Kaja Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Silje England Garshol, har lyst å begynne å ta hundebilder og ville øve på mine (hvem sier vel nei til noe sånn? ) Været var ikke akkurat med oss idag, men mange fine bilder ble det, tilogmed av valpisene! Bildene er tatt fra facebook, derav den fantastiske kvaliteten. Skal ikke se bortifra at en del av disse havner på veggen *dele opp* 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 valper! danse ! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Kjempefine bilder Elsker det første bildet av en hoppende Tesh 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Wow Flotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Så fine bilder! Raptus ser kongelig ut der han sitter på tronen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Fiiine Tesh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Utrolig flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Dæven den basenjien har hals!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Det første bilde av granden var sinnsykt fint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Det første bilde av granden var sinnsykt fint! Det skal opp på veggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Kjempeflotte bilder! Likte spesielt det første bilde av Tesh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Fine bilder av nydelige hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abcewaitwhat Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Virkelig flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Så fine bilder Det av Tesh som står på stranden var nesten magisk. Synd at hun hadde på seg bånd :/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Lekre bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Og my gad for noen lekre bilder! Blir skikkelig misunnelig altså Jeg og vil ha så lekre bilder på veggen av Nora.. Synes Tesh bildet ble bra med båndet jeg! Vet ikke om jeg ville hatt det av egentlig.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 fy søren, såå fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Dæven for noen bilder!!! hoppende Grand danois var dritkult! Og det stående på stranda var nydelig! Og jeg er enig, jeg syns faktisk det ble kult med båndet. tøft!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Oi, så fine! Jeg synes litt labert gråvær gir de mest stemningsfull bildene. Tesh tok seg spesielt godt ut må jeg si! Den fargen er spesielt fin i litt gråvær! Raptus ved gjerdet var også nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Så mange kule og fine bilder! Skjønner godt at noen av disse kommer opp på veggen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Kjempestilige bilder. Akkurat sånn stil jeg selv har Liker det litt annerledes og morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 (endret) Fy f, for noen fine bilder! Det var jo bare helt utrolig! Må vel si at fotografen kan sine ting. Jeg tror jeg nok kommer til å smugkikke på disse bildene igjen et par ganger i fremtiden når savnet etter en hund blir for sterkt! Hva med fototapet? Jeg vil selv neste gang i alle fall dekorere en hel eller del av en vegg av min magiske GD (eller evt en annen rase viss det blir det, men når jeg ser det for meg så er det alltid en GD på netthinnen). Likte så godt Beaglen på stolen og med byttet også. Men nesten alle bildene var jo bare kanon! Edit: skriveleif Endret 7. Mai 2013 av 13de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Silje er så flink! Du har vakre hunder altså! Men Rio er jo spesiell da <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Utrolig fine bilder! Likte spesielt de av Tesh på stranda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts