Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Nå er jeg sikkert teit, men jeg ville faktisk sjekket hva kostnaden er først. Jeg har vært borti haugevis av skader i jobben min, og endel av min jobb er å hente inn takst på alle disse skadene. Slik som denne kan være alt fra 2000kr til mye mer.

Har man en egenandel på 8000kr så er det kjipt å kjøre på med den, potensielt miste bonus, når man kunne klart seg med å bare betale selv.

Meeen jeg er helt enig i at man skal gjøre alt sammen i dialog med forsikringsselskapet, det jobber tross alt med skadeoppgjør.

Absolutt ikke teit, men kjempesmart! Tenkte på akkurat det der i går kveld faktisk. :)

Det er et råbra tips det du sier. Som du sier er forsikringsselskapet behjelpelig med slikt også.

Jeg må innrømme at jeg tviler på at den betydelige bulken, skifte av frontrute OG fiksing av vridninger i karosseriet går under egenandelen da, slik som Aslan har totalhavarert den drosjen, men man vet jo aldri. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man at man får noe, får man beskjed eller må man logge inn og sjekke? Jeg har ikke sånn passordting såvidt jeg vet..

Du får igjen 15 % av det du har innbetalt :)

Nå er baggen pakket og mat handlet, så er det bare å vente på at gubben er ferdig med telefonmøte sitt, så bærer det ut på "bøljan den blå". Det er meldt knallvær og lite vind, så dette blir deilig :D

Ha en fortreffelig helg, alle soniser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er baggen pakket og mat handlet, så er det bare å vente på at gubben er ferdig med telefonmøte sitt, så bærer det ut på "bøljan den blå". Det er meldt knallvær og lite vind, så dette blir deilig :D

Ha en fortreffelig helg, alle soniser :D

Så idyllisk! Høres helt fantastisk ut. Her skal guttungen ligge over til bestemor i morgen og jeg er helt :shocked: over hvordan den friheten kommer til å føles. Vi har ikke råd til å gjøre noe storstilt, men jeg tipper det blir takeaway sushi fra Bryggen og Hobbiten eller noe på høyt volum. Og sove til jeg våkner av meg selv! :shocked:

Små gleder altså...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får igjen 15 % av det du har innbetalt :)

Nå er baggen pakket og mat handlet, så er det bare å vente på at gubben er ferdig med telefonmøte sitt, så bærer det ut på "bøljan den blå". Det er meldt knallvær og lite vind, så dette blir deilig :D

Ha en fortreffelig helg, alle soniser :D

Takk, da vet jeg med en gang hva jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idyllisk! Høres helt fantastisk ut. Her skal guttungen ligge over til bestemor i morgen og jeg er helt :shocked: over hvordan den friheten kommer til å føles. Vi har ikke råd til å gjøre noe storstilt, men jeg tipper det blir takeaway sushi fra Bryggen og Hobbiten eller noe på høyt volum. Og sove til jeg våkner av meg selv! :shocked:

Små gleder altså...

Det viktigste med sånn frihet er at man gjør noe helt annet enn det man vanligvis gjør, og ikke minst slapper av.

Etter at jeg ble aleine med poden, sleit jeg veldig den første tiden når han var hos sin far. Nå blir det litt anderledes, for jeg ble jo HELT alene. Men den første kvelden han var borte, satt jeg å så på barne-tv :icon_redface:

Og du, du kommer til å våkne grytidlig i morgen og sitte å vente på at klokka blir mange nok, så du kan hente Heljar :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper middagen smakte!

Fortreffelig! Og det ble kald grandiosa til frokost også, gitt.

Men i dag skal jeg ha kyllingfilet, om jeg bare husker å ta de opp til tining...

I DAG! :jump:

Juhu!

Nå for alle soniser ha en helt fortreffelig helg. :ahappy: For nå settes nesa mot de dype skoger i Sverige, der villsvinene bor.... Noomi skal gå MH i morgen... :P

God tur og lykke til!

Jeg trodde jeg hadde fått unna det meste av husarbeid og forberedelser til jeg får besøk i dag, men jeg har notert meg 18 punkt på to do-lista nå, og da har jeg sikkert oversett noe. Så da er det vel bare å begynne... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

All denne flypraten får meg til å tenke på da jeg fløy helikopter! Piloten overlot spakene til meg, og helikopteret gikk først med snuten rett ned, også plutselig rett opp :lol: De som satt på hylte skikkelig, og etterpå ble jeg litt hat-objekt, for de hadde sett livene sine i reprise og var sikker på at vi ville styrte og dø, alle mann :lol: Når piloten tok over igjen stengte han ut de andre fra anlegget, også spurte han om vi skulle skremme de litt mer. Jeg takket ja jeg! Da fikk jeg også se livet i reprise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke teit, men kjempesmart! Tenkte på akkurat det der i går kveld faktisk. :)

Det er et råbra tips det du sier. Som du sier er forsikringsselskapet behjelpelig med slikt også.

Jeg må innrømme at jeg tviler på at den betydelige bulken, skifte av frontrute OG fiksing av vridninger i karosseriet går under egenandelen da, slik som Aslan har totalhavarert den drosjen, men man vet jo aldri. :lol:

Altså man vet aldri :lol: Mye som kan skje i 10-15 km/t vøtt :P Nei, får nå sjå. Skal prøve å få vår bil vurdert i løpet av dagen også, jeg må bare se hvordan arbeidsdagen blir, det er tross alt jeg som har vakt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste med sånn frihet er at man gjør noe helt annet enn det man vanligvis gjør, og ikke minst slapper av.

Etter at jeg ble aleine med poden, sleit jeg veldig den første tiden når han var hos sin far. Nå blir det litt anderledes, for jeg ble jo HELT alene. Men den første kvelden han var borte, satt jeg å så på barne-tv :icon_redface:

Og du, du kommer til å våkne grytidlig i morgen og sitte å vente på at klokka blir mange nok, så du kan hente Heljar :P

Ja, det er helt rart å tenke på. Han har vært borte noen netter før (jeg tror helt ærlig det er bra for barn), men da har vi hatt ærend eller oppussing eller hatt omgangsssyke. Skulle ønske jeg hadde energi og penger til å finne på ting vi aldri har mulighet til ellers da, fancy middag, kino, øl og hotell f.eks (drømmen!), men tror det blir fint å bare være kjærester hjemme også. :)

Kommer til å savne skiten ut av ham. Og krysser alt jeg har for at han ikke trasser for mamma slik han trasse for oss for tiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså man vet aldri :lol: Mye som kan skje i 10-15 km/t vøtt :P Nei, får nå sjå. Skal prøve å få vår bil vurdert i løpet av dagen også, jeg må bare se hvordan arbeidsdagen blir, det er tross alt jeg som har vakt i dag.

Hva sa forsikringsselskapet da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa forsikringsselskapet da? :)

Nei det er jo mamma som har forsikringa kom jeg jo på, så må vente :lol:

Det er sånn at jeg kan dra hvor som helst for sjekk sant ja? Vet du om noen ålreite bilverksteder i byen som har åpent litt utover ettermiddagen? Mekonomen på buran/lade har åpent til 17 i dag og lørdag etter avtale, så det går jo an. Jeg jobber jo i Orkdal så har litt reisevei kan man si (busser) :lol: Tenker Jeg ringer dit snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nei det er jo mamma som har forsikringa kom jeg jo på, så må vente :lol:

Det er sånn at jeg kan dra hvor som helst for sjekk sant ja? Vet du om noen ålreite bilverksteder i byen som har åpent litt utover ettermiddagen? Mekonomen på buran/lade har åpent til 17 i dag og lørdag etter avtale, så det går jo an. Jeg jobber jo i Orkdal så har litt reisevei kan man si (busser) :lol: Tenker Jeg ringer dit snart.

Dersom du absolutt ikke rekke noe etter jobb, men vil ha det vurdert i helga kan du si i fra. En bekjent har startet for seg selv, kjempeflink med bil. Har eget lokale og er et registrert(og godkjent) firma, og litt fleksibel med tanke på åpningstider. Skrur ofte bil på kveld/natt, så er du interissert kan jeg alltids slenge på han en melding. Skjønner kanskje det høres skummelt ut med noe som ikke er stort og velkjent, men tenkte bare å si det sånn just in case. :)

Edit: Uansett hva du velger, så styr unna Rosten på Flatåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo mamma som har forsikringa kom jeg jo på, så må vente :lol:

Det er sånn at jeg kan dra hvor som helst for sjekk sant ja? Vet du om noen ålreite bilverksteder i byen som har åpent litt utover ettermiddagen? Mekonomen på buran/lade har åpent til 17 i dag og lørdag etter avtale, så det går jo an. Jeg jobber jo i Orkdal så har litt reisevei kan man si (busser) :lol: Tenker Jeg ringer dit snart.

Vi har brukt Mekonomen på Flatåsen her, og er veldig fornøyde med både pris og service. Men det har vært bare to ganger siden vi flyttet, da Marimannen helst gjør ting selv. Så det er lite erfaring sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...