Hanna Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Jeg er forsker på Ullevål, avdeling for medisinsk genetikk. Begynte på nyåret og trives kjempegodt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Ser at jeg har endrer jobb siden sist! Jobber nå som helsefagarbeider på sykehjem Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Akkurat nå er jeg stress-slave Jeg er ferdig med prosjekt stress-slave og kom meg igjennom det! Woho! Nå er jeg ute i min 1 uke i et møle elendig arbeidsmarked hvor stort sett alle sliter med å få jobber. Med mindre jeg ville jobba offshore. Men det vil jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Bokhandel. Og student, med mål om å bli reknskapsførar. Som gjerne fortsatt jobbar i bokhandel, digger jobben min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Jeg har jobbet som teamleder på innkjøps/fakturaavdelingen nå, men har min siste dag på fredag. Skal begynne i ny jobb som innkjøper i oljebransjen - gleder meg veldig! Glemte å ta med utdannelsen. Har master i religion, etikk og samfunn. Ikke helt relatert til min jobb som innkjøper i oljebransjen. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Utdannet barnevernspedagog, og jobber nå som pedagogisk leder i en barnehage. Fortsatt barnevernspedagog, men jobber nå som miljøterapeut på et akuttmottak for ungdom i bufetat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2013 Jæ flippær burgrære på Mc'ærn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Jeg har hatt ganske mange jobber, alt fra vaskedame til sekretær til fjøsnisse. Lenge gikk jeg uten jobb også, og "utdannet" meg på egenhånd til hundefrisør, så nå jobber jeg som nettopp det på en dyreklinikk, hvor jeg også fungerer som assistent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Utdannet butikkdame(Butikkmedarbeider). Jobber i butikk, i barnehage og som kursleder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Et år med apotektekniker, andreåret nå med naturbruk med hovedfag i hund. Har instruktør 1 og 2 kurs i svømming for barn, samt kurs for godkjenning av livredningsprøve (badevakt, instruktør, trener og lærer), noe jeg har jobbet med siden jeg var 13 år gammel, altså 6 år. Har vært innom renholder innimellom. Akkurat avsluttet jobb som instruktør og badevakt. Utplassert på kennel gjennom skole og hundeskole som assisterende instruktør gjennom OT pga. helsemessige årsaker. Skal begynne instruktørutdannelsen på nyåret Vet ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Snart ferdig utdannet psykolog ved UiB. Sånn på si jobber jeg i et bofellesskap for voksne døvblinde med tilleggsproblematikk, kjekk jobb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Utdannet grafisk designer med fordypning i kulisser. Jobber med innkjøp ( og ufattelig mye annet) i byggevare. Kort fortalt driver jeg med alt innen varehandel utenom salg. Vi er 4 stk som jobber i samme stilling , men vi har forskjellige avdelinger og forskjellige arbeidsoppgaver deretter. Ekstremt høyt tempo, mye ansvar og jeg jobber selvstendig, men har kollegaer rundt som jeg kan sparre med om det trengs. Elsker jobben min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 I høst har jeg jobbet i barnehage og nå over nyttår begynner jeg på masteroppgaven som skal inn i mai. Forhåpentlig er jeg landskapsarkitekt i juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 I høst har jeg jobbet i barnehage og nå over nyttår begynner jeg på masteroppgaven som skal inn i mai. Forhåpentlig er jeg landskapsarkitekt i juni Litt OT, jobbet ikke du i dyrebutikk? Slutta du? Har hørt mye rart om den butikken i det siste nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Litt OT, jobbet ikke du i dyrebutikk? Slutta du? Har hørt mye rart om den butikken i det siste nemlig Sluttet i dyrebutikk før sommeren. Det er en snål bransje, ikke noe for meg. Hvilken av butikkene forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Sluttet i dyrebutikk før sommeren. Det er en snål bransje, ikke noe for meg. Hvilken av butikkene forresten? Det kan man trygt si Tenker på Ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Student, barnevernspedagog blir forhåpentligvis ferdi nå i juni Tjohooo, nå er jeg jo barnevernspedagog ! Jobber 100% i barnevernstjenesten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Sosialarbeider (velferdsviter er vel den korrekte betegnelsen, men det høres ikke helt riktig ut - er omtrent0 det samme som sosionom), tar master innenfor sosiologi/sosialt arbeid og jobber pr i dag som daglig leder på en frivilligsentral. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Er faktisk en av de som her heldig nok til å være student på fulltid. Fra og med neste sommer blir det forhåpentligvis arbeid som veterinær med midlertidig lisens.. det får tida vise. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Studerer administrasjon og organisasjonsvitenskap (= byråkratifag), har litt mediefag og økonomi fra tidligere. Har ikke fast jobb, men freelancer litt i avis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Per dags dato jobber jeg med bilutleie hos Avis som en såkalt RSA, rental sales agent. Jobben består av utleie, kundeservice, skadesaker, viderefakturering av bøter, mottak av nye biler osv. altså vi gjør nesten alt. Planen er derimot å bli kjørelærer, så om alt går som det skal så begynner jeg den 2-årige utdannelsen til høsten 2014 Grunnen er at jeg kunne tenke meg å være lærer, og liker bil veldig godt. Samt er jeg veldig interessert i trafikk så jeg tror det blir veldig bra! Endel endringer siden sist. Det vil si, jeg har fått en høyere stilling i Avis, og jobber nå på hovedkontoret med hovedsaklig kundeservice (som innebærer alt fra kundebehandling til litt økonomi). Jeg er også så heldig at jeg får være med på kursing av og til som medlærer. Trives veldig godt, og føler at dette er et sted jeg kan vokse å komme lenger etterhvert. Dermed er kjørelærer på vei litt ut av bildet for nå, med en visshet om at jeg alltids kan begynne studiet når jeg måtte ønske (om fem år, om ti år f.eks.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Jobber deltid ("deltid", i realiteten blir det 100%++) i matbutikk, har diverse verv på si. Fra mai håper jeg at jeg kan slå i bordet med juristjobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Det er fortsatt j ån Solan. Altså sagbruksarbeider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Jobber på ridesenter med hundehotell, og er stallmedarbeider, hundehotellmedarbeider, hundefrisør og rideinstruktør. Ved siden av tar jeg instruktørutdannelse (hund) og er dommerelev i eksteriør. Nok å henge fingrene i, med andre ord. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2013 Lærer og rådgiver (karriereveileder). Jobber med minoritetsspråklig ungdom mellom 16 og 20 år. Stortrives med både elever og kolleger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts