ønskeliste, men:

Student på Lillehammer, uten hund. Leiligheten er overfylt med pynteting, så please ikke det. Skriver bachelor etter jul, så hjelp/motivasjon/selvbelønning til den i en eller annen form, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...