Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Nei, når jeg etterhvert la sammen 2+2 og erindret hva han har skrevet på det flyforumet skjønner jeg ståa Da er nok toget gått, mine tips er nok "fånyttes" der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Oh god, plutselig innså jeg at sønnen til Amenity faktisk er en del av et flyforum jeg har vært en del på... Norge er bittelite! Har ikke du møtt gutten min på en leirskole han var på - på "sommerfryd" i Trømsø i ca 2009? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Nei, men en kompis av meg forvalter stedet. En kompis som er spika spenna flygæærn han og.... (the plot thickens!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Nei, men en kompis av meg forvalter stedet. En kompis som er spika spenna flygæærn han og.... (the plot thickens! ) En med prikkedyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Det stemmer noe innmari! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Fikk plutselig driiitvondt i ribbeina på høyre side, og jeg skjønner ikke hvorfor. Samme type vondt jeg hadde da jeg brista dem, men de har jo ikke fått så mye som et lite dytt engang i dag. Aua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Kangerlussuaq Ja da vet du hvilken skole barna mine har gått på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Ja da vet du hvilken skole barna mine har gått på Tja, tjo, tenkte ikke over akkurat den connectionen før du sa det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Prikkedyr? Nå våknet jeg Har en venninne som er utdannet pilot... men hun har enda ikke fått seg jobb som det (3 år etter), og må jobbe som flyvertinne i stedet. Snakk om bortkastet utdannelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Åååå som jeg gleder meg til å se den her i morra! Bare litt misunnelig kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 I dag har jeg planer om å legge meg ut i solen om det er fint vær, rusle en liten tur med Blondie, deretter skal jeg sove rundt, helt til i morgen natt når jeg skal på jobb, for jeg er trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Bikkjer luftet, samboer sin søster hentet inn som hundepasser, og straks avgjørde til Gardermoen. Bryllup i Stavanger. Håper på fint vær, da de skal ha det ute på Sola strand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Amerikanere er sinnsyke. Her fra oppdretter av catahoulahund: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Gratulerer så mye! Også så herlig sjef! Phuh, nesten to timers Skypestyremøte, med bare en disconnect underveis, og jeg har fått arbeidsoppgaver så det holder for en stund. Gleden ved å være sekretær. Men jeg synes vi snakket om viktige saker, så da er det bare moro. Bedre å sitte i styre&stell og påvirke i den retningen en vil, enn å sitte hjemme og bitche på facebook over hvor teit klubben er. Og NÅ skal jeg ha middag, huzzah! Takk! :) Ja, hun er god! Håper middagen smakte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 I DAG! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Våken og på jobb - kjennes ikke ut som om humøret er det spøtt bedre............ Det hjalp å leke litt med hesten i går kveld da, han var flink - så flink at vi til og med fikk jobbet litt med galoppen...... - men jeg har jo blitt en "jedd" gammel tante, for lille fantomet sier "wiiiiiii" når man fatter galopp og da kjenner jeg at hjertet nesten stopper av frykt for hva som følger... *ler* Følger ingenting da, han må bare høres ut som en liten gris når han skal galoppere tydeligvis. Rare lille hesten.. Ellers misunner jeg de som hadde torden i går - vil ha torden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Sovet dårlig fordi det var så immari varmt! Våken nesten to timer for tidlig også. Hmf Får dra på jobb tidlig og hjem tidlig jeg da :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Åh, jeg ELSKER sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Nesten 3000 i kundeutbytte fra Gjensidige - me like Hvordan vet man at man får noe, får man beskjed eller må man logge inn og sjekke? Jeg har ikke sånn passordting såvidt jeg vet.. Amerikanere er sinnsyke. Her fra oppdretter av catahoulahund: Flaks for hundene mine at jeg ikke er amerikaner da. Men kanskje de lider allikevel, siden jeg hadde stemt på han OM jeg var det... Våken og på jobb - kjennes ikke ut som om humøret er det spøtt bedre...... Det hjalp å leke litt med hesten i går kveld da, han var flink - så flink at vi til og med fikk jobbet litt med galoppen... - men jeg har jo blitt en "jedd" gammel tante, for lille fantomet sier "wiiiiiii" når man fatter galopp og da kjenner jeg at hjertet nesten stopper av frykt for hva som følger... *ler* Følger ingenting da, han må bare høres ut som en liten gris når han skal galoppere tydeligvis. Rare lille hesten... Ellers misunner jeg de som hadde torden i går - vil ha torden Det var et par svake murringer oppi skyene og så var det over. Det var ikke rare greiene akkurat hos oss. Men det kvalifiserte til kakao med krem Det er fredag, det er sol og vi forbereder oss til gjørmebading!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Hvordan vet man at man får noe, får man beskjed eller må man logge inn og sjekke? Jeg har ikke sånn passordting såvidt jeg vet.. Du kan logge inn på siden deres, eller bare vente til du får de utbetalt Tror du kan logge inn med "min ID" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Hvordan vet man at man får noe, får man beskjed eller må man logge inn og sjekke? Jeg har ikke sånn passordting såvidt jeg vet.. Logg inn med BankID fra din bank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Du kan logge inn på siden deres, eller bare vente til du får de utbetalt Tror du kan logge inn med "min ID" Logg inn med BankID fra din bank Jeg prøvde det, men det gikk ikke. Men dette er jo ikke noe nytt, jeg fikk i fjor og jeg. Utbetaling midt i juni, men da fikk vi brev/mail om det. Så jeg lurer på om man får det nå også, eller om man må logge seg inn og sånn for å finne det ut. Det min ID greiene funker ikke så godt hos meg. Det ender med at jeg bare bruker vanlig kodebrikke og passord selv om jeg har ifkset det. Og banken sier bare Så da har jeg ikke styret noe mer med det. Mye blir det nok ikke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Nå for alle soniser ha en helt fortreffelig helg. For nå settes nesa mot de dype skoger i Sverige, der villsvinene bor.... Noomi skal gå MH i morgen... Så får det unngå å ha ekstremt spennende debatter i helgen som jeg går glipp av å krangle i dag. Og så lykke til, gratulerer, bedre lykke neste gang og klem til alle de som måtte føle for å trenge en i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Nå for alle soniser ha en helt fortreffelig helg. For nå settes nesa mot de dype skoger i Sverige, der villsvinene bor.... Noomi skal gå MH i morgen... God tur til Sverige, og lykke til med MH! ....skal vi snart pakke sekker og dra opp på Bontveit Regnet som var lovet har enda ikke vist seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Vi har sommer! Og det er meldt det hele neste uke! Og jeg har fri ut mandag! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts