Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Planlegger å opprette en kursserie innen konkurranselydighet for de som er i gang med konkurranser. Jeg har en idé til et genialt opplegg! Nesten så jeg vil delta selv :P

... lese til eksamen, ja. Det var det jeg egentlig holdt på med. Har lest 11 sider på en hel dag. Kan ikke akkurat si meg fornøyd med egen innsats, men jeg tar meg en øl likevel, jeg.

Så da er det bare å starte da, så kan man få være med? Ha det i Sandvika, så skal jeg leve på havregryn for å få råd!

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

:hug::(

Nå er vi inne fra trening på jordet i regnet, og Opsis var akkurat så rå som jeg vet hun er! :ahappy: For ett år siden falt hun ut om vi gikk 2-3 meter inn på et nytt og ukjent område, i dag gikk hun helt avslappet fvf i 200 meter på et nytt vått jorde med ukjente plastgreier fra rundballer liggende her og der. Null stress. Så kult! Så heftig kult. Klima var tenåring, og ville helst løpe rundt og grave hull om hun fikk muligheten. Veldig deilig å ha to altså, som regel gjør en av dem noe fornuftig på trening, så da er det liksom greit.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Herlighet, å kjøre på med sterkøl sånn klokka ti om kvelden når kroppen er i sliten eksamensmodus var visst ikke superlurt. Sitter her og er litt småbrisen jeg. :lol:

Ja der kan du se. Et glass rødvin i stad og jeg var forsynt :P. Jeg får spare resten til i morgen. Gamla trenger ikke så mye av gangen hun :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill: Jeg er lei meg på dine vegne! De kryper under huden på oss disse vofsene, og skal være friske og leve lenge! Håper dere får mange gode år framover likevel!

Siri: Får jeg foreslå krydderurter og blomster i skjønn forening i den sandkassa? Det kan bli kjempelekkert og duftende! Høye planter i midten og lave langs kanten. Og når det gjelder faren din, så kan han få det veldig fint i omsorgsbolig altså, at han skranter betyr ikke at alt blir trist og vanskelig i framtida.

Jeg har hatt en salig stund på verandaen i andre etasje. Solnedgangen over fjorden var så vakker at begge hundene bare la seg stille ned på verandagulvet og skuet utover! Nå er himmelen ferskenfarget og lys lilla, og det er fremdeles varmt ute. Litt latter og klirring i glass fra en hage et stykke unna kaller fram ekte Hundhammer-sommerstemning!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :(:hug:

Usj da :(

Det hadde kanskje vært best for ham ja. Men kan se for meg at det ikke er bare-bare å få ham til å innse det heller.

Siri: Får jeg foreslå krydderurter og blomster i skjønn forening i den sandkassa? Det kan bli kjempelekkert og duftende! Høye planter i midten og lave langs kanten. Og når det gjelder faren din, så kan han få det veldig fint i omsorgsbolig altså, at han skranter betyr ikke at alt blir trist og vanskelig i framtida.

Jeg tipper han ville trivdes godt i en omsorgsbolig faktisk, det er bare å få han til å innse det selv. Det er nok litt vanskelig for ham nå, for han er i en sånn overgangsfase der han innser at han begynner å bli dement, og nå får han ikke kjøre bil lenger heller (heldigvis). Det blir jo vanskelig for ham å få handlet og alt sånt når han bor så langt unna alt, og selv om han nå får tilkjørt mat fra hjemmetjenesten, så er det jo overhodet ikke bra slik det er nå. Godt man har brødre som stiller opp når man selv bor så langt unna.

Og ja, Pippin&Symra - urter og blomster tror jeg kan bli kjempefint. Jeg har egentlig tenkt å kanskje så ut engblomstene mine der - i alle fall noen av dem, bare for å se hva som kommer opp, så får jeg se an litt hva annet jeg planter der etter hvert :). Jepp - jeg driver forsøkshage dette året :lol:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det bare å starte da, så kan man få være med? Ha det i Sandvika, så skal jeg leve på havregryn for å få råd!

Det blir nok ikke i Sandvika hver gang i hvertfall. Planen er å ha det mange forskjellige steder. Det skal være et kurs med fokus på å få hunden til fungere i konkurranse (ikke spesielt ift innlæring av øvelser)! Derfor start-kravet. Og sånne serie-kurs blir jo fryktelig dyre hvis det skal være 4-6 samlinger, så det er nok bare å fylle opp havregryn-lagerne, ja! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så mye triste og/eller kjipe nyheter her i dag! :(:console: til alle som trenger det!

...er jeg klissvåt etter en tur i regnet med en jakke som trodde var vanntett, og humøret er på bånn :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hoppet over alt dere har skrevet den uka jeg har vært på ferie, men jeg så det var flere gratulasjoner for onsdagens eksamen jeg ikke har fått takket for - så en stor, kollektiv tusen takk til alle sammen utbringes herved!

Jeg kom hjem fra Ålesund nå i kveld, og om tolv timer skal jeg være på ny utstilling med nybadet hund. C'est MA cage aux folles... Et c'est la vie magnifique :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka :)

Skal det være flere jakt-treninger eller? Har lyst å være med, men kan ikke i dag :/

Jepp, 29 mai og 5 juni (onsdager). Tid og sted kommer på hjemmesiden når de ansvarlige får sendt det til webmaster. Vi bytter litt på hvor vi er. :)

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10116445

" Faren skulle levere sønnen (2) i barnehagen før jobb i den svenske kommunen Eslöv. I stedet glemte han gutten i bilen utenfor arbeidsplassen - i åtte timer. "

Herregud, stakkars unge..

Jeg skjønner ikke at det går an ...

Takk alle sammen. Det var godt å dele det her inne... Det er som du sier Maren så fælt med den "tidsfristen". Det er liksom bare 3 år til han er 5... Og da er jo synet på ene øyet borte (itillegg var det jo "innen") og det andre øyet var liksom "bestefall" 8 år :cry: Men når ting begynner å bli tåkete og han ikke får det godt med seg selv mer skal han få slippe.

Fader altså. Dette høres veldig fælt ut men det er så utrolig ekstra sårt at det er Oliver. Han sover i sengen på min side hver eneste natt samme hva.Han som flytter seg opp til meg når jeg våkner nå husredd midt på natten og legger hodet sitt tungt på meg og sukker akkurat som om han forteller meg at han skal passe på meg han. Det er han jeg har gått alle kursene de to siste årene med, og han som er med på alt... Han er liksom gutten min.... Det føles jo veldig fælt å tenke sånn, men det ER ekstra sårt at det er Oliver som har fått dette, og som jeg vet jeg ikke får ha så lenge :cry:

Veterinæren mente forøvrig at såret som han måtte sy igår kom mest sannsynlig av tåkesynet på venstre øyet. Så ikke noe mer hundegård på han at all.

:hmm::hug: Og jeg skjønner det med at det er ekstra sårt når det er han. Det hadde vært vesentlig verre for meg om Bris hadde fått den dommen, enn Decoy. Det kan høres (og føles) slemt ut, men man knytter seg mer til enkelthunder. I alle fall gjør jeg det. Jeg er jo kjempeglad i Decoy, og hadde blitt veldig lei meg om tiden vår hadde blitt begrenset - men det hadde stukket litt ekstra om det var Bris.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :hug:

Og Siri :hug:

Jøss, er blitt langt over 50 sider før jeg har sagt (skrevet?) et pip i denne tråden. Skravlekjerringer! :)

Jeg er litt sånn :hmm: over at Sita halta og virka stiv istad da hun skulle jumpe ned av sofaen og gå over gulvet og inn på kjøkkenet for å drikke.. Hun gikk veldig stivt, halta og styra litt, gikk på kjøkkenet og drakk, kom tilbake og brukte lang tid på å ta sats og hoppe oppi sofaen igjen. Dette skjer med ujevne mellomrom. Bare en sånn liten episode, så er hun helt fin igjen. Virker ikke som hun har vondt til vanlig, men jeg er litt redd for at hun skjuler noe smerte her. Kanskje det er noe med ryggen eller hoftene? Gruble gruble.

Jeg håper det ikke er noe :hug: Lenge sida forresten, hei! :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10116445

" Faren skulle levere sønnen (2) i barnehagen før jobb i den svenske kommunen Eslöv. I stedet glemte han gutten i bilen utenfor arbeidsplassen - i åtte timer. "

Herregud, stakkars unge..

Jeg tenker for det første at det er innmari TRAGISK! Og stakkars stakkars stakkars pappa, han har jo ikke gjort en typisk "feilvurdering" som andre gjør når de synes det er en god idé å bare ta en snartur inn på et kjøpesenter.. Han har nok glemt det... Men Gud hvor fjern går det an å bli?! Han vil nok aldri noen sinne føle det bra igjen.. Tragedie for hele familien, INKL han! (om noen misforstår så forsvarer jeg ikke handlingen....)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke i Sandvika hver gang i hvertfall. Planen er å ha det mange forskjellige steder. Det skal være et kurs med fokus på å få hunden til fungere i konkurranse (ikke spesielt ift innlæring av øvelser)! Derfor start-kravet. Og sånne serie-kurs blir jo fryktelig dyre hvis det skal være 4-6 samlinger, så det er nok bare å fylle opp havregryn-lagerne, ja! :lol:

Om det blir helger, så kan man jo komme seg både hit og dit! :ahappy: Men det hørtes fryktelig dyrt ut ja.. Jeg og Opsis som hadde blitt så smarte om vi hadde vært med på noe sånt, akkurat det vi trenger det. (Og vi har da startet, så vi har tross alt oppfylt kravet. :lol: ) Hvis det faller ned litt penger på meg, så har du en deltager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Takk alle sammen. Det var godt å dele det her inne... Det er som du sier Maren så fælt med den "tidsfristen". Det er liksom bare 3 år til han er 5... Og da er jo synet på ene øyet borte (itillegg var det jo "innen") og det andre øyet var liksom "bestefall" 8 år :cry: Men når ting begynner å bli tåkete og han ikke får det godt med seg selv mer skal han få slippe.

Fader altså. Dette høres veldig fælt ut men det er så utrolig ekstra sårt at det er Oliver. Han sover i sengen på min side hver eneste natt samme hva.Han som flytter seg opp til meg når jeg våkner nå husredd midt på natten og legger hodet sitt tungt på meg og sukker akkurat som om han forteller meg at han skal passe på meg han. Det er han jeg har gått alle kursene de to siste årene med, og han som er med på alt... Han er liksom gutten min.... Det føles jo veldig fælt å tenke sånn, men det ER ekstra sårt at det er Oliver som har fått dette, og som jeg vet jeg ikke får ha så lenge :cry:

Veterinæren mente forøvrig at såret som han måtte sy igår kom mest sannsynlig av tåkesynet på venstre øyet. Så ikke noe mer hundegård på han at all.

Ånei! :( *stor klem* :hug::hug:

I dag fikk jeg en stor klem av en kunde på jobben. Det gjorde dagen fin :ahappy:

Også syns jeg så synd i min mor akkurat nå. Hun er ikke lengre sammen med kjæresten sin. Han som også har vært der for meg de siste fire årene. Gitt meg penger når kontoen min var skrapa, vært med å trene hundene mine, hjulpet meg med utallige flyttelass og utvasking av leiligheter, hentet meg hjem til jul og ellers vært som en reservepappa for meg som alltid stiller opp uten å nøle et sekund. Det blir rart uten han :huh:

Men jeg sitter med dårlig samvittighet fordi jeg er i Oslo og hun er i Bergen, og fordi jeg ikke har penger eller tid til å reise på besøk med det første. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Det var godt å dele det her inne... Det er som du sier Maren så fælt med den "tidsfristen". Det er liksom bare 3 år til han er 5... Og da er jo synet på ene øyet borte (itillegg var det jo "innen") og det andre øyet var liksom "bestefall" 8 år :cry: Men når ting begynner å bli tåkete og han ikke får det godt med seg selv mer skal han få slippe.

Fader altså. Dette høres veldig fælt ut men det er så utrolig ekstra sårt at det er Oliver. Han sover i sengen på min side hver eneste natt samme hva.Han som flytter seg opp til meg når jeg våkner nå husredd midt på natten og legger hodet sitt tungt på meg og sukker akkurat som om han forteller meg at han skal passe på meg han. Det er han jeg har gått alle kursene de to siste årene med, og han som er med på alt... Han er liksom gutten min.... Det føles jo veldig fælt å tenke sånn, men det ER ekstra sårt at det er Oliver som har fått dette, og som jeg vet jeg ikke får ha så lenge :cry:

Veterinæren mente forøvrig at såret som han måtte sy igår kom mest sannsynlig av tåkesynet på venstre øyet. Så ikke noe mer hundegård på han at all.

Du, ikke tenk på den tiden, dyrlegene har bommet før og det har de sikkert nå også :yes:

kos deg me gutten du og nyt dagene du har med han. La han være hund nr 1 og skjem han bort :) Så tar du problemene når de kommer :) Fornektelse er en fin venn så lenge det går an :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i Tromsø heller, og vi skal jo visstnok være en av de større byene i Norge... :P

Jeg henger litt etter i diskusjonene her inne, men Joker- butikkene er i hvert fall søndagsåpne i Tromsø også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Idag har hundene mine bare fått EN (jogge)tur i løpet av hele dagen. Resten av tiden har vi vært inne. Herlighet - de er FOR greie! Jeg får gå en liten tur i mørket, da.

I dag har bikkja fått to turer a ca 5 minutter og en på 10 minutter. Snorker på rygg ved siden av meg... C'est la vie osv... :P:lol:

EDIT: Jokerbutikken på dramsveien? Har aldri vært der, men når du sier det så kommer jeg jo på dens eksistens :o Har vi flere jokerbutikker siden du bruker begrepet flertall? :o I didn't know that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har bikkja fått to turer a ca 5 minutter og en på 10 minutter. Snorker på rygg ved siden av meg... C'est la vie osv... :P:lol:

EDIT: Jokerbutikken på dramsveien? Har aldri vært der, men når du sier det så kommer jeg jo på dens eksistens :o Har vi flere jokerbutikker siden du bruker begrepet flertall? :o I didn't know that!

En i storgata (like ved domkirka), og en bitteliten på Alfheim. :) Var de to jeg tenkte på, den langs dramsveien hadde jeg også glemt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i storgata (like ved domkirka), og en bitteliten på Alfheim. :) Var de to jeg tenkte på, den langs dramsveien hadde jeg også glemt. :P

Æh, er den som før var sparbutikk blitt joker? O_o where has the world gone?! D:

Og what, på alfheim, hvor? :P Fader som de bygger ut og lager ting i by'n! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, er den som før var sparbutikk blitt joker? O_o where has the world gone?! D:

Og what, på alfheim, hvor? :P Fader som de bygger ut og lager ting i by'n! :P

Edit: du har rett, den jeg tenker på er en sparbutikk. Men den er i hvert fall søndagsåpen, det vet jeg helt sikkert. :P Joker på Alfheim ligger i selve stadionbygget.

Edit 2: sjekka joker sine nettsider nå bare fordi jeg ble forvirra, og den sparbutikken har faktisk blitt til en joker... For Spar Knudsen og Joker Knudsen i storgata må da være den samme? Det er ikke plass til flere dagligvarebutikker der nå? Hm. Jaja.

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå var det natt. Og i morgen skal vofsene og jeg stå opp når vi har lyst til å stå opp, og så skal vi gjøre akkurat det vi har lyst til hele dagen. Plantasjen er visst åpen, kanskje vi skal kjøpe litt planter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den sparbutikken på høyde med Nerstranda, men den som ligger rett over veien for domkirkeparken, sørover... er ikke det en joker? Eller husker jeg feil? Den er i hvert fall søndagsåpen, det vet jeg. :P den på alfheim ligger i selve stadionbygget.

Nei, jeg tenker på den på hjørnet vis-a-vis ting og ved siden av kristiansen gullsmed, adecco etc :P

Herregud, har Alfheim stadion blitt kjøpesenter :cry: Ting har skjedd siden "den tiden" jeg frekventerte fotballmiljøet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er helt enig i at det er vanskelig å velge riktig hundefôr, og mange faktorer å ta hensyn til. Synes det selv er vanskelig å finne og velge det «beste» hundefôret. Her er i alle fall en slags liste med punkter jeg prøver å tenke på når jeg velger hundefôr: 1. Alder/Livsstadie: Valper, voksne og seniorhunder har forskjellige ernæringsbehov. For din valp, som er en stor raseblanding, bør du velge et fôr formulert spesielt for valper av store raser. Dette sikrer at hun får riktig mengde kalsium og fosfor for sunn beinvekst og utvikling. 2. Rase og størrelse: Siden din valp er en blanding av langhåret Schæfer og jakt Golden Retriever, vil hun sannsynligvis vokse opp til å bli en stor hund. Fôr spesifikt laget for store raser inneholder ofte ingredienser som glukosamin og kondroitin for leddhelse. 3. Ingredienser: Se etter fôr med høy kvalitet på ingrediensene. Dette betyr at kjøtt eller fisk bør være de første ingrediensene, og at fôret inneholder alle essensielle næringsstoffer som proteiner, fett, vitaminer og mineraler. Unngå fôr med unødvendige fyllstoffer som mais, hvete eller soya. Nylig har jeg hørt kaldpresset fôr kan være et godt alternativ fordi det beholder flere næringsstoffer på grunn av den skånsomme produksjonsprosessen. 4. Spesielle behov: Hvis valpen din har sensitiv mage eller allergier, se etter hypoallergent fôr eller fôr laget for hunder med sensitive mager. Råfôr som Vom er et godt supplement hvis det fungerer bra for hunden din. Mulig fremgangsmåte hvis bytte av fôr:     1.    Start med nåværende fôr: Begynn med å fortsette med det fôret oppdretteren bruker, Hills Vet Essentials for valper av store raser, og Vom. Dette sikrer en stabil start for valpens fordøyelse.     2.    Gradvis overgang: Hvis du bestemmer deg for å bytte fôr, gjør det gradvis over 7-10 (eller mer) dager for å unngå fordøyelsesproblemer.     3.    Observasjon: Følg nøye med på valpens helse, energinivå, pels, hud og avføring. Disse indikatorene vil gi deg innsikt i hvordan fôret fungerer for henne. Men også gi det tid, ved rask overgang kan valpen få mageproblemer som diare. Fôr begge hundene på samme fôr? Hvis det er praktisk, kan du vurdere å finne et fôr som passer for både valpen og din 3 år gamle Border Collie. Eukanuba for working dogs kan være et godt alternativ når valpen blir eldre, men i valpeperioden er det viktig å gi et fôr som er spesifikt formulert for valper.   Så denne videoen hvor noen anbefalte hundefôr (https://vm.tiktok.com/ZGegMAyVJ/), hvor pålitelig den er vet jeg ikke.    Selv har hunden min prøv litt av hvert. Vi begynte å fôre Royal Canin siden det var det han var vant med fra oppdretter. Når han ble eldre ville jeg prøve gå over på vom, men så flyttet jeg, og på grunn av økonomi og mangel på tilgang til stor nok fryser gikk jeg over til tørrfôr. Har prøvd labb, men det fôret likte ikke hunden min av en eller annen grunn. Hunden til faren min spiser labb, og han elsker det og har ingen problemer med fôret. Spiser godt, fin i pels og hud, holder vekten stabil og fin avføring. Har prøvd wolf of wilderness, Alpha spirit, Essential dog food, Markus muhle, Rocco våtfôr. Har egentlig ikke merket noe spesiell stor forskjell på han når han har spist de ulike fôrene. Vil ikke si at det ene fôret ga han mye bedre pels enn det andre for eksempel. Eneste er at noen fôr smakte bedre enn andre. For eksempel likte han smaken av Alpha spirit mye bedre enn Wolf of wilderness. Skal nå prøve de fôrene som ble anbefalt i videoen for å se om det er noen hunden min liker bedre, eller om jeg ser andre forskjeller når han går på det. Har bestilt Kobers og Barfit, så får vi teste å se. Men trolig blir ikke Barfit noe vi kommer til å gå på i lengden da det er svært dyrt kontra andre fôr.
    • Har hørt det er flere fordeler ved å gi lakseolje til hund. Blant annet bedre pels og hud, bra for leddene og hjertet på grunn av omega 3, og styrker immunforsvaret. Gir selv lakseolje til hunden min. Vet ikke om merket fauna er noe bedre eller dårligere enn andre lakseoljer, men vil tro de fleste lakseoljene på markede er av ca. samme kvalitet. Selv så har jeg prøvd litt forskjellige merker (norsk dyrehelse, brilliant, dr baddasky, Lofoten lakseolje) og merker egentlig ikke noe forskjell på dem😊
    • Hei, vet noen om det finnes noen oversikt/statistikk for å se hvilke type raser som har mottatt ulike titler/mellomtitler/championat? Tenker mer på titler man får i andre hundesporter enn utstilling, som for eksempel RL1, LP1, FS1, HTM1 etc. For eksempel: 2023 registrerte titler for rase: Border Collie RLCH: 40 stk RL2: 100 stk etc.   Er dette noe NKK har oversikt over, eller må man kontakte de ulike raseklubbene og høre? Vet noen rase klubber er flinke til å føre og holde oversikt over championater ulike hunder innen raser får, og poster lister på nettsiden, men ikke alle raseklubber holder oversikt eller er veldig gamle/utdatert. Noen som vet?
    • Laboklin, veterinær tok både spytt og blodprøve. Testet for JME (juvenile myoclonic epilepsy). Var vel nærmere en 1000 lapp for prøven. 
    • Vi var og tok 16 ukers vaksine i dag. Jeg skjønner inne hvor stor han skal bli, han veier 11,7 kg og er ikke 4 mnd enda 😱 Til sammenligning veide forrige kelpien min (tispe) 12 kg ved 11 måneder.    Vel, han oppførte seg strålende hos veterinæren. Ikke en lyd når han fikk sprøyten.  Han har ikke hatt noe særlig uhell inne i det siste, men her forleden kveld kom den første tissedammen på lenge.    Ellers går det i mye trening. Han har fått gå 2 baby spor. Det likte han godt og han gikk ganske nøyaktig ☺️ Ikke så interessert i pinnen på slutten av sporet, men det er bare å jobbe med. Vi har trent litt baby feltsøk, det liker han veldig godt! 😁 Ellers jobber vi med utgangsstilling om dagen, og å løpe rundt et objekt, som kan brukes i agility og lydighet. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...